Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 442 268
  • 67 279

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos Cicciolina olisi pelaamassa Pariisissa, niin katsomossa olisi massavemputus käynnissä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oululaisen jalkapallovalmentaja Juha Malisen tyttäret ovat SM-mitalisteja tenniksessä. Se tuo vanhempi tytär ainakin on jo täysi-ikäinen, ylioppilas jo. Kyyyylllä sitä tennistä voisi kesällä käydä katsomassa...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Näyttää ihan Juha Maliselta. Varmaan karjuu tommia isänsä tavoin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Syötätkö ykköseen ja tarpeen vaatiessa kakkoseen?
Ei tuo kakkonen oikein ole minun pala kakkua. Kun siinä vieressä on se toinen juttu, niin sinnepä siis.

Olen muutaman kerran sattunut tuon Jessican viereen tennistä pelaamaan joko Nallikarissa tai Korkeasaaren kentällä. Kyllä se olisi kuin Olli Rahnasto vastaan Uuno Turhapuro jos minä häntä vastaan pelaisin. Minä olisin se Uuno. Ja katsomossa olisi tietenkin Manuela B.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kapteeni Kanki ja Agentti 002(Reikä Reikä Kakkonen) oli hyvä sarjakuva. Nautin sen lukemisesta suuresti.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Prostituutiokeskustelu käy tällä palstalla aina läpi luonnollisen kasvun moraaliväittelystä ja ihmiskauppakeskustelusta setämiesten vinkkipalstaksi parhaista lomakohteista ja naistyypeistä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
And we'd like to get your stanley cup moments. C'mon, Back in the U.S.S.R.!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Jaffala" on kans niitä sanoja, joita en koskaan käytä. Enkä käy! Näin kerran painajaista, että olin Pohjoispäädyssä vai Eteläpäädyssä narripäitä päällä kannustamassa katkarapuvoileipä poskessa Erkan gängiä. Se oli hirveetä. Myöhemmissä terapiakeskusteluissa suljetulla osastolla... äh ei vittu jaksa enempää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan Cicciolina Jatkoajassa? Siis täällä. Tämä saattaa rikkoa sääntöä ja ymmärrän jos saan pelikiellon. Charlie Sheen nyt ainakin on, en sano kuka, etten saisi lisää pelikieltoa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mulla on aika varma käry Cicciolinan nimimerkistä. En kuitenkaan kerro sitä tässä, ettei sen viestilaatikko joudu huohotustulvaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viestilaatikko suorastaan lainehtisi.

Paavo Väyrysestä olen varma, mulle on tekstannut olevansa täällä TPS:n kannattajana.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tiedän ite, että Jussi Parviasella on tunnukset. Vissiin pyörii enemmän noissa maajoukkueosioissa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olin kyllä suurehkosti pettynyt, kun kävi ilmi että Anna Kontulalle annettua ääntä ei voi siirtää Cicciolinan maailmaa syleilevään otteeseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pari tuntia käppäilin kaupungilla kaljatölkki kädessä. Miten ne jotkut jaksaa lenkkeillä ilman kaljaa? Onhan jengillä asennuskaljat ja siivouskaljatkin. Kävelylenkit sujuu paljon paremmin kaljan kanssa. Aikakin menee kuin siivillä. Hetkessä huomaat että oot kävellyt jo viis kilsaa tai jotain. Joo Lidlistä hain kymmenen reppuun. Ja sitä paitsi toi reppu tasapainottaa kun etupuolella on kaljamaha.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onko kukaan kokeillut noita postimyyntivaimo-sivustoja? Tässä juuri selailen paria eri sivua tällä hetkellä ja hinnoissa on näköjään suuria heittoja eri lafkojen välillä. Venäjältä näyttäisi kuvien perusteella saavan edustustavaraa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Charlie Don't Surf.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pisteet sille joka tietää tämän viestin ja Ropeconin yhteyden.

-Tinke

Tää on joku larppijuttu. Olen kuullut tosta joskus. Sanotaan nyt vaikka, että siellä larpataan Vietnamin sodan hengessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös