Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 172
  • 66 850

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mul on muuten tänään 24v synttärit. Juon fiiniä viiniä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kalsarikauppias soitti. Pettyi kun en ostanut. :(
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On se kumma kun kännissä ei koskaan liukastu. Muulloin kyllä saat kävellä lähestulkoon paskat housussa kun pelkäät liukastuvasi. Nytkin baariin mennessä oli niin, mutta tullessa meno oli tosi rentoa. Senkun annoit mennä vaan, tai no enää en niin tarkkaan muista. No joo ehkä sekin vähän vaikuttaa kun selvänä krapulan takia kroppa vähän nykii ja muutenkin tasapainoaisti ei ole mikään täydellinen.
Minä olen ajanut jarruttomalla fillarilla 3-4 km matkan kotiin jäisellä talvikelillä kovassa humalassa. Matkan varrella oli useita ylä- ja alamäkiä. Seuraavana päivänä mihinkään kohtaan kroppaa ei sattunut, eikä löytynyt haavoja eikä mustelmia. Oikeastaan huomasin kyseisen fillarin vasta kun menin ovesta ulos. Vasta siinä vaiheessa muistin, että sainkin kaverilta fillarin lainaksi kotimatkaa varten. Muuten en muista kyseisestä kotimatkasta yhtään mitään.

MUTTA kun ajelin aiemmin saman vuoden aikana kotiin keskikesällä fillarilla, jossa oli jarrut kunnossa, niin kaaduin, vaikka en ollutkaan edes kovassa humalassa, ts. muistan kaiken. Etuhampaasta puuttuu vielä tänäpäivänäkin palanen tämän kaatumisen seurauksena :D
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
En jaksanut parempaakaan ketjua alkaa etsimään, joten julistetaan se nyt tässä: Kiimaiset poliisit julkaistaan DVD:nä.

Ohessa linkki iltasanomien uutiseen. Kuvissa näkee jo kuolan kimmeltävän naisnäyttelijän huulilla ja manian loistavan miehen silmissä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mertaranta ja Legendat. Juti menee eteenpäin.
Tuli katsottua tuokin ohjelma ja todella hämmentynyt olo jäi. Juti oli vireessä, mutta muuten oli vaisua. Eihän siellä käsitelty oikeastaan muuta kuin Marja-Liisan uran huonoja hetkiä ja surullisenkuuluisaa Lahti 2001 -skandaalia. En uskalla ajatellakaan Isometsän jaksoa, sillä Lahti on ihan satavarmasti silloinkin esillä.

No, kaikesta huolimatta odotan innolla Jutilan päivää, silloin lienee naurunhetkiä luvassa, kun mennään kerholle rillaamaan.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tultiin tässä mökille hommiin, mökki on Pyhtäällä. Eli etelässä ollaan. Huomenna tarkoitus roudata moottorikelkalla hiekkaa tänne. Jos ihmettelette, että mitä vittua mä hörisen niin kyllä mökkimme on saaressa. Tänään päästiin oikein hyvin jäistä tulemaan kävellen, mutta nuo huomiset lukuisat moottorikelkkareissut kuumottavat juuri nimenomaan siksi, että kuinka jää kestää. Itse ilmoitin jo, etten todellakaan aio olla kelkan selässä. Kestääkö etelän jäät kelkkaa enää tähänaikaan vuodesta, normaali talvena helposti ja muutama viikko sitten en olisi epäillyt hetkeäkään. Mutta nyt epäilys on huolestuttavan kova, onko huomiset hommat ns hullun hommia?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sitten loppui maito. Jos kävisi jossain kauniin kaupunginosamme kahvilassa kahvilla. Heti ovelta kannatan Sauli Niinistöä ja solvaan Tarja Halosta.

Miten mahtaa @KuumaaKamaa lla hiekan roudaus sujua? Stadissa kun on plus yksi.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Miten mahtaa @KuumaaKamaa lla hiekan roudaus sujua? Stadissa kun on plus yksi.

Tässähän tämä. Ysiltä laitettiin hommat liikkeelle ja nyt kun alkaa hämärtää laitettiin pillit pussiin. Huomenna vielä noin neljä tuntia hommia edessä. Lämpöä se sama yksi.

Mutta täytyy kyllä rehellisesti todeta, että omasta mielestäni tämä on juurikin sitä hullun hommaa. Mökkimme on joen varressa jossa virtaus luonnollisesti on kovempaa kuin järvellä, joten isoja lohkoja on jopa täysin paljaana vedestä, mutta siinä vain noin viiden metrin päässä painamme moottorikelkalla menemään. On tossa kohta edesmenneellä jäätielläkin jo muutama reikä josta pulputtaa vettä läpi. Sohjoa toi on, mutta kai siellä jotain kestävämpää on alla kun ainakin vielä ollaan kuivana. En edes halua ajatella mitä tapahtuis jos tosta pulpahdetaan jään läpi peräkärry perässä jossa neljä täyttä lainalaatikkoa hiekkaa. Täyttä tyhmyyttä tää jälleen on faijalta, mutta kai mä sen sanaan luotan. =D. Nyt puusauna tekee hyvää!
 

Ralph

Jäsen
Pitkästä aikaa on vahva kutina, että tänään lotosta tulee mulle pääpotti. Olen erittäin tyytyväinen valitsimiini numeroin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Seuraako joku vielä selviytyjiä ? Mä katselin pari ensimmäistä kautta ja tuntuu että ikuisuus siitä. Juontaja ei ole muuttunut yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tuu hei pois sieltä lauteiden alta, sut on nähty.

Saunassa paneminen on epäpyhää. Pukuhuoneessa me tolkun ihmiset nussitaan.

Eikun tuli vain mieleen kun olin menossa omalle saunavuorolle niin tapasin pukuhuoneessa pariskunnan joka oli todella syyllisen näköinen. Hitto piti levittää lauteille pyyhe, että ilkesi istua. Pefletit on kyllä vittumaisia ku jää aina perseeseen kiini noustessa lauteilta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä pukuhuoneessa on tullut harrastettua haureutta useasti, kuten suihkussakin. Saunassakin olisin halunnut useasti, mutta tuntemani naiset eivät ole olleet kamalan innokkaita tuohon paikkaan. Mikähän niissä naisissa oli vialla?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kyllä pukuhuoneessa on tullut harrastettua haureutta useasti, kuten suihkussakin. Saunassakin olisin halunnut useasti, mutta tuntemani naiset eivät ole olleet kamalan innokkaita tuohon paikkaan. Mikähän niissä naisissa oli vialla?

Saunassa voi lähteä tajunta. Minulle kävi niin vuonna 2006 seksiä harrastaessa. Sen jälkeen en ole saunaa häpäissyt.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Mulla meinas lähteä taju torilla keväällä 2006. Sen haluaisin kokea uudelleen. Se tunne oli jopa suurempi kuin yksikään yksittäinen orgasmi, ehkä.

Eikös se ollut kerhon ensimmäinen?

Kärppien mestaruudet tuntuu yhtä hyvältä ku suihinotto ilman onnellista loppua. Viime keväänä kuulin Ahon maalista muuten just kun silloinen naisystävä oli tekemässä....
 

Ralph

Jäsen
Pitkästä aikaa on vahva kutina, että tänään lotosta tulee mulle pääpotti. Olen erittäin tyytyväinen valitsimiini numeroin.
Väärät numerot menivät arpomaan. Laitoin numerot HPK:n tehokkaimpien pelaajien perusteella, jotka pelaavat yhä jengissä ja pelinumero on riittävän pieni. Ei tullut kuin Vojtech Polakin 33 ja Waltteri Hopposen 26 sekä lisänumerona Otto Paajasen seiska. Olisi tullut toinenkin lisänumero oikein, jos Juhani Jasu ei olisi lähtenyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös