Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 586 491
  • 68 234

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Sinänsä ironista, että kun kerran puoleen vuoteen yrittää himassa saada jotain hyödyllistä aikaiseksi nettiä käyttäen, tarjoilee Elisa naminamia kyykänneen verkon muodossa. Suunnilleen ainoa jotenkuten toimiva sivusto tuntuu olevan Jatkoaika ja muutama nettilehti. Elisan häiriökartan sain näkyviin kymmenen minuutin odottelun jälkeen ja tiedotteista paljastui syyksi mobiiliverkon huoltotyöt. Miksi se sitten vaikuttaa kiinteään laajakaistaan...

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Sinänsä ironista, että kun kerran puoleen vuoteen yrittää himassa saada jotain hyödyllistä aikaiseksi nettiä käyttäen, tarjoilee Elisa naminamia kyykänneen verkon muodossa. Suunnilleen ainoa jotenkuten toimiva sivusto tuntuu olevan Jatkoaika ja muutama nettilehti. Elisan häiriökartan sain näkyviin kymmenen minuutin odottelun jälkeen ja tiedotteista paljastui syyksi mobiiliverkon huoltotyöt. Miksi se sitten vaikuttaa kiinteään laajakaistaan...
Täällä sama eikä toimi puhelimellakaan. Jatkoaika ja IltaPaskat ainoat sivut mitkä toimivat. Elisa kyllä ollut ihan uskomatonta paskaa jo pitkään.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kiva tietää ettei vika ole omassa päässä, tai siis laitteissa. Meinaan täälläkin netti vittuilee ja samaa Elisaa on. Voisinhan tuon kännykän Soneran netin ottaa käyttöön läppärille, mutta kun ollaan niin suomalaista niin suomalaista niin en kyllä ota. Kivampi valittaa. Tai en nyt sentään valita, kun tässä olen asunut nyt melkein puolitoista vuotta eikä ole ollut mitään ongelmaa aiemmin.

Viimeksi muokattu:

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Veikkaan kyllä, että se mobiilinetti toimisi vielä heikommin, jos kyseessä on kerran mobiiliverkkoon kohdistuvat huoltotoimenpiteet. Aamuneljään tuon pitäisi kestää, mutta veikkaan ettei ole vielä siinä vaiheessa kunnolla toiminnassa, jos edellisistä kokemuksista on jotain oppinut.

edit. Meikäläiselläkin siis myös Elisan/Saunalahden mobiililaajakaista, eikä ole nyt about tuntiin toiminut ollenkaan. Sama kiinteän kanssa.

edit2: @Kaukosäädin Jaa, kirjoititkin Soneran varayhteydestä. Nähtävästi tähän aikaan vuorokaudesta en havaitse sitä mitä pitäisi.

Viimeksi muokattu:

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Ei saanu ekihoo kaikkia sääntöpykäliä rikottua.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On se Tyni kyllä aika monen muroihin kusassut kun saa näin paljon faneja jatkoajassa. Täähän oli jo toinen palstaitsemurha saman miehen toimesta, pitäiskö sitä kohta alkaa pitään Tyniä sarjamurhaajana?

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
On se Tyni kyllä aika monen muroihin kusassut kun saa näin paljon faneja jatkoajassa. Täähän oli jo toinen palstaitsemurha saman miehen toimesta, pitäiskö sitä kohta alkaa pitään Tyniä sarjamurhaajana?
Jotenkin hymyilyttää ajatus siitä että Kartsa liittyis Jatkoaikaan, valitsisi nickikseen "Kari Tyni", tietämättään näistä ekihoon ja kesätytön palstaitsemurhista, ja ihmettelisi hetken päästä miksi rumpuryhmän jäsen haluaisi panna häntä, samanaikaisesti kun toisaalla hänelle haistatellaan vittua ja käsketään lähtemään meneen.

Ralph

Jäsen
Merkkipaaluviesti: tämä on 400. viestini tähän ketjuun.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paljonkohan eräs putous-tähti tienaa pelkästään sillä että sketsihahmoilla on oma pelinsä Raha-automaattiyhdistyksen automaateissa?

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ville Haapasaloa kävin kuuntelemassa Viikin kirjastossa. On se äijä.
Minä en pysty katsomaan tai kuuntelemaan Haapasalon tuotantoa ilman, että mieleen tulisi kyseisen miehen jääkiekkoselostus Sotshin olympialaisissa naisten jääkiekko-ottelussa Suomi-Kanada. Se oli itseasiassa jopa niin huonoa selostusta, että sitä muistelee lämpimin ajatuksin. Tai kommentaattorinahan hän virallisesti toimi, mutta kuitenkin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle tulee Haapasalosta usein mieleen se, kun hän kävi Helsingin Hakaniemen postissa äänestämässä eduskuntavaaleissa vuonna 2007. Minä olin silloin siellä vaalivirkailijana. Ville on karismaattinen hahmo. Terviisiä vaan, varmaan joku nimimerkkikin kävi äänestämässä. "Pastori Sillikin" kävi äänestämässä.

Olihan tämä melkein sukua julkkikselle -ketju?

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
Kuuntelin tyhmyyttäni Tamin visioita buumin rakentamisesta, kun vieraili laidasta laitaan -ohjelmassa. Kertoi että Carl Brewerin kaappaus oli saman luokan juttu kuin jos HJK hankkisi Messin tai Ronaldon. Kertoi myös Brewerin olleen maailman paras pelaaja tuolloin.

Olihan se ihan hyvä pelaaja NHL-mittapuullakin (oikeastaan tosi hyvä), ei siinä.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Entä jos menis semmosen näykkijäkilpikonnan eteen ja niinku läpsäsis sitä kasseilla tai pippelillä päähän? Tai jos olis niinkun iso hämähäkinseitti ja sitten tavallaan dippais kasseja siihen, niin että hämähäkki luulis että se on joku saaliseläin?

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Entä jos menis semmosen näykkijäkilpikonnan eteen ja niinku läpsäsis sitä kasseilla tai pippelillä päähän? Tai jos olis niinkun iso hämähäkinseitti ja sitten tavallaan dippais kasseja siihen, niin että hämähäkki luulis että se on joku saaliseläin?
Luulen että siinä ei ehtisi edes löytää sisäistä sopraanoaan ennen kuin menee taju kankaalle puhtaasta kivusta. Aivot yrittää ymmärtää että mitä helvettiä tapahtuu, ei kykene siihen ja tulee vaan puhdas tilt!

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Tilasinpa tuossa Saksasta uudet kuulokkeet, heh. Maksoivat 150 euroa. Pitäisi olla markkinoiden parhaat tuohon hintaan, heh. Sanovat, että piekesevät monet tuplasti kalliimmat kuulokkeet. Saa nähdä, heh. Kaksi viikkoa menee postituksessa, saatana. Meinasin ostaa Briteistä, mutta olivat siellä melkein kympin kalliimmat.

Alun perin (viime kesänä) piti ostaa uudet in-ear -nappikuulokkeet. Budjetti oli 100 euroa. Ostin CDONista, olivat valmiiksi paskana, heh. Sain onneksi rahat takaisin. Sitten en ostanut enää mistään mitään. Eivät olleet edes kovin paljoa paremmat kuin nämä nykyiset tuplasti halvemmat.

Nyt päätin ostaa over-ear -malliset kuulokkeet, kun ei musiikkia tule kuunneltua juuri muualla kuin kotona. Miksi siis ostaa huonomman malliset häh. Tuossa lukee, että ovat studiomonitorikuulokkeet. Ihan kivan näköisetkin ovat. Voi käyttää juna- ja bussimatkoilla, heh. Verkkokauppa.comissa oli myös kympin kalliimmalla, mutta hinta ratkaisee vai mitä häh. Ois tosin saanu heti käteen. No on tässä aikaa, heh.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kuuntelin tyhmyyttäni Tamin visioita buumin rakentamisesta, kun vieraili laidasta laitaan -ohjelmassa. Kertoi että Carl Brewerin kaappaus oli saman luokan juttu kuin jos HJK hankkisi Messin tai Ronaldon. Kertoi myös Brewerin olleen maailman paras pelaaja tuolloin.

Olihan se ihan hyvä pelaaja NHL-mittapuullakin (oikeastaan tosi hyvä), ei siinä.
Tami oli luultavasti maailman toiseksi paras. En ole kuunnellut enkä kuuntele, kai siellä samat fraasit tulee kuin aina ennenkin, niin ja niin monta vuotta kiekkoammattilaisena, Leijonakapteeni, minä, veljet ja minä, Neuvostoliitto, minä, blaa blaa blaa...

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On tää hirveää. Ei meinaa pumppu kestää, kun tuntuu että Play Offit on alkaneet jo kuukausi sitten, ja edelleen joka ikinen piste on ihan helvetin tärkeä. Periaatteessa seuraavan pelin voittamalla KalPa voisi olla sijalla 3, häviämällä sijalla 7.

Mä en kestä. Jos alkasin vaan seuraamaan Temptation Islandia ja lopettasin lätkähömpötykset - niin ne muutki naiset tekee.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun tekis mieli ottaa vähän parempi asento ja vessassakin pitäis käydä, mutta en viitsi siirtää tota kissaa päältäni. Nuku vaan rauhassa siinä. Nuku ihan rauhassa...

Uuh. Meitsi näyttää herkän puolen. Akat pistäkää viestiä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksi naisten pitäminen tasa-arvoisina olentoina on niin hankalaa? Tätä olen ihmetellyt. Sitä jatkuvaa vinkumista ja väninää, joka valitettavasti on levinnyt myös miesten keskuuteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy