Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 303
  • 66 849

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ettei vaan kuvaavampi ois: KirjallisuuskysymysPillukarvaketjuKirjallisuuskysymysPillukarvaketju

Eiköhän pillukarvaketju ollut sentään voimissaan myös ennen keskustelupalstan softauudistusta, joten sen tilanne ei ole muuttunut ratkaisevasti uudistuksen jälkeenkään. Softat ja tilpehöörit vaihtuvat, normaalien naisten alapään karvoitus pysyy! Karvakolmion merkin edessä on syytä pysähtyä jalkojen risteyksessä ennen kuin rullaa eteenpäin.

Kirjallisuuskysymysketjun ylösnousu haudastaan palstauudistuksen jälkeen oli ja on yksi parhaita palstauudistuksen jälkeisiä asioita. Sielläkin on toki puhuttu pillun hajusta viime aikoina, mutta toki vain kirjallisten sitaattien muodossa. Kyseisen pillun karvoituksesta ei ole tarkempaa tietoa, sitä ei kyseinen kirjailija tarkentanut.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee jostain syystä tuosta Kirjallisuuskysymyksestä mieleen CMX. Niiden biisi olisi toki todennäköisemmin vaikka Kirjallisuusvälikysymys, Kirjallisuuskysymysmerkki, Lokikirjallisuuskysymys tai jotain. Yrkki, laita osa rojalteista tulemaan tänne, jos käytät jotain noista nimistä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen huomannut, että jos lukee oikeastaan minkä tahansa lehden nettisivujen lukijakommentteja, myrkyttyy tyhmyydestä. Vasta internetin aikakautena voi tajuta tylsämielisyyden kauhean määrän maailmassa. Lähes kuka vain pääsee ripuloimaan aivoistaan debiilin mielipiteen. Saatana.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen huomannut, että jos lukee oikeastaan minkä tahansa lehden nettisivujen lukijakommentteja, myrkyttyy tyhmyydestä. Vasta internetin aikakautena voi tajuta tylsämielisyyden kauhean määrän maailmassa. Lähes kuka vain pääsee ripuloimaan aivoistaan debiilin mielipiteen.

Tämä on niin totta. Esimerkiksi Aamulehden juttuja pääsee kommentoimaan rekisteröitymättä ja kommenttien taso on järkyttävän alhainen. Ei ole asiaa, josta joku ei ilmaantuisi viisastelemaan toiselle, valitettavan usein paljastaen vaan oman tyhmyytensä / tietämättömyytensä.

Silmät ovat lopullisesti auenneet maapallon kanssa-asukkaiden vähä-älyisyydestä juuri erilaisten nettipalvelujen avulla. Lehtien ohella toinen hyvä mahdolisuus tutustua pääasiassa nuoremman sukupolven hölmöyksiin, on feissarimokat-sivusto. Kokonaan toinen asia on, olisiko oman mielenterveyden kannalta parempi, ettei tietäisi näin konkreettisesti, millaisia imbesillejä täällä vaeltaa. Eli oliko ennen asiat paremmin?

Jos vain tuon tyhmyyden energian kykynisi jotenkin varastoimaan, ei tarvitsisi jatkaa keskusteluja uuden ydinvoimalan rakentamisesta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Olen huomannut, että jos lukee oikeastaan minkä tahansa lehden nettisivujen lukijakommentteja, myrkyttyy tyhmyydestä. Vasta internetin aikakautena voi tajuta tylsämielisyyden kauhean määrän maailmassa. Lähes kuka vain pääsee ripuloimaan aivoistaan debiilin mielipiteen. Saatana.
Internetaikakausi on tosiaan tehnyt se, että oman mielipiteensä julkituominen on nykyään todella helppoa, ehkä jopa liiankin. Tästä on mielestäni aiheutunut sellainen vääristymä ihmisten keskuudessa, että he luulevat, että kaikkien mielipide on tärkeä. Ennen ei ollut näin, vaan yleisesti ottaen mielipiteensä sai muiden tietoisuuteen vain sellaiset henkilöt, jonka mielipiteellä, ainakin jonkun mielestä, oli jotain merkitystä. Toisaalta mielipiteet hukkuvat nykyään mielipiteiden tulvaan, eikä suurin osa koskaan tule sitä näkemään tai kuulemaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Niin, ennen merkittävät mielipiteet olivat julkisia ja turhia höpistiin peräkammarin kahvipöydässä. Nykyään tärkeimmät mielipiteet vaihdetaan kameroilta ja nauhureilta salassa, ja julkisuus täyttyy paskasta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tulee jostain syystä tuosta Kirjallisuuskysymyksestä mieleen CMX. Niiden biisi olisi toki todennäköisemmin vaikka Kirjallisuusvälikysymys, Kirjallisuuskysymysmerkki, Lokikirjallisuuskysymys tai jotain.
Sangen osuva mielleyhtymä, jonka kuvasit edellä, juontanee ko. yhtyeen "Resurssikysymys"-kappaleesta.
Yrkki, laita osa rojalteista tulemaan tänne, jos käytät jotain noista nimistä.
En ole Yrkkä, mutta voin kyllä vilkaista. Eikä tullut laulua; tuli runo.

Lokikirjallisuusvälikysymys

Lopussa on sana
Punainen rubiini
Laulujen kirja

Ja Opernplatzin porteilla
hiiltyy ihmisyys itse

Trollien teosten tuhkiin
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tämän hetken Liigan voimasuhteet:

1. Kärpät
2. Somervuori
3. HIFK
4. SaiPa
5. Taipalus
6. KalPa
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Miksi isänmaata pitäisi puolustaa?"​
Ihminenhän on periaatteessa eläin ja toimii siten vaistojensa varassa. Aika monet eri eläinlajit puolustavat reviiriään jopa henkensä uhalla. Eli se, että vielä vuonna 2014 käydään sotia joissa menetetään ihmishenkiä, kertoo siitä, että ihminen, vaikka onkin älyllinen ja kehittynyt, toimii vieläkin eläimellisten vastojensa varassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihminenhän on periaatteessa eläin ja toimii siten vaistojensa varassa. Aika monet eri eläinlajit puolustavat reviiriään jopa henkensä uhalla. Eli se, että vielä vuonna 2014 käydään sotia joissa menetetään ihmishenkiä, kertoo siitä, että ihminen, vaikka onkin älyllinen ja kehittynyt, toimii vieläkin eläimellisten vastojensa varassa.
Mä oon miettinyt kun jotkut aivan paskalta paikkakunnalta kotoisin olevat tyypit tuntevat suurtakin kaipuuta sinne, vaikka sillä tuppukylällä ei olisi enää mitään tarjottavaa. Ei mulla vaan mene niin. Tietenkin se saattaa joskus olla huonokin juttu kun on tavallaan "juureton", mutta toisaalta en mä haluakaan tuntea mitään koti-ikävää minnekään. Ja muutenkin toi koti on mulle jotenkin negatiivinen sana. Se merkitsee pysähtyneisyyttä ja jumittamista. Kämppä on paljon parempi. Mä asun siellä.
 

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Kerrankin elämässä on mukavaa olla eläimenhoitajana, saan olla äitini kämpällä viikon ruokkimassa kilpikonnaa, joka tarkoittaa sitä että voin musiikkia soitella täydellä teholla, kiskoa kaljaa ja käydä tupakalla ilman että tarvitsee stressata naapureiden mielipahasta. Ja jos naapurin teini alkaa jumputtamaan autonsa kanssa, laitan Behemothia samalla mitalla soimaan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Yle käyttää uutiskuvassa karttaa, johon merkitty Kuopio, jossa uutisoitu tapaus on tapahtunut, mutta myös Helsinki. Miksi? Minusta jokaiselle suomalaiselle pitäisi olla selvää, missä Kuopio sijaitsee, eikä sen havainnoiminen kartalla yhdessä Helsingin kanssa pitäisi liittyä uutisointiin millään tavalla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yle käyttää uutiskuvassa karttaa, johon merkitty Kuopio, jossa uutisoitu tapaus on tapahtunut, mutta myös Helsinki. Miksi? Minusta jokaiselle suomalaiselle pitäisi olla selvää, missä Kuopio sijaitsee, eikä sen havainnoiminen kartalla yhdessä Helsingin kanssa pitäisi liittyä uutisointiin millään tavalla.

Yliarvioit suuresti suomalaisten maantiedonhallintaa. Ikävä kyllä se on suurimmalta osin luokattoman surkealla tasolla, olen seurannut useammankin kerran tilanteita, joissa suomalaisia kaupunkeja on pyydetty sijoittamaan kartalle ja tulokset ovat usempian kohdalla päin mäntyä tai jossain muualla lepikossa. Lappeenranta, Lahti, Kouvola, Jyväskylä tuottavat vaikeuksia, jopa Oulu, Tampere ja Turku tuottavat useimmille ongelmia.

vlad.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Erittäin hyvässä muistissa on se huono puoli, että välillä on tarkasti mietittävä, mitä voi muistaa ja mitä ei.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Erittäin hyvässä muistissa on se huono puoli, että välillä on tarkasti mietittävä, mitä voi muistaa ja mitä ei.
Ja se että muistaa kyllä paljon "turhia" asioita mutta ei sitten niitä vähän tärkeämpiä.
 

Ralph

Jäsen
Jos olisimme jenkeissä, haastaisin nyt Spotifyn oikeuteen. Siellä kun kaikki haastaa kaikki ties mistä syystä ja aina voittaa. Mutta Suomessa en kehtaa.

Spotify mainostaa, että "mikä on paras lahja tärkeälle ystävälle, kaikki hänen suosikkimusiikkinsa. Osta Spotifyn lahjakortti ja hän saa kaikki suosikkimusiikkinsa jne. jne."

Entäpä jos ystäväni on kova Rammsteinin ja AC/DC:n fani? Tällöin hän ei saa suosikkimusiikkiaan, vaikka ostaisin hänelle Spotifyn lahjakortin. Eli tuo mainos on harhaanjohtava ja se pilasi päiväni. Olen herkkä.

Ehkä tosiaan laitan sähköpostilla kysymyksen Spotifylle, mutten ihan oikeuteen haasta. Vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös