Mutta tosta tulikin mieleen. Mä oon pari kertaa joutunut sellaiseen tilanteeseen, esimerkiksi muijan mukana kun oon jonnekin sen kaverille erehtynyt menemään, että ne ovatkin vetäneet jonkun lautapelin esiin. Siis kaikki kuitenkin ovat olleet vähintään jotain 25 ja myös miehiä on siinä ollut.
Miesten kyllä pitäis pitää yhtä tuollaisissa tilanteissa eikä suostua kaikkeen. Tyhmä sitten istua yksin jossakin nurkassa ja kitata kaljaa.
Meinaatko että äijien pitäis nurkassa kitata kaljaa ja pelata korttia lautapelien sijaan?
No en mä nyt tiedä, mutta mä en ole koskaan pelannut lautapelejä. En mä mitään larppaustakaan harrasta. Parempi olis keksiä jotain mikä sopii kaikille, eikä sellaista että puolet jengistä on vittuuntuneena ja joidenkin nörttityttöjen mieliksi sitten feikkaa että muka on hauskaa.
Nyt meni sen verran juttu pitkäksi, että mielestäsi siis esim. shakki on täysin shaisse laji, joka on vain lapsille?Ilman tätä Jatkoaikaa mä en edes tietäisi että kukaan yli 14-vuotias lukee Aku Ankkaa.
Mutta tosta tulikin mieleen. Mä oon pari kertaa joutunut sellaiseen tilanteeseen, esimerkiksi muijan mukana kun oon jonnekin sen kaverille erehtynyt menemään, että ne ovatkin vetäneet jonkun lautapelin esiin. Siis kaikki kuitenkin ovat olleet vähintään jotain 25 ja myös miehiä on siinä ollut.
Miesten kyllä pitäis pitää yhtä tuollaisissa tilanteissa eikä suostua kaikkeen. Tyhmä sitten istua yksin jossakin nurkassa ja kitata kaljaa.
Nyt meni sen verran juttu pitkäksi, että mielestäsi siis esim. shakki on täysin shaisse laji, joka on vain lapsille?
Mitäs tykkäisit semmosesta että pelataan Aliasta porukalla ja joku vielä vaivihkaa kuvaa sen ?
No tulihan se todellinen syykin sieltä vihdoin.Ja tyhmä sitten hävitä pystyyn joka kierros.
Häviää kait siinä väkisinkin jos ei tiedä sääntöjä. Ja mitään on vaikea oppia jos ei tippaakaan kiinnosta. Suurin osa noista peleistä on lapsellisia ja typeriä.No tulihan se todellinen syykin sieltä vihdoin.
Häviää kait siinä väkisinkin jos ei tiedä sääntöjä. Ja mitään on vaikea oppia jos ei tippaakaan kiinnosta.
Mä taas en, vaikka monessa eri koulussa sitä yritettiin opettaa.Mä opin ruotsia vaikka ei tippaakaan kiinnostanut. Tekosyitä.
Luukkonen on näköjään jäänyt pari päivää sitten kiinni. Ne olikin sitten ne riennot tämän kevään osalta tässä. Sitten noin vuoden päästä taas rumba käyntiin uudelleen.
5h 30min. yövuoroa jäljellä, nenä vuotaa, väsyttää ja Yle puheesta tulee samat ohjelmat kerta toisensa jälkeen.
5h 30min. yövuoroa jäljellä, nenä vuotaa, väsyttää ja Yle puheesta tulee samat ohjelmat kerta toisensa jälkeen.
Vitun hyvät on huhut taas.
Mikä vitun vastaava tilanne?
Vittu mitä paskaa.
Mihin vitun case Palolaan?
CASE-PALOLA HEI! SUUTTUKAA JO!
Mikä vitun suuttukaa jo? Mitä vittua?
Nyt kun luet reippaasti, pääset kuule lukemaan tulevaisuudessa vielä lisää!Se tunne kun (<- tällä pääsee ÄSTTMT-ketjuun) pitäisi lukea ruotsin ja matikan kokeeseen mutta aika kuluukin tällaisten ja tällaisten videoiden parissa.
Se tunne kun (<- tällä pääsee ÄSTTMT-ketjuun) pitäisi lukea ruotsin ja matikan kokeeseen mutta aika kuluukin tällaisten ja tällaisten videoiden parissa. Paljastetaan sen verran että linkit vievät YouTubeen(!)