Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 546 017
  • 67 945

godspeed

Jäsen
Naisten persekarvat -ketju puuttuu mikä olisi olennaisempi kuin mikään nyt avatuista. Naisen persevaosta jos pistäisi silmään "mohikaani", niin siinä olisi monella peukalo keskellä.. ööö... pyllyä. Minä olisin karvaisen naispyllyn äärellä kuin kotonani. Ken uskaltaa naisväestä kertoa, onko harvesterille tarvetta vai suodattuuko sillain. En tiedä millain.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse vedin joskus jotain hippien väsäämää juttua jossa oli soijaa. Ei meinannut pysyä sisällä se skruudi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo, jotkut noista soijasafkoista on ihan hirveetä paskaa, mutta on sitten hyviäkin. Hipit nyt ei osaa mitään ja on ylipäänsä rasittavia.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joskus asuin vähän aikaa hippipariskunnan naapurissa. Ne ei osanneet edes korjata polkupyörää, vaikka yhden kesän sen proggiksen parissa viettivätkin. Muistaakseni siitä olisi pitänyt toinen kumi vaihtaa ja ketjut fiksata.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
No, eipä 70 kilogramman varrella sovi mitään odottaakaan.

Ei se siitä ole kiinni se komeus. Itsetietoinen mies näyttää komealta, vaikka välttämättä peilistä semmoinen katsoisikaan. Minulla on elopainoa huikeat 64 kiloa tällä hetkellä. joskaan rasvaa ei ole juurikaan missään. Olen toki hyvässä lihassa ja sporttinen, mutten ole itseäni varsinaisesti pitänyt koskaan komeana. Aika kivasti sitä silti huomiota ja kehuja saa. Mitä tukankasvatukseen tulee, niin olen siitä onnellisessa asemassa, että voin huoleti heivata aina paria milliä vaille kaikki mäkeen. Minulle on meinaan parturi toisensa jälkeen todennut, että mun hiuksia ei saa laitettua pitkänä kuin yhdellä tavalla ja siitä tavasta on kaikki yhtä mieltä. Se on hemmetin ruma! Vasta viime vuonna koettelin taas onneani sen suhteen. Nyt olen jälleen fiksuuntunut. Sitä paitsi rankka kaljuuntuminenkaan ei haittaa lyhyillä hiuksilla.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
T: Asettelen hiuksiani aina, kun näen peilin.

Vahva samaistumisen tunne. Aamulla kun menee kouluun (viisi kilometriä pyörällä), niin hirveä tuska päällä perillä kun ei tiedä miltä tukka näyttää ennen kuin pääsee vessaan/hissiin. Geeliä kuluu runsaasti, tukkani on täysin suora ja näyttää todella urpolta jos sille ei tee mitään. Pituus aika lailla samaa luokkaa tällä hetkellä kuin sinulla, ananastyyppistä on ollut aiemmin. Tällä hetkellä teen jakauksen sivulle lähelle pitkien päällyshiusten reunaa, kunhan vähän vielä kasvavat niin siirryn Gabriel Landeskog-tyyliin. Ylipäänsä hiuksia tulee ajateltua aivan liikaa. Intissä lyhyet hiukset aiheuttivat hieman ahdistusta, kun on tottunut pitämään hiuksiaan ylpeydenaiheenaan, sinä asiana joka erotti joukosta.

Täyttä hinttiketjun kamaahan tämä on.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua kutsuttiin intissä pidemmillä leireillä tennispallopääksi.

Pidin hiuksia muuten koko inttivuoden ihan millin sängellä tai mikä nyt oli lyhyin vaihtoehto leikkuukoneessani, mutta leireillä kuontalon päästessä kasvamaan alkoi se sojottaa jokainen hius piikkisuoraan ns. kasvusuuntaansa ylöspäin. Oli hieno tasaisen pyöreä pallo jollain parin-kolmen viikon leirillä, eipä se nyt tietenkään siellä haitannut muiden sänkipäiden seassa metsässä vielä kun oli kypärä jatkuvasti päässä.

Monella muulla hiukset kasvavat jo heti lyhyestä asti sentään vähän ns. pään muotojen suuntaisesti eli takaraivolta alaspäin kohti niskaa ja eturaivolta alaspäin kohti otsaa, mulla jokainen hius sojottaa kasvuvaiheessa täysin muodottomana suoraan ylöspäin.

Tuon tennispallokasvun takia en halua ihan lyhyttä mallia pitää, toisaalta kun on ohuehkot ja muodottomasti kasvavat hiukset niin ei mitään pidempäkään mallia voi pitää. Vähän mittaa ja snadisti vahalla muotoilua niin se saa riittää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomalaisen "televisioviihteen" koko kuva vuonna 2015:

MTV3 näyttää paskaohjelmaa, jossa näytetään Youtube-videoita, joiden päälle Sami Hedberg ja Janne Kataja ulisevat.

TV2 näyttää MTV3:n näyttämää paskaohjelmaa, jonka päälle kustannusneutraalit televisionkatsojat kommentoivat vastineeksi Yle-veroilleen.

TV1 näyttää joka ilta Mikael Jungnerin ex-kuuluttajaa, joka haluaa eduskuntaan saamaan alennuksen palkkaansa.
 

motamoro

Jäsen
Täällä kun ollut kaikista karvoista jo ketjut niin miksei samalla myös selkä-/rintakarvoista. Tykkään itse omasta ryijystäni (ja myös parrasta ja hiuksitani), mutta selkäkarvat pyydän avokkiani aina silloin tällöin leikkaamaan. Helvetin ärsyttävää jos siellä on jotkut kahvat joista saa kiinni. Samalla ihmettelen myös miten jotkut sinkkumiehet ajelevat selkäkarvojaan, joskus näkee (en mä sillee homolla tavalla kurki) sellaisia sentin sänkiä, mistä näkyy että on leikattu. Kuitenkin voisin väittää ettei näillä kavereilla ole henkilökohtaista selkäkarvansheivaajaa käytettävissä. Onko se muka elastisesti mahdollista yltää tuohon operaatioon vai käyvätkö nämä jossain kosmetologin tms. pakeilla. Voisin mä tietty niiltä suoraan kysyäkin, mutta huutelen mielummin täällä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyseessä on aito kuva. Kyseessä on kuitenkin maaottelu Suomi-Tsekki ja pelaaja on Jakub Headless
Kypärässä on Norjan lippu ja pelaajan selässä lukee TOLLE... :)

Oikeasti häiritsee toi kuva :D Periaatteessa jopa voi olla aito, jos kypärä on just oikeaan aikaan irronnut...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulipa haettua kaikki American Idolin uusimman menossa olevan kauden jaksot katseluun ja aloitettua pitkästä aikaa tämä. Kovasti on näemmä tuomaristo muuttunut siitä mitä aikoinaan Randyt jne tätä hallitsivat. J-Lo vissiin ollut jo muutaman kauden mukana? Taisi olla sen eka kausi joskus 2010, kun lopetin tämän formaatin seuraamisen totaalikyllästyneenä näihin kaikenmaailman hoilausformaatteihin, mutta nyt voisi yrittää taas edes yhden kauden seurata.

Vieläkö tätä täällä joku muu seuraa?

Edit: Edelleen samaa yliväsynyttä "joo hei mulla on ollu tosivaikee elämä ja silleen ku oon tuolta xx-paikasta ja siellä on niinq jengei ja sillee ja jos en laulais, ni oisin varmaan joku kräkhooooor" BLAAAH
 
Tulipa haettua kaikki American Idolin uusimman menossa olevan kauden jaksot katseluun ja aloitettua pitkästä aikaa tämä. Kovasti on näemmä tuomaristo muuttunut siitä mitä aikoinaan Randyt jne tätä hallitsivat. J-Lo vissiin ollut jo muutaman kauden mukana? Taisi olla sen eka kausi joskus 2010, kun lopetin tämän formaatin seuraamisen totaalikyllästyneenä näihin kaikenmaailman hoilausformaatteihin, mutta nyt voisi yrittää taas edes yhden kauden seurata.

Vieläkö tätä täällä joku muu seuraa?

Edit: Edelleen samaa yliväsynyttä "joo hei mulla on ollu tosivaikee elämä ja silleen ku oon tuolta xx-paikasta ja siellä on niinq jengei ja sillee ja jos en laulais, ni oisin varmaan joku kräkhooooor" BLAAAH

Haley Reinhart oli oikeasti kovin laulaja ikinä kyseisessä formaatissa, ja sitten formaatti itse tappoi kyseisen laulajan kyvyt julkaisemalla totaalisesti paskasti tuotetun paska albumin paska biiseillä ja paska muusikoilla paskassa studiossa äänitettynä.

Passengerin sanoin:
"And I hate the X-Factor for murdering music You bunch of money grabbing pricks"

Todistusaineisto unohtui:
Haley Reinhart -- Benny and the Jets -- American Idol Top 11 - YouTube
Haley Reinhart - Rolling in the Deep - Top 7 - American Idol - YouTube
true HD Haley Reinhart "Call Me" Top 8 American Idol 2011 (Apr 13) - YouTube
Haley Reinhart - Fallin' - YouTube
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Jaws linkkaa äkkiä jotain kunnon slovakialaismarssia. Oon ny laulanu mukana tota kansallislaulua tässä jo tovin, Dano panee tykin soimaan ja McMeisselihän sieltä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suolapalaa ja vettä nassuun, aamupäivä on messupäivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös