Herra Kettu purki Leukojen puolustuksen ihan atomeiksi yhdellä viestillä. Huvittavaa oli, että Leualla ei ollut mitään sanottavavaa tähän, vaan tuumasi aiheen loppuun käsitellyksi.
Voithan sinä asian näin nähdä, jos haluat. Olin kuitenkin jo useammassa viestissä todennut, etten jaksa jauhaa aiheesta enempää, koska minä olin tuonut jo pointtini esille. Moni sen pointin ymmärsikin, mutta sitten Kettuherra (jota arvostan kyllä, älköön kukaan nyt väärin käsittäkö) tuli paikalle vielä puhumaan aiheesta, vaikka olin moneen kertaan todennut, ettei jaksaisi enempää asiasta väärässä ketjussa, kun oli asiani kuitenkin tullut niin monille selväksi.
Arvostan käyttäjän
@Mr.Fox perusteellisuutta ja argumentointitaitoa, mutta jossain kohtaa minultakin loppuu mielenkiinto kertoa samat jutut uusiksi ja uusiksi samassa ketjussa. On ymmärrettävä lopettaa ajoissa, ettei mene noidankehäksi.
Olisin halutessani voinut keskustella asiasta lisää ja olisin voinut kirjoittaa taas omia ajatuksiani perustelevia argumentteja, mutta ei sillä olisi päästy puusta pitkälle. Totean yhä edelleen vain, että ryssä- ja neekeri-sanat koen käyttökelvottomiksi ja rasistisiksi, jenkki-sanaa en. Lillukanvarsiin ei jaksa enää puuttua.
Minun puolestani voin ihan mielihyvin näyttäytyä keskustelussa vaikka "hävinneenä" (jos tällaisissa asioissa on edes voittajia ja häviäjiä) osapuolena, jos tällä tavoin minun ei tarvitse enempää ottaa asiaan kantaa. Moni ymmärsi mitä hain takaa, mutta kun asiasta pitää jauhaa ihan turhanpäiväisiä, niin ei vain jaksa. Minulta loppui motivaatio keskustella aiheesta, kun oli paljon muutakin tekemistä.
Tietysti voi joku tähän sanoa, että mitäs otit asian ollenkaan puheeksi. Siitä se toki lähti, minun aloitteestani, mutta koin keskustelun osaltani käydyksi jo lukuisia kertoja, mutta aina jostain ratsasti uusi kirjoittaja paikalle. Oli muutakin elämää kuin jauhaa sontaa uudestaan ja uudestaan, kun asia palasi aina lähtöpisteeseen. Lisäksi kanssakirjoittajan viestin aloittaminen sanoilla "vittu mitä paskaa" ei juuri lähtökohdiltaan oikein innosta keskustelemaan aiheesta. Mutta sekin on asia erikseen.