Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 586 545
  • 68 235

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
502 Bad Gateway - tai suomeksi: Paha Porttitie 502. Onko siellä asunto myynnissä vai miksi tuollainen mainos hyppii silmille vähän väliä?

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Viime viikolla oli työhaastattelu (toinen kierros) ja keskiviikosta asti olen odotellut josko se puhelu sieltä tulisi ja tilanne ratkeaisi mutta ei. Jännitystila on ollut koko loppuviikon sellanen mitä ei ole vähän aikaan kokenut. Eilen hiipi mieleen, että ne on soittanut paikan saaneelle perjantaina, ja ilmoittaa rannalle jääneille vasta maanantaina, että valitettavasti paikka jäi tällä kertaa saamatta, ettei näiden henkilöiden viikonloppu ole pilalla. Kertoivat kuitenkin ensimmäisellä kierroksella että päätös tehdään varmaan tämän viikon torstaina tai perjantaina.

Työpaikka vaikuttaa kaikin puolin mahtavalta ja homma olisi juuri sellainen mitä tällä hetkellä haluaisin tehdä. Koko viikonloppu menny iha perseelleen kun on vaan miettinyt tota duunipaikkaa. Saatana. Noh, toivoa ei ole vielä menetetty mutta jotenkin on tullut kehiteltyä mieleen kuva, että tämän paikan saaja on saanut tietää siitä jo perjantaina.

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Kenen viesti onkaan ensimmäinen pakkokirjoittaa mitätahansa- 500.sivun aloitukseksi ja kunniaksi? Yhdenlainen saavutus tämäkin, 500 sivua pakkotekstiä. Tämän suurempaa kirjallista pakkopullaa ei löydy koko muusta maailmasta?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kenen viesti onkaan ensimmäinen pakkokirjoittaa mitätahansa- 500.sivun aloitukseksi ja kunniaksi? Yhdenlainen saavutus tämäkin, 500 sivua pakkotekstiä. Tämän suurempaa kirjallista pakkopullaa ei löydy koko muusta maailmasta?
Eiköhän jostain amerikkalaiselta animesivulta löydy pidempiä? Tai ei ehkä...

Snagari

Jäsen
Joku voisi avata jonkinlaisen affiliate-betsijonnet-rikollista? ketjun jossa voisi vähän seurailla, että mikän on tämän saagan seuraava käänne, kun nyt poliisikin on ilmoittanut julkisesti tutkivansa näitä Valavuoria ja Seppäsiä. http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalaisjulkkikset-emme-markkinoi-uhkapeleja/4845920 . Valavuorella ainakin alkanut polttaa tuli persettä, kun Suomi tuntuu selvästikin liian ahtaalta paikalta asua ja matkoja jenkkeihin tulee viikoittain. Mutta mähän olen vaan vihaaja hanhinaama.

Edit. tässä vielä toinen uutinen: http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...-suomalaisjulkkiksia-poliisi-voimaton/4846336

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Miksi naisten pitäminen tasa-arvoisina olentoina on niin hankalaa? Tätä olen ihmetellyt. Sitä jatkuvaa vinkumista ja väninää, joka valitettavasti on levinnyt myös miesten keskuuteen.
Tästä tuli mieleeni äsken YLEn uutisissa ollut aihe miesten ja naisten palkkatasa-arvosta. Sinänsä ihan totta, että palkkaepätasa-arvo ei ole hyvä juttu ja sitä kannattaa yrittää poistaa/pienentää. Kuitenkin tavalliselle katsojalle jää helposti se kuva, että Suomessa nainen saa samasta työstä 83% miehen palkasta, mikä ei siis tietenkään pidä paikkaansa. Tuo 17% tai 17 sentin ero (haluaako sitten käyttää euro- ja prosenttiesimerkkiä) koskee tietenkin yleisesti miesten ja naisten erilaisista töistään saamaa palkkaa ja palkkaerot johtuvat lähinnä siitä, että naiset ovat usein aloilla, josta saa paskaa palkkaa (siivoojat, kaupan kassat, lähihoitajat tms.). Uutisissa voitaisiin selvästi tuoda esille, että tuo 17 sentin ero ei siis koske samasta työstä saatua palkkaa.

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Joku voisi avata jonkinlaisen affiliate-betsijonnet-rikollista? ketjun jossa voisi vähän seurailla, että mikän on tämän saagan seuraava käänne, kun nyt poliisikin on ilmoittanut julkisesti tutkivansa näitä Valavuoria ja Seppäsiä. http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalaisjulkkikset-emme-markkinoi-uhkapeleja/4845920 . Valavuorella ainakin alkanut polttaa tuli persettä, kun Suomi tuntuu selvästikin liian ahtaalta paikalta asua ja matkoja jenkkeihin tulee viikoittain. Mutta mähän olen vaan vihaaja hanhinaama.

Edit. tässä vielä toinen uutinen: http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...-suomalaisjulkkiksia-poliisi-voimaton/4846336
Sinänsä jännä juttu, ettei maikkari saa kommentteja julkuilta, vaikka voisi kysyä talon sisältä Spordelta "Kuinka teillä NordicBetSuomessa menee?"

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Anarkistit kulkivat eilen duunipaikkani ohi rumpujaan päristellen. Täysiä pellejä, joista 99,99999 % tuhoaa loppujen maineen. Menisivät töihin, mutta eihän sellainen heille sovi.

godspeed

Jäsen
Pohtinut tässä, että voikohan huumeidenkäyttäjänaapureiden ulostamiselle tehdä oikeastaan mitään muuta kuin vain toivoa pikaista passitusta muihin maisemiin. Ei voi sanoa, että heitä tarvitsisi tutisten pelätä, mutta toisinaan meininki on... sanoin... kuvaamatonta. Juuri sen verran nuo pysyvät omissa oloissaan, että se jokin häiriökäyttäytymisen raja ylittyy vain harvoin, mutta sitten ei tiedä tekeekö tai voiko noille kukaan taho mitään tästä syystä. Ihan riittävästi on kyllä tapahtunut. Välillä meinaan hätyytellään jo sivullisille vaarallisia olosuhteita, ja se hommassa kuseekin suuresti, että odotellaanko tässä vain sitä että ohikulkevan mummelin mahalaukusta löytyy lopulta jotain terävämpää kuin kaurapuuroa.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hitsi kun pääsisi oppisopimuksella jatkaa tätä opiskelua, tai "opiskelua". Aikamoista pakkopuuroa on ollut, yksi näyttö sentäs tehtynä ja hyväksyttynä, mutta ei noin muuten luista ei sitten ollenkaan. No onneksi on kevät ja huomenna jatkuu Jokereilla taival poffeissa. Mutta joo, haluaisin kyllä tämän päihdetyn ammattitutkinnon suorittaa, mutta en nykyisessä muodossa vaan nimenomaan oppisopimuksella. Eilisen päivän soittelin tosi moneen paikkaan, mutta laihoin tuloksin. Yksi, joka olisi erittäin hyvä paikka mulle, otti sentään numeron ja nimen ylös ja sanoi soittelevansa jos tilanne heillä päin paranee (eli ts. tulee asiakkaita enemmän taloon). Just sain uusia vinkkejä näistä yksityisistä mestoista, no yksi vaikuttaisi itselle sopivaksi, joten sinne puhelua huomenna.

No onneksi on kevät ja Jokerit ja onneksi kohta on syksy ja vauva. Että ihminen voi olla onnellinen!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sitä vaan kirjoittelen, että kun nyt olen lukenut tuota Juoppohullun viidettä, Dokumenttia, niin en ole varmaan eläissäni itkenyt niin paljon lukiessani kirjaa. Ja vaimo ei ymmärrä, aina pitää vitun tyhmänä, jos yleensäkin itken ja minähän olen herkkä mies ja itken.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Helsingin julkisilla paikoilla voi nähdä olentoja satojen miljoonien vuosien takaa", kertoo HS. Onko Danny jo avannut terassikauden?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piruuttani varasin ens viikolle risteilyn Tukholmaan kun sähköpostiin tuli ilmainen matka. Ihan kiva. Täytyy se nyt takoa kun rauta on kuumaa. Samalla voisin varata reissun Tallinnaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Piruuttani varasin ens viikolle risteilyn Tukholmaan kun sähköpostiin tuli ilmainen matka. Ihan kiva. Täytyy se nyt takoa kun rauta on kuumaa. Samalla voisin varata reissun Tallinnaan.
Välillä tuntuu siltä että pidät yksinäsi lauttaliikennettä pystyssä ja voitollisena kun kokoajan olet Tallinnassa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä tuntuu siltä että pidät yksinäsi lauttaliikennettä pystyssä ja voitollisena kun kokoajan olet Tallinnassa.
Noin kerran kuukaudessa tulee käytyä. Tää kevättalvi on aina vuoden halvinta aikaa reissata. Viime viikon päiväristeilykin maksoi Viikkarin klubikortilla vaan kolme euroa. Joskus 2006 vasta innostuin tuosta Tallinnasta. Historia, kulttuuri, naiset, kalja ja halvat hinnat. Siinäpä tärkeimmät syyt. Otso Kantokorven kirja kädessä oon kierrellyt Koplin kapakoita jne. Tuota ennen käytiin opiskelukavereiden kanssa usein ruotsinlaivalla. Halvat kaljat kun osti myymälästä niin sai bonuskortin seuraavalle risteilylle. Ja Tukholmassa käytiin usein Mäkkärissä tai jossain syömässä niin ei laivan hintoja tarvinnut maksella. Suht samalla rahalla käytiin kerran kuukaudessa ulkomailla, laivalla juotiin neloskaljaa ja ihasteltiin avomerta, nähtiin keskiyön showt jne. kun monet muut opiskelukaverit möllöttivät paikallisessa limudiscossa. On noi laivafirmat meikäläisestä rahaakin varmaan jonkun verran saaneet. Esimerkiksi viime viikolla meni myymäläänkin reippaasti yli satanen. Mutta Suomessa ne maksaisi varmaan tuplaten, eli tuon verran tavallaan säästin kun lähdin...

Joo kyllä noi reissut nyt muutenkin aina kotiolot voittaa. Ja kivointa on se että on matkalla jonnekin, ihan vaikka vaan lähelle. Mä voisin mennä vaikka kuukaudeksi jonnekin matkustelemaan. Ei sillä määränpäällä ole niinkään väliä. Pääasia että on liikkeessä, matkalla jonnekin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitä noita jarnerin FB-päivityksiä on tullut viime vuosina luettua, niin veikkaisin hänen viettävän vielä pettteriäkin enemmän aikaa laineilla. No, huvinsa kullakin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä ole koskaan miettinyt että kovinkaan usein kävisin laivalla. Eckerölläkin näki usein samoja naamoja, vaikka mä vaan kerran kuukaudessa sillä silloin kuljin. Maalla asuville sukulaisille toi tuntuu paljolta, mutta mä oon selittänyt niille että Helsingistä Tallinnaan on lähes sama juttu kuin mitä ne käy ajamassa siinä 20 km päässä olevassa kaupungissa, missä ne ajelee lähes joka päivä kun ei siellä niiden tuppukylässä ole kauppoja eikä siellä tapahdu mitään.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pakko testata, että avaisikohan tämä viesti sivun 500 tässä erittäin hienossa ja onnistuneessa ketjussa...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutenkin elämästä pitää nauttia. Mä en ole koskaan ymmärtänyt esimerkiksi sitä, että työpäivän jälkeen vaan miettii että olipa raskas työpäivä ja pitääpä alkaa valmistautumaan seuraavaan... Ruoka, suihku, telkkarista salkkarit, pusut vaimon kanssa blaa blaa ja oho, kello onkin jo noin paljon. Pitää siis mennä kiltisti nukkumaan että seuraavankin päivän voi uhrata elämästä työnantajalle, sille firma saatana oy:lle.

Toi on varmasti yksi pieni syy, miksi esimerkiksi Oulun Kärpät menestyy niin hyvin. Siellä pohjoisessa ei ole niin paljoa muuta elämää. Urheilijat väkisinkin keskittyy hieman enemmän vaan siihen urheilemiseen jne. Pohjoisesta tänne etelään muuttaessa tuo ei ole läheskään niin iso shokki kun täällä voi jatkaa sitä rauhallista elämäntapaa, mutta täältä kun muuttaa maalle niin kaupunki ei tarjoakaan mitään mihin olet tottunut.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toi on varmasti yksi pieni syy, miksi esimerkiksi Oulun Kärpät menestyy niin hyvin. Siellä pohjoisessa ei ole niin paljoa muuta elämää.
Hei, c'mon. Mitä nuoriso tekee esim. iässä 16? Ryyppää? Joo, täälläkin on Alkoja ja kaljaa saa kaupoista. On tyttöjen kanssa? Joo, täälläkin on tyttöjä, olen ollut itsekin tyttösten/naisten kanssa. Kortsujakin saa täälläkin kaupoista ja pillereitä apteekeista. Huoriakin täällä on jo moisiin haluaa mennä. Lestoja on kuitenkin pieni vähemmistö vain, vaikka niitä täällä suunnilleen eniten onkin. Ja mitä nuoriso varsinkin tekee? On netissä puhelimillaan, tableteillaan ja vissiin joku vielä läppäreilläänkin. Täällä on sähköt ja netti. Mitä erikoista Helsinki tarjoaa nuorisolle? "Joo, mä lähden tästä taas Kiasmaan katsomaan yhtä tapettua kissaa, sillä kissalla oli ripuli, näkee nekin tuotokset samalla, niin en pääse nyt lätkätreeneihin, sori". "Ja illalla en pääse lenkille, kun on yksi fuusiojazzia soittava singaporelainen bändi tuolla yhdellä klubilla". "Joo, ois pari homobaaria illalla käytävä läpi, niin ei ehdi treenaamaan..."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy