kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
I am paranoid didydidydiidyy Led Zeppelin
Viimeisimpien viestien perusteella otteluseurantaketjussa näyttäisi olevan meno päällä. Siitäkö loppuillaksi lukemista? Välierätkin pelattiin, mutta mitäs niistä. Haen lasillisen jotakin nestemäistä eliksiiriä ja otan asennon.
Ainakin Venäjän pelin alussa siellä toivottiin Malkinin saavan turpaan ja "ryssien saavan mitä ansaitsevat", mutta en tiedä mitä siellä on ottelun alun jälkeen tapahtunut. Lähtökohdiltaan viihde-elämys on taattu, joten uskallan asettaa odotusten riman varsin korkealle nyt tämän kanssa.
Haikuketjussa myös asiallinen siilidialogi, ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa - ja näin.
Otteluseurantaketju on täyttä rautaa. Ei tolkun hiventä. Siellä ollaan jo analysoimassa Aunuksen internointileirejä.
Sambakarnevaaleille sitten 6.6. Mä oon monesti löytänyt hyvän paikan esimerkiksi läheltä sitä Svenska teatteria, siihen tosin sillä kulkueella kestää tulla hetkinen.^ Olisi ollut kivaa kokea tuo, koska paikkahan sijaitsee alle 400 metrin päässä duunista, mutta ei: matkasin Hämeenlinnaan mummoni luo kuuntelemaan jälleen kerran, kuinka vanhus kertoi, miten hänen suolensa on viime aikoina toiminut. 31 vuotta kuunnellut samaa nauhaa, joten luulisi hänenkin kyllästyneen aiheeseen, mutta näin ei kuitenkaan ole asian laita.
Ehdottomasti uusi ketju pystyyn ja tutkitaan. Oma vastaus. Kyllä.Nukutko nussittuna paremmin?
Meinaa aina mennä Toimi Kankaanniemi ja Sulo Aittoneimi sekaisin. Sama juttu myös aina Michael Douglasin ja Martin Sheenin kanssa. Sitten Emilio Estevez meinaa aina vaan unohtua, vaikka se kuitenkin kirjoitti, ohjasi ja näytteli toista pääosaa Men At Work -leffassa, joka on kuitenkin koskettava elokuva, 5/5 tähteä.
Onko Emilio Estevez ikinä ollut mitään muuta kuin Gordon Bombay? Tai no, olen kuullut jostain Breakfast clubista, oliko se sellaisessa? Ja sit eikös se ole sukua jollekin paremmalle näyttelijälle, olikos se nyt Nick Cage?
E: Eikun siis Charlie Sheenin veli tietysti...