Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ville Leino assosioituu niin vitun heikosti. Niin vitun heikosti.
Miten niin? Jääkiekkoilija ja eriväriset kengät jaloissa kuin muilla pelaajilla. Niitähän sä kaipasit?Ville Leino assosioituu niin vitun heikosti. Niin vitun heikosti.
Nämä kolme koiraa eivät pelkää mitään! Siksi ne ovat niin pelkäämättömiä.Mä arvostan ihmisiä, jotka osaavat siteerata Hopeanuolta:
Mä arvostan ihmisiä, jotka osaavat siteerata Hopeanuolta:
Minä tapoin sen!
Älä puhu roskaa! Me sen tapoimme!
Ekat kymmenen kertaa tuo on ihan kivaa vaikka itse en ole tuota anime-sarjaa ikinä katsonut. Sen jälkeen alkaa jutut toistamaan itseään.
Itselläni on kavereita jotka katsovat animea ja lukevat mangaa joten saan kuulla jonkun verran miten esim juuri tuo Hopeanuoli on legendaarinen sarja heidän lapsuudestaan. Itse olen katsonut vain osan Studio Ghibli tuotannosta ja manga sarjakuvia alle 10 kpl vaikka olen muuten kohtuu iso sarjakuvien ystävä. Ei vain kolahda minulle ja kun tarpeeksi joku kaverini yrittää tuputtaa minulle animea niin vastareaktiota ei ole vaikea ennakoida.
Ei varsinaisesti ajaudu enää, on jo.Hirmuisesti tekisi mieli perustaa ketju nimeltä Venäjän ajautuminen kohti diktatuuria jatkuu.
Mutta kyllähän Venäjän nykytilanne-ketju tuonkin aihealueen käsittää, niin olkoot nyt perustamatta.
Ei varsinaisesti ajaudu enää, on jo.