Noh. Kiva sentään että vastasivat. Kyllä mä ton pään vielä käännän...Mitä ne vastas? Kuitenkin joku kommari diggaa Salòn meiningistä. Pääset vielä linnan juhliin kättelemään Jenniä ja sen miestä.
Noh. Kiva sentään että vastasivat. Kyllä mä ton pään vielä käännän...Mitä ne vastas? Kuitenkin joku kommari diggaa Salòn meiningistä. Pääset vielä linnan juhliin kättelemään Jenniä ja sen miestä.
Sama. En taida saada ensi yönä unta. Siihen päälle vielä muutama muu mieltä painava asia. Välillä miettii minkälaista elämä olisi jos lätkä ei kiinnostaisi yhtään.. Nyt on kuitenkin taas tyhjä olo. Paska runkosarja täynnä paskaa peliä, mutta oma porukka yllätti kaikki ja olisi ansainnut ehkä enemmänkin. Nyt ei taas tiedä oikein miten päin olisi.
On, mutta taitaa olla kirjoituskiellossa vapaalle.EDIT: Niin, en edes muista oliko se TOJ joka kovasti Venäjää fanitti, ja tästä jotkut ottivat nokkiinsa? En ole varma. Enkä ole huomannut @The Original Jags -nimimerkkiä täällä hetkeen? Onko vielä palstalla?
Ei muuten oo ihan kaikkialla tollasta, siis Suomen ulkopuolella, tarkoitan tota paskaa asiakaspalvelua. Kaverit oli eräässä baarissa ja joutuivat portsarien viskomaksi ja siinä viskellessä toiselta pokevittupäältä repesi paita. No, mitäpä sitten muuta kuin poke tarttui toisella kädellään puhelimen kampeen (toinen oli kaverin kurkussa) ja soitti kytät paikalle.
Siis kaverit vaan olivat baarissa ja poke tuli sitten viskomaan ja tämän viskomisen seurauksena repesi vielä paitakin? Mihin voin mennä saadakseni tällaista kohtelua? Minua ei ole yksikään poke ahdistellut koko elämäni aikana, ei ole edes tönitty baarista ulos.
Kävin jo äänestämässä, mutta olis voinut äänestää koodeetä vain sen takia, että FB:ssä oli kuva, missä Räsäsen Päken kuva oli pantu vessanpöntön säiliön ulkoseinään, siihen selän taakse. Ihan vain sen takia. Ja vasemmisto-vihreät on onnellisia. Millanen itku tulis, jos Sumuvuoren Johkun kuva olis paskapöntössä.
Kävin tänään kaksi kertaa kaupassa ja molemmilla kerroilla hävisin pyöristyksessä 2 senttiä. Jos joka päivä häviäisi 4 senttiä, se tekisi vuodessa 14,60 euroa. Sillä saisi noin 15 tölkkiä jotain bulkkilageria. Niistä 15 tölkistä saisi vielä panttipalautuksina 2,25 euroa, jolla saisi kaksi tölkkiä lisää. Pistää miettimään.
Höh. Sumuvuori, Emma Kari ja Maria Ohisalohan ovat niin kivaksi laittautuneet vaalien alla, toisin kuin Räsäsen paholainen.
Asiasta toiseen. Missä on se ketju, jossa voi ilmoittaa, ettei kevään MM-kisat (Skooda-cup) kiinnosta?
Yksi nainen jutteli, että mistä sitä saisi kesäksi enempi rahoja. Opiskelija kun on. Hän kun on sangen himokas, niin sanoin, että ottaisi pillumehua talteen. Minä voisin vaikka "lypsää". Sitten tehtäisiin siitä mehujäätelöä ja myytäisiin Japaniin. Tiedä siitä, kuinka paljon huutokaupassa yhdestä mehujäästä saisi. Japanilaiset on kuitenkin aika pervoja. Luulenpa, että ainaki 1000 dollaria per jäätelö voisi saada. Bloody Mary -erikoisversiosta viisi donaa per jätski.
Kiitos. Nuorhan minä olen, Elviksen ja Chaplinin aikana olen elänyt samaan aikaan tällä pallolla.Yes, japanialaiset ovat pervoja ja teillä nuorilla on ideoita, mahtavaa.
Kiitos. Nuorhan minä olen, Elviksen ja Chaplinin aikana olen elänyt samaan aikaan tällä pallolla.
Tuo on kyllä totta, että kannattaa jäädyttää vasta Japanissa. Luulenpa, että sushi väistyy ja pillumehu tulee tilalle!