Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 639
  • 66 863

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ihan oikee opiskelu on muuten näin kolmen päivän kokemuksella pirun rankkaa puuhaa. Tänään oli ihan pakko ottaa vähän happea.

Minulla oli myös tänään the eka koulupäivä. Puolentoista vuoden tauon jälkeen paluu koulun penkille, yhdeksästä neljään oli päivä ja äskettäin kotiuduin ensimmäisestä yliopiston illanvietosta. Varmaan ensimmäinen opinahjo, josta olen saanut ensimmäisen koulupäivän aikana näin monta kaveria. Olut on yhä erittäin pahaa.

Mutta olihan puuduttavaa kuunnella niitä luentoja. Huomenna pelkkää luentoa seitsemän tuntia, toki välissä ruokatauko. Sitten ensimmäistä kertaa TPS:n peliin hallille tällä kaudella.

Oli positiivisempi, joskin kuluttavampi päivä kuin luulin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minulla oli myös tänään the eka koulupäivä. Puolentoista vuoden tauon jälkeen paluu koulun penkille, yhdeksästä neljään oli päivä ja äskettäin kotiuduin ensimmäisestä yliopiston illanvietosta. Varmaan ensimmäinen opinahjo, josta olen saanut ensimmäisen koulupäivän aikana näin monta kaveria.

Mutta olihan puuduttavaa kuunnella niitä luentoja. Huomenna pelkkää luentoa seitsemän tuntia, toki välissä ruokatauko. Sitten ensimmäistä kertaa TPS:n peliin hallille tällä kaudella.

Oli positiivisempi, joskin kuluttavampi päivä kuin luulin.

Jaa niin luentoja, joo ne alkaa ensi viikolla. Meillä muuten samat, mäkin pääsin ekasta illanvietosta kotiin siinä puoli 11. Jälkimmäisestä heräsinkin tänä aamuna tutorin sohvalta. Mut ei siinä sinänsä, siihen oli puhtaasti logistiset syyt. Kai siellä nytkin olisi jotain epävirallista, tiedä häntä. Mun turnauskunto ei moista kestä. Autokin pitäisi saada vietyä korjaukseen ja huoltoon, ja on tässä pari muutakin asiaa vähän roikkumassa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jaa niin luentoja, joo ne alkaa ensi viikolla.

Joo, meillä oli tänään jotain infoluentoja. Puuduttavaa, mutta sinänsä tärkeää. Huomisesta en välttämäti selviä.

Mun turnauskunto ei moista kestä.

Meillä myös ohjelmaa tutkaillessani suhteellisen paljon baarikierrosta ja baarikierroksen baarikierrosta, unohtamatta muita hupailuja ja ajanvietteitä tuutoriryhmissä. Kyllä tässä testataan itse kunkin turnauskuntoa.

Autokin pitäisi saada vietyä korjaukseen ja huoltoon, ja on tässä pari muutakin asiaa vähän roikkumassa.

Ja tässä myös sama homma, auto oli huollossa ja sain maanantaina takaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Näköjään on jo muodostunut palstatotuudeksi, että Stubbin kodin ikkunoiden rikkomisen taustalla olivat joko anarkistit, kommunistit tai jotkut muut vasemmistoradikaalit.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo, meillä oli tänään jotain infoluentoja. Puuduttavaa, mutta sinänsä tärkeää. Huomisesta en välttämäti selviä.

Kyllähän noita on joo, mutta eihän ne ole kestäneet yli tuntia yksikään. Huomisen baarikierroksen ajattelin mennä kohtuuden rajoissa, muuten mun matka päättyy ensimmäiseen karaokepaikkaan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Näköjään on jo muodostunut palstatotuudeksi, että Stubbin kodin ikkunoiden rikkomisen taustalla olivat joko anarkistit, kommunistit tai jotkut muut vasemmistoradikaalit.
Juha Sipilää ei lehtitietojen mukaan kuitenkaan epäillä teosta.
 

Liitteet

  • FB_20150820_08_25_41_Saved_Picture.jpg
    FB_20150820_08_25_41_Saved_Picture.jpg
    148,2 KB · kertaa luettu: 389

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Taas jännä ''yhteensattuma'', että Reetulle ei ole buukattu yhtään keikkaa Cheekin Alpha Omega Tourin ajalle.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Syksy on tulossa, koulut ovat alkaneet ja sen kunniaksi olen saanut taas jonkun vittumaisen räkätaudin. Töistä ei kuitenkaan voi skipata yhtään, joten mielenkiintoiset päivät edessä sekä minulla että asiakkaillani.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Syksy on tulossa, koulut ovat alkaneet ja sen kunniaksi olen saanut taas jonkun vittumaisen räkätaudin. Töistä ei kuitenkaan voi skipata yhtään, joten mielenkiintoiset päivät edessä sekä minulla että asiakkaillani.

Varmasti on, onpa nimittäin perin mielenkiintoiset. Sitähän on tuota räkätautiakin jo monet tiedemiehet, mikseivät muutkin ammatinharjoittajat, tutkineet, pohtineet ja kummastelleet jo vuosituhantein takaisina aikoina. Kenties jopa muinaisten muinaisluoliemme miehet antiikkituoleissaan ovat tuota keltaisen ja vihreän eri sävyissä helmeilevää ruumiineritettä ihmetelleet, ja luoja tietää, ehkä jopa maistelleet. Eivätkä muuten mannerjäämetsien miehetkään luistelleet töistä. Kyllä sielläkin mentiin — perkele — selkä persuksia myöden mutkalla torahammaseläinten pihvejä kanniskellen ja muinaisliskokaloja keraamisille nanopannuille tiristymään heitellen. Kyllä siinä ajassa oli sitä jotain. Silloin ei maahanmuuttajiakaan täälläpäin hyvällä katsottu. Tai no, ei katsottu kyllä lainkaan, mutta kyllä silti olivat arvot kohdillaan ja rehtejä, suoraselkäisiä ja ryhdikkäitä, ahkeriakin, olivat tummalla miesäänellä kansakuntamme tulevaisuudesta debatoineet testosteronia tihkuneet uroot.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vahvempi voittaa. Cheek on uusi Reetu.

Kyllä Reetu on aina ollut Reetu. Ja se on niitä asioita, joista ei ole tapana keskustella. Cheek on uusi Danny.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä Cheek on Reetun alter ego.

Perhana - stereoni taitavat olla menossa hajalle. Kolmen CD:n vaihtajan kääntyminen on muuttunut kovin sattumanvaraiseksi. Ymmärtäisin paremmin, jos siellä olisi ollut Cheekin levy sisällä.

Muutenkin kyllä pitäisi varmaan jo uusia tuo museovekotin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vahvempi voittaa. Cheek on uusi Reetu.

Itse uskon edelleen siihen teoriaan, että Reetu on Cheek. Ikinä ne ei ole missään samaan aikaan paikalla, ja jos junttidiskon äijäkuninkaana haluaa luoda itselleen alter egon, niin mikäs sen parempi vaihtoehto kuin camp-henkinen räppäri.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Itse uskon edelleen siihen teoriaan, että Reetu on Cheek.

Jos ikäkysymykset eivät vesittäisi arvausta, niin voisi olettaa Cheekin olevan Reetun ja Palefacen rakkauden hedelmä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pohdittiin tänään duunissa, että milloinkahan Aki Sirkesalo nousee takaisin pinnalle?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Reetu on Cheek ja Cheek on Reetu. Tämä on ihan varma tieto. Julkkis-BB:ssä Reetu asian pikkupäissään mainitsikin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rage Against the Florence + the Machine Head. Voisi olla mielenkiintoinen superbändi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Scooter+Popeda, olisin aina humalassa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Älkää nyt herranjumala verratko Frederikiä aka. Ilkka Sysimetsää mihinkään Cheekiin aka. Jare Henrik Tiihoseen. Reetu on aito taiteilija, joka tekee letkeää kansanomaista musiikkia, Cheek vain pröystäilee Maseratillaan.

Missä on jatkot, Titanic , Harva meistä on rautaa, Tshingis Khan, pystyttekö mainitsemaan Cheekiltä yhtään kappaletta, joka peittoaisi nuo Reetun teokset?
 

Snagari

Jäsen
Onkos täällä kierrätyskeskuksen puolella joskus ollut sellaista "would you rather" tyylistä ketjua? Esim Ottaisitko Satamunan logon otsaan jos saisit siitä miljoonan vuodessa? ( @Fernando )

On ollut "istuisitko vankilassa nönönnöö-summasta rahaa" ja sen tyylisiä ainakin. Tietysti on myös vastakkainasettelu-ketju mutta sen tyyliin ei jotenkin tuollaiset rahakysymykset sovi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
-Cheek ja Reetu eivät ole koskaan olleet missään samaan aikaan paikalla.
-Aina kun Cheek keikkailee, Reetu on keikkatauolla.
-Kumpikin on rahan perään ja sijoittavat samoihin kohteisiin.
-Yksi yhteen sopiva änärileuka.
-Ärisevä ilmaisutyyli.
-Kummatkin ihailee diktaattoreja.
-Levyjen tuotannoissa on samanlainen kotistudio-viba.

Joko riittää todisteet? Reetu on Cheek. Julkkis-BB:ssä Andyn piti mennä muka spontaanisti riehumaan sille tietokonerunkkarille, koska piti saada huomio käännettyä pois siitä, että Reetu oli juuri hetkeä aiemmin lipsauttanut olevansa Cheek kameroiden edessä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Heti aamusta terassilla porukkaa, neljän aikaan olikin sitten jo ihan täynnä. Missä on menty vikaan, kun parhaassa iässä olevat ihmiset eivät ole töissä vaan dokaamassa. Pitäisi saada tämäkin porukka töihin, ei se nyt niin voi mennä että nämä oletettavasti työttömät pellet litkivät kaljaa päivät pitkät ja muiden harteille jää yhteiskunnan ylläpitäminen. Sen vielä ymmärrän, että ei käy töissä jos ei yksinkertaisesti löydy pätevyyttä/töitä. Eri asia olla Mike jenkkilästä tai Abukar Sudanista, täällä niinkin yksinkertainen työ kuin DNA-liikkeen myyjä vaatii sen, että niin suomea kuin ruotsiakin puhutaan sujuvasti. Mikelle ja Abdulle saattaa olla saakelin vaikeaa päästä tuollaisiin töihin, kun taas Masa ja Mervi voisivat ihan hyvin lähteä työelämään kunhan rikosrekisteri on tyhjänä. Vaan ei ne mene, ne juopottelee. Säälittävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös