Melkoinen nainen mulla, kyseli tuossa eilen mitä olen ajatellut synttäri/joululahjaksi. Ekana tuli mieleen, että PS4 konsolille kohta julkaistava GTA V riittäisi yhdistetyksi lahjaksi. Ja sanoin vielä, että aika kallis sekin toki on. Meillä on ollut myös puhetta, tai mulla lähinnä, että pitäisi tuo Oton 96 Jokerit paita päivittää tän kauden paidaksi. Ja että Moses olisi se minkä aijon hankkia. No eilen sitten illalla se sitten meni ja perkele tilasi mulle tuon Moseksen paidan synde/joululahjaksi :O
Sanat ei riitä kertomaan sitä fiilistä mikä mulla tuosta on. On se vaan aika käsittämätön muija :)
11 päivää ja sitten sitä sinne ensimmäiselle lennolle olisi tarkoitus lähteä. Alkaa kuumottamaan entistä enemmän tuo, mutta toisaalta odotan niin kovasti sitä perille pääsyä, ettei meinaa pysyä housuissa. Yksi unelma on siis toteutumassa lähiaikoina ja tämänkin tämä sama nainen järkkäsi ja auttoi toteuttamaan.
Sitten vielä sain vihdoin ja viimein elämäni ensimmäisen näyttösuunnitelman tehtyä. Nyt odotellaan the tuomiota koulun suunnalta ja jos (ja kun) se läpi menee niin näyttö olisi sitten edessä 5.12. Sitten olisi se ensimmäinen osio tehty ja mikä huojennus siitä tuleekaan. Pääsee taas tästä joutenolosta eroon ja paluu töihin (työharj. nimikkeellä toki) olisi edessä. 2kk ollut tässä tyhjän panttina niin alkaa jo pää pehmetä. Siksi(kin) takaisin sorvin ääreen on enemmän kuin mieluisa. Toki vedetään tässä nyt tuollainen pieni viikon loma Kanarialla ensin alta pois, sitten pitäisi akkujen olla latingissa :)