Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 443
  • 66 850

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei kielipoliisit ja äikkänerot. Oletteko muuten kuulleet siitä uudistuksesta koskien adjektiivin vertailumuotoja?

Ruma, rumempi, rumin.
Kaunis, kauniimpi, kaunein.

Lyhyt, lyhyempi, lyhin.
Pitkä, pidempi, Vanha Lenin mulkku.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radiosta soittivat nettikilpailuvoitosta, mutta en mä sitä halunnut. Lohdutuspalkinto olisi kelvannut, mutta hitto kun päävoitto napsahti.

Soittivat seuraavalle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä Steegil!

Litteäpäiden äärimmäinen kekseliäisyys on jo mainittu ja hyväksi havaittu. Sopivat trendituotteet, kuten puupohjaiset hollannikkaat tai nykyversiona crocsit elävät elämäänsä, joiden aallonpituus oli vuosina ehkä noin 250 vuotta joskus jopa 50 vuotta, riippuen aikasyklistä.
Pistäisitkö jalkaasi antiikkiset puukengät, joilla oli kolme kokoa: muksu, nainen ja mies.
Jokainen koko oli täsmällisen ”oikea”.

Haluaistiko, että tulevina tuhatvuosina sinun hautasiryöstäjät löytävät arkunpohjalta jääteita BoomKah rompukasta, ihmettelevät sormiisitarttuneita jo marmoroituneita nenälimoja, joiden suunta on vuoden 1967 magneettinen pohjoinen?
Näyttää, että olen juopotellut työpaikalla jo kolme tuntia.
Aika on ylioppiaiden, aika on kevään aika on nyt, aika joka kohta tarkoittaa, että: vahtimestari heittää meidät kaikki pihalle.

Kaunis huulisuukko Leelian Lepotuolille edellyttäen, että tikit ovat täysin parantuneet.
Hyvää Vappua!

Jatkoaika - Suomen Ykköspalsta!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei jätkät hei, voitteko jeesata. Mä tarviin vähän apua. Maantieto ja biologia eivät olleet mun vahvuuksiani koulussa. Mutta siis, menikö se niin että Kalliovuorilla oli se Isomuna ja Turun saariston suunnilla se Isojalka, vai menikö se päinvastoin? Eikun hitto, se menikin just toisin päin. Joo ei sittenkään mitään. Sori.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hei jätkät hei, voitteko jeesata. Mä tarviin vähän apua. Maantieto ja biologia eivät olleet mun vahvuuksiani koulussa. Mutta siis, menikö se niin että Kalliovuorilla oli se Isomuna ja Turun saariston suunnilla se Isojalka, vai menikö se päinvastoin? Eikun hitto, se menikin just toisin päin. Joo ei sittenkään mitään. Sori.
Aina välistä tulee vastaa tälläisiä suorastaan tajunnan räjäyttäviä kommentteja, jotka laittavat ihmettelemään että mitäköhän ihmettä siellä kanssakirjoittajien pääkopan sisällä tapahtuu, kun omat aivot eivät vain moisiin väänny.
 

ditrim

Jäsen
Fanitan kyllä San Jose Sharksia vuodesta toiseen vaan enemmän ja enemmän. Ihan ylihyvällä poppoolla kustaan hommat vuodesta toiseen. Ollaan niin hyviä, että on varaa. Ei ole toista yhtä reteetä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aina välistä tulee vastaa tälläisiä suorastaan tajunnan räjäyttäviä kommentteja, jotka laittavat ihmettelemään että mitäköhän ihmettä siellä kanssakirjoittajien pääkopan sisällä tapahtuu, kun omat aivot eivät vain moisiin väänny.

Minua ei haittaa, jos joku on absolutisti, mutta ihmettelen sen järkevyyttä, koska se antaa päivän touhuille vain yhden vaihtoehdon. Päihteitä käyttävällä sen sijaan on kaksi vaihtoehtoa.

Voi valita ollaanko tänään selvinpäin vai pohditaanko kaikenlaista vähän toisessa kuosissa.
 
On lanseerattava uusi käsite.

Nimittäin näennäinen sisäänhenkäisy teennäis-olemattoman naurahduksen jälkeen.

Käsitteen merkitsemä ilmiö on havaittavissa muun muassa Radio Novan, Yle Puheen ja monen muun radioaseman tekopirteissä ja pseudoälykkäissä keskusteluissa, joissa keskustelun suorittavat matalan kykeneväisyyden henkilöt, useammin naiset kuin miehet.
Tuossa Yle Puhetta kuunnellessa tämä määritelmä tuli mieleen, ja siksi on kysyttävä että onko tässä nyt kyse Kati Turtolasta?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä oon aina vongannut pillua ihan kasvotusten. Mielestäni pillun vonkaaminen ihan musiikkia tai urheilua vastaavaa siinä mielessä, että livenä se on kaikkein parasta. Tästä syystä en voi käsittää tinderin suosiota.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä oon aina vongannut pillua ihan kasvotusten. Mielestäni pillun vonkaaminen ihan musiikkia tai urheilua vastaavaa siinä mielessä, että livenä se on kaikkein parasta. Tästä syystä en voi käsittää tinderin suosiota.

Olen tästä täysin samaa mieltä. Livenä sekä urheilussa, musiikissa että vonkaamisessa saa kokea tunteet aidoimmillaan.

Onko tinder joku amatöörivonkaajien kohtaamispaikka netissä? Kunnon vonkaajaat hoitaa vonkaamisen livenä. Siinä on sentään selkärankaa, meni päin vittua tai ei.
Kyllähän se tunteita herättää, kun baarissa vonkaat koko illan ja siten onnistut...tai et. Jos netissä vonkaa, niin epäonnistumisen voi kuitata klikkaamalla seuraava reikää.

Tosin minähän en vonkaa, ei onnistu kuitenkaan, joten voin keskittyä juomiseen. Kotona onnistuu kuitenkin viimeistään seuraavalla viikolla. Ehkä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jatkoajan Kesätyttö 2014-äänestyksen eräs voittajasuosikki eli Sini Saarela oli aiemmin tällä viikolla jatkanut vanhoja tapojaan ja oli yhdessä kamujensa kanssa pyrkinyt estämään venäläisen rahtilaivan saapumisen Rotterdamin satamaan. Nähtiinköhän Sini taas heilumassa narun jatkona vai oliko hän kenties keksinyt jonkin uuden tavan estää rahtialuksen tulon satamaan, sitä tarina ei kerro.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kate Bush saattaa hyvinkin olla kaikkien aikojen muusikko ja laulaja. Ei siis mitenkään pelkästään naislaulaja, vaan kaikkien aikojen laulaja ja muusikko saatana.
 
Kate Bush saattaa hyvinkin olla kaikkien aikojen muusikko ja laulaja. Ei siis mitenkään naislaulaja, vaan kaikkien aikojen laulaja ja muusikko saatana.

Kyllä! Enkä viitsi edes ajatella sitä vitutuksen määrää, kun face ym. täyttyy lipun saaneiden kavereiden konserttihehkutuksesta lähitulevaisuudessa.

Noin muuten: taas töissä. Taas ajatukset missä sattuu. Taas kiukkuinen sekä itselleen että toiselle taholle, että niin on. "Elä hermoile" (kyllä hermoilen, perkele).
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joskus muinoin meinasi vituttaa ja rankasti, kun joutui tekemään kolmen ihmisen edestä töitä ja kunnia jakaantui kaikille kolmelle. Tänään jouduin tekemään kolmen edestä, enkä kaikkea tietenkään edes ehtinyt, mutta tämä tuntui vaan hyvältä!

Joskus sitä vain huomaa, että vakavasta masennuksesta toipuminen olosuhteisiin nähden tarpeeksi normaaliksi on melkoinen voimavara.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Enpä ole ennen saanut samaan aikaan viimeistä viestiä Kierrätyskeskukseen, Peliluolaan, Testialueelle sekä Vapaaseen keskusteluun. Hieno fiilis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös