Oli tuola Tampereen keskustorilla vaan helmee juhia mestaruutta.
Oliko tämä sic?
Oli tuola Tampereen keskustorilla vaan helmee juhia mestaruutta.
Oliko tämä sic?
Selailin wikipediaa ja törmäsin bändiin nimeltä The Fishfaces. Noh, ei siitä mitään, vain surkea bändin nimi. Kitaraa bändissä kuitenkin soitteli mies nimeltä Juha Mezola ja ekana basistina hääri mies lempinimeltään Tappari. Juha Mezola, Tappari. Tuli hieman wtf-olo.
Neljä päivää putkeen selvin päin. Sivuaa ennätystä. Oujee.
Neljä päivää putkeen selvin päin. Sivuaa ennätystä. Oujee.
Onko hirveetä tuskaa?
No onneksi huomenna on vappu, niin me molemmat saamme taas vetää perseet olalle! Maailma hymyilee!
Koska mielenterveys.
Tiesin jo tuota kirjoittaessani ärsyttäväni monia, myös itseäni. Ei se mitään, olen hyvä siinä. Ihmisten ärsyttämisessä. Se on helppoa ja hauskaa. Eikä siihen kyllästy millään.No tässähän tämä tuli jo ärsyttävän kirjoituasunkin kanssa selville. Koska Koska.
Vappu on aivan turha. No, vihaan melko lailla kaikkia juhlapyhiä. Juhannus menettelee. Koska se on kesällä. Mutta siis kaikki vappuperinteet, se valkolakkien valtaisa vyöry... Hyi vittu. Valkolakkia en ole käyttänyt yo-juhlien jälkeen.
Taitaa vika sittenkin olla siinä, että mielestäni suurin osa ihmisistä on perseestä, enkä enää itse jaksa kännätä esim. vappuna tai muutoinkaan. Koska mielenterveys. Kännääminen sinänsä on kivaa, mutta ne seuraukset eivät houkuta. Ilmeisesti on pakko aikuistua, jos haluaa pysyä hengissä.
Tiesin jo tuota kirjoittaessani ärsyttäväni monia, myös itseäni. Ei se mitään, olen hyvä siinä. Ihmisten ärsyttämisessä. Se on helppoa ja hauskaa. Eikä siihen kyllästy millään.
Pitkä, pidempi, Vanha Lenin mulkku.
En kerro. Koska ärsyttävä.