Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 545 924
  • 67 945

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yksi nainen jutteli, että mistä sitä saisi kesäksi enempi rahoja. Opiskelija kun on. Hän kun on sangen himokas, niin sanoin, että ottaisi pillumehua talteen. Minä voisin vaikka "lypsää". Sitten tehtäisiin siitä mehujäätelöä ja myytäisiin Japaniin. Tiedä siitä, kuinka paljon huutokaupassa yhdestä mehujäästä saisi. Japanilaiset on kuitenkin aika pervoja. Luulenpa, että ainaki 1000 dollaria per jäätelö voisi saada. Bloody Mary -erikoisversiosta viisi donaa per jätski.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Yksi nainen jutteli, että mistä sitä saisi kesäksi enempi rahoja. Opiskelija kun on. Hän kun on sangen himokas, niin sanoin, että ottaisi pillumehua talteen. Minä voisin vaikka "lypsää". Sitten tehtäisiin siitä mehujäätelöä ja myytäisiin Japaniin. Tiedä siitä, kuinka paljon huutokaupassa yhdestä mehujäästä saisi. Japanilaiset on kuitenkin aika pervoja. Luulenpa, että ainaki 1000 dollaria per jäätelö voisi saada. Bloody Mary -erikoisversiosta viisi donaa per jätski.

Yes, japanialaiset ovat pervoja ja teillä nuorilla on ideoita, mahtavaa.

Ehkä Sipilän normipurkutalkoot ei kuitenkaan ulotu aivan riittävän pitkälle salliakseen pillimehujäden.
Ja modernina äijäfeministinä pitää tietenkin paheksua, hieman, juha miedosti ainakin, tällaista naisen hyödyntämistä.

Kannattaa tehdä esanssia ja jäätelöidä se vasta Japanissa. Säästää helvetisti kuljetuskustannuksissa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yes, japanialaiset ovat pervoja ja teillä nuorilla on ideoita, mahtavaa.
Kiitos. Nuorhan minä olen, Elviksen ja Chaplinin aikana olen elänyt samaan aikaan tällä pallolla.

Tuo on kyllä totta, että kannattaa jäädyttää vasta Japanissa. Luulenpa, että sushi väistyy ja pillumehu tulee tilalle!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kiitos. Nuorhan minä olen, Elviksen ja Chaplinin aikana olen elänyt samaan aikaan tällä pallolla.

Tuo on kyllä totta, että kannattaa jäädyttää vasta Japanissa. Luulenpa, että sushi väistyy ja pillumehu tulee tilalle!

Anteeksi ikärasistinen oletukseni, nuoruus on toisaalta suhteellinen käsite.
Japanilaisilla ja suomalaisilla on jokin käsittämätön yhteys, jota voisi hyödyntää markkinoinnissa.
Ja tietysti Suomen luontoa. Raikas metsän tuoksu ja vesien puhtaus ovat myös jäätelössä tunnistettavissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Narinkkatorilla ja muuallakin on jaettu paljon vaalimainoksia, mutta tänä iltana se touhu oli vähän aggressiivisempaa. Muutenkin siellä oli bileet, tekno soi ja jengi tanssi. Ihan kiva. Jonkin aikaa siinä pällistelin. Kortsuja sain ainakin viiden vuoden tarpeisiin (2 kpl) ja parit makkaratkin söin. Kokkareilla oli tarjota oikein Chef Wotkinssia, mutta se niiden jakama energiajuomatölkki oli sattumoisin(?) samaa kuin mitä läheisessä Cittarissa myytiin vissiin päiväyksen takia 60:llä sentillä. Tai no fiksuahan se vaan on...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kokkarien kortsun vois rullata grillimakkaran päälle ja sniffata sitten Pelkosen Jaanan edessä höyryjä. Mutta näin ei pidä tehdä sillä sniffaaminen on helvetin vaarallista.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vaalituloksen perusteella "mikä teitä porilaisia oikein vaivaa" pitäisi olla muodossa "mikä teitä satakuntalaisia oikein vaivaa".
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rasittavaa huomata, miten joillakin FB-kavereilla vihervasurimaisuus on vaan kasvanut vuosien saatossa. Voisihan sitä tietenkin poistaa heidät listoilta, mutta kun ei jaksa.

Hitusen harmittaa, että oma ääni meni hukkaan, koska ehdokas nro 11 ei päässyt jatkoon.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jostain syystä olen toivonut, että Ilveskin palaisi joskus kärkikahinoihin, mutta kannattajiensa tanssi Tapparan haudaksi tarkoitetulla kuopalla on jotain todella säälittävää. Kom inte ännu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kirjotinko mä tänne äsken, en, piti kirjoittaa, mut ei ollut mitään asiaa.

Jos noista vaaleista sen verran, että citybesserwissereiden häviön päivänä he kuitenkin ovat vähemmän rasittavia kuin muuten, itkevät vaan ja solvaavat voittajaa, mutteivät sylje hävinneiden päälle, koska eivät ole masokisteja.
 

Nick Neim

Jäsen
Kävin tänään kaksi kertaa kaupassa ja molemmilla kerroilla hävisin pyöristyksessä 2 senttiä. Jos joka päivä häviäisi 4 senttiä, se tekisi vuodessa 14,60 euroa. Sillä saisi noin 15 tölkkiä jotain bulkkilageria. Niistä 15 tölkistä saisi vielä panttipalautuksina 2,25 euroa, jolla saisi kaksi tölkkiä lisää. Pistää miettimään.

Mä aina välillä kokeilin tankata esimerkiksi 50,02 eurolla, jos olin menossa maksamaan kassalle käteisellä. Aika nopeasti luovuin tästä huoltoasemien ryöstöideasta, kun muutaman kerran lipsahti yli. Alkoi vituttamaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon jotenkin niin vanhanaikainen että kavahdan HG:tä, vaikka toki sinne sitten heti olisinkin menossa (olen myös luvannut olla sinne koskaan menemättä), mutta pisarattomuus on inha juttu.

Lätkäkausi on muuten taas jatkumassa pienen tauon jälkeen, kun MM-kisat käynnistyvät. @Käyttäjänimetön, @Uleåborgir et kompisar ovat varmaan samaa mieltä? {tähän semmonen leveä hymyiö} hymyiö
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lätkäkausi on muuten taas jatkumassa pienen tauon jälkeen, kun MM-kisat käynnistyvät. @Käyttäjänimetön, @Uleåborgir et kompisar ovat varmaan samaa mieltä? {tähän semmonen leveä hymyiö} hymyiö
Voihan sitä Kemppaisen ja Donskoin otteita katsella vielä toukokuussakin. Itse asiassa nuohan ottavat MM-kisoissa pistepörssin kaksoisvoiton. Joo, ottavat ne. En lyö vetoa, mutta lahjoituksia otan vastaan, kunhan lahjaverot on hoidettu asianmukaisesti. Maisterina on vilunkia harrasta.

Ketkä ovat aikamme toppatakkimiehiä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voihan sitä Kemppaisen ja Donskoin otteita katsella vielä toukokuussakin. Itse asiassa nuohan ottavat MM-kisoissa pistepörssin kaksoisvoiton. Joo, ottavat ne. En lyö vetoa, mutta lahjoituksia otan vastaan, kunhan lahjaverot on hoidettu asianmukaisesti. Maisterina on vilunkia harrasta.

Ketkä ovat aikamme toppatakkimiehiä?


Donskoi jää pistepörssissä kolmanneksi, mutta Kemppainen on the winner. Väliin tulee Sami Vatanen, kun Ducks sössii asiansa. Suomi voittaa finaalissa Norjan. Therese Johaug tulee matsin jälkeen leijonien pukukoppiin ja suihkuun. Ei kun tämä oli viimeöinen uneni.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän kaikkea yllätyksiä niille ääntenlaskijoille tulee vastaan. Varmaan vaikka millaisia piirroksia.

No nyt mä kävin äänestämässä, mutta pari edellistä kertaa jätin väliin. Olis kait sitä silloinkin voinut jotain käydä tuhertamassa.

Punavihreistä tuli mieleen, että äänestääköhän kukaan paskanruskeita. Vähän pyyhkäsis siihen lappuun tai jotain.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mitä monologisia päivänsankari- ja nimipäiväketjuja tänne nyt yhtäkkiä on ilmestynyt?

Onhan täällä saksafaneillekin ketjunsa, joten eiköhän tässä kohta nähdä jonkin sortin ketju Slovakiastakin. Olisiko "Jawsin päivän Slovakia-fakta" mitään? Tai yleinen "Slovakkien kokoontumisajot"?

Mitä tahansa ehdotuksia otetaan vastaan yksityisesti, julkisesti tai ihan miten vaan. Melkein mitä tahansa.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osaamisen hautomo
Mitä monologisia päivänsankari- ja nimipäiväketjuja tänne nyt yhtäkkiä on ilmestynyt?

Onhan täällä saksafaneillekin ketjunsa, joten eiköhän tässä kohta nähdä jonkin sortin ketju Slovakiastakin. Olisiko "Jawsin päivän Slovakia-fakta" mitään? Tai yleinen "Slovakkien kokoontumisajot"?

Mitä tahansa ehdotuksia otetaan vastaan yksityisesti, julkisesti tai ihan miten vaan. Melkein mitä tahansa.

Paskaahan täällä suolletaan, joten ajattelin omalta osaltani keskittää ne tuonne nimipäiväketjuun.

Pistähän joku Slovakia-ketju pystyyn. Vaikka tuo Slovakia-fakta, mutta jos kontakteillasi saat slovakit ajamaan Jatkoaikaan, niin kyllä tänne kokoontumisajotkin mahtuu.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pistähän joku Slovakia-ketju pystyyn. Vaikka tuo Slovakia-fakta, mutta jos kontakteillasi saat slovakit ajamaan Jatkoaikaan, niin kyllä tänne kokoontumisajotkin mahtuu.

Junnukisojen aikaan oli havaittavissa pientä Godla-hypeä ja Slovakia-symppaamista. Joten voi olla, että joskus jopa dialogi olisi mahdollinen kuvitellussa ketjussa.

Täytyy pitää aivoriihi omien aivosolujeni kesken ja katsoa, millaiseen ratkaisuun päädytään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hakkaraisen Tepillä on ollut viime sunnuntaina näköjään hyvä kisakunto jo heti aamusta lähtien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös