Olen niin helevetin huonolla tuulella juuri nyt.
Lenkille ja korvanappeihin agressiivista mäiskettä pauhaamaan. Toimii meikällä joka kerta.
Olen niin helevetin huonolla tuulella juuri nyt.
Hyvä aatos. Taidan valita Panteran Mouth for Warin repeatilla.Lenkille ja korvanappeihin agressiivista mäiskettä pauhaamaan. Toimii meikällä joka kerta.
Hyvä aatos. Taidan valita Panteran Mouth for Warin repeatilla.
Joo, se on tottuus. Pantera on myös yllättävän rauhoittavaa musiikkia, jos on jostakin syystä kiihdyksissä.Varsin oiva valinta vitutukseen, Pantera toimii aina.
Joo, se on tottuus. Pantera on myös yllättävän rauhoittavaa musiikkia, jos on jostakin syystä kiihdyksissä.
Tästä tulikin mieleeni, että miksi potkupallomaaotteluissa yleisö ei koskaan tottele kuuluttajaa. "Sitten Suomen avauskokoonpano. Minä sanon etunimen ja huutakaa te sukunimi"., oli asia sitten mikä tahansa
Ja nyt oltuani viikon pelikiellossa, tuli tunne, että alan vieraantua kiekkokirjoittelustakin kaikessa muodossa - samalla tavalla kuin olen vieraantunut kiekostakin. Oikeastaan tuntuu ettei minulla ole enää niin hirveästi sanottavaa, se mitä olen sanonut on jo tullut sanottua useammankin kerran - koskee oikeastaan kaikkiea urheilusta politiikkaan ja politiikan kautta historiaan ynnä taiteisiin ja kaikkeen mahdolliseen. Ehkäpä moderaattorit tekivät minulle palveluksen jakaessaan pelikieltoa...
Mitä tulee poliittisiin ynnä yhteiskunnallisiin ketjuihin ja aiheisiin, niin vaikka niihin sorrunkin kirjoittamaan aika ajoin, niin koen monesti mielekkäämmäksi suunnata palstahuomioni entistä enemmän muualle, minkä voi huomata vaikka siitä, että tutkailen mielelläni vanhoja JA-ketjuja ja mielenkiintoni mukaan nostan joskus jonkun niistä ylemmäs jos koen, että vanhasta aiheesta voisi saada tuorettakin näkökulmaa tai piristystä. Näin tekevät monet muutkin, ja esimerkiksi bebeton vapaalle puolelle uudelleenkäynnistämä kirjallisuusketju on mielenkiintoinen, eli ne sopivat vanhoille kehäkonkareillekin.
Olisiko mahdollista saada pientä näytettä? En kyseenalaista, mutta en itse muista törmänneeni tällaiseen, vaikka Wikipediaa itsekin melko ahkerasti lueskelen.Ai että mua naurattaa kun tylsyyden iskiessä selailee sekalaisia artikkeleita ympäri Wikipedian ja välillä vastaan tulee henkilöartikkeleita, joista selvästi näkee että kyseessä oleva henkilö on itse joko kirjoittanut tai ainakin muokannut ison osan jutusta.
Olisiko mahdollista saada pientä näytettä? En kyseenalaista, mutta en itse muista törmänneeni tällaiseen, vaikka Wikipediaa itsekin melko ahkerasti lueskelen.
Onko kenelläkään kokemusta ihon värin vaihtamisesta, onko se nykyään mahdollista? Tilanne on nyt se, että en vaan ole ikinä tuntenut itseäni omakseni tämän värisenä ja haluaisin vaihtaa värin tummaksi. Elämä valkoisena tuntuu suoraan sanoen helvetilliseltä piinalta. On tässä vähän myös itsekkyyttä mukana nimittäin onhan neekerit vaan ihan eri tasolla kuin valkoiset.