Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 315
  • 66 849

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos joskus saan käyttööni aikakoneen, ensimmäisenä tekonani päästän HCH:n takaisin kultaiselle 80-luvulle. Kenties menen itsekin mukaan, mutta vain vierailulle.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Enpä ole ennen saanut samaan aikaan viimeistä viestiä Kierrätyskeskukseen, Peliluolaan, Testialueelle sekä Vapaaseen keskusteluun. Hieno fiilis.

Saavutuksesi on nimetty juuri äsken Virveliä Kainaloon hattutempuksi. Vapaaseen keskusteluun kirjoitettua viestä ei lasketa mukaan.

Eli, kun olet saanut samaan aikaan viimeiset viestit Kierrätyskeskukseen, Peliluolaan ja Testialueelle olet tehnyt Virveliä Kainaloon hattutempun!
 

Bacon

Jäsen
Saavutuksesi on nimetty juuri äsken Virveliä Kainaloon hattutempuksi. Vapaaseen keskusteluun kirjoitettua viestä ei lasketa mukaan.

Eli, kun olet saanut samaan aikaan viimeiset viestit Kierrätyskeskukseen, Peliluolaan ja Testialueelle olet tehnyt Virveliä Kainaloon hattutempun!

On kunnia suorittaa tämä sama hattutemppu. Vähän olen ylpeä itsestäni.
 

Bacon

Jäsen
Onnea!

Pakko kysyä: Miltä nyt tuntuu?

Aluksi olin peloissani, että uskallanko tehdä sen. Se huikea hattutemppu, jonka on suorittanut vain Virveliä Kainaloon. Suuri legenda. Pelko vaan valtasi koko kehon. Yritin kirjoittaa jotain, mutta sormet olivat kohmeessa. En pystynyt. Otin huikan kolaa. Sain juuri ja juuri huikan otettua. Rohkastuin. Sormeni toimivat taas ja pystyin kirjoittamaan. Päätin, että nyt teen hattutempun. Pääsen suurien joukkoon. Ensimmäinen viesti takana ja meno senkun yltyi. Uskoin itseeni vielä enemmän. Tiesin, että pystyn siihen. Toinen viesti tulikin kuin itsestään.

Oli kolmannen viestin aika. Se ratkaiseva viesti, joka muuttaa elämäni. Taas aloin epäröidä ja pelko yritti ottaa minusta vallan. Taistelin vastaan. Hakkasin mielikuvitusninjoja ja örkkejä. Sain itseluottamukseni takaisin ja pystyin jatkamaan suoritustani. Viesti tuli liian nopeasti. Piti odottaa vielä 25 sekuntia, että pystyn sen lähettämään. Ne olivat todella piinaavat sekunnit, jokainen sekunti tuntui ikuisuudelta. Sitten tuli se aika. Pystyin lähettämään viimeisen viestini ja menin heti tarkistamaan onko hattutemppu valmis. JA KYLLÄ! Se oli valmis. Tunne oli mieletön, parempaa tunnetta saa etsiä. Eikä varmasti sellaista edes löydy. Nyt sitä ollaan suurten joukossa ja suosittelen samaa kaikille.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä haluan kiittää kaikkia, jotka teki tän mahdolliseksi. Mä haluan kiittää mun perhettä, mun sukulaisia, mun ystäviä ja ennen kaikkea teitä kaikkia, jotka tuitte mua tässä. Tää prosessi oli hieno matka, todellinen kasvutarina. Te ootte kaikki niin hienoja ihmisiä. Näitä hetkiä varten tätä tehdään. Tää tunne on täysin sanoinkuvailematon. On suuri kunnia saada nimensä ikuistetuksi legendojen joukkoon. Kiitos. (itkua)

Edit: Minne se hattutemppuketju on kadonnut? Eikös sellainen kuitenkin ollut?
Tuplaedit: Nyt löysin, mut sehän oli vaan jääkiekkoon liittyviä :(
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin täällä on se peliluola. Ennenhän ne ketjut taisivat vielä olla täällä muiden joukossa. Mun mielestä kyllä sen osion voisi melkeinpä nimetä vaikka nörtticorneriksi ja siirtää sinne myös ne Aku Ankka ja Game of thrones -jutut ja muutkin sellaiset.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilman tätä Jatkoaikaa mä en edes tietäisi että kukaan yli 14-vuotias lukee Aku Ankkaa.

Mutta tosta tulikin mieleen. Mä oon pari kertaa joutunut sellaiseen tilanteeseen, esimerkiksi muijan mukana kun oon jonnekin sen kaverille erehtynyt menemään, että ne ovatkin vetäneet jonkun lautapelin esiin. Siis kaikki kuitenkin ovat olleet vähintään jotain 25 ja myös miehiä on siinä ollut.

Miesten kyllä pitäis pitää yhtä tuollaisissa tilanteissa eikä suostua kaikkeen. Tyhmä sitten istua yksin jossakin nurkassa ja kitata kaljaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mutta tosta tulikin mieleen. Mä oon pari kertaa joutunut sellaiseen tilanteeseen, esimerkiksi muijan mukana kun oon jonnekin sen kaverille erehtynyt menemään, että ne ovatkin vetäneet jonkun lautapelin esiin. Siis kaikki kuitenkin ovat olleet vähintään jotain 25 ja myös miehiä on siinä ollut.

Miesten kyllä pitäis pitää yhtä tuollaisissa tilanteissa eikä suostua kaikkeen. Tyhmä sitten istua yksin jossakin nurkassa ja kitata kaljaa.

Meinaatko että äijien pitäis nurkassa kitata kaljaa ja pelata korttia lautapelien sijaan?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaatko että äijien pitäis nurkassa kitata kaljaa ja pelata korttia lautapelien sijaan?

No en mä nyt tiedä, mutta mä en ole koskaan pelannut lautapelejä. En mä mitään larppaustakaan harrasta. Parempi olis keksiä jotain mikä sopii kaikille, eikä sellaista että puolet jengistä on vittuuntuneena ja joidenkin nörttityttöjen mieliksi sitten feikkaa että muka on hauskaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No en mä nyt tiedä, mutta mä en ole koskaan pelannut lautapelejä. En mä mitään larppaustakaan harrasta. Parempi olis keksiä jotain mikä sopii kaikille, eikä sellaista että puolet jengistä on vittuuntuneena ja joidenkin nörttityttöjen mieliksi sitten feikkaa että muka on hauskaa.

Mitäs tykkäisit semmosesta että pelataan Aliasta porukalla ja joku vielä vaivihkaa kuvaa sen ?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ilman tätä Jatkoaikaa mä en edes tietäisi että kukaan yli 14-vuotias lukee Aku Ankkaa.

Mutta tosta tulikin mieleen. Mä oon pari kertaa joutunut sellaiseen tilanteeseen, esimerkiksi muijan mukana kun oon jonnekin sen kaverille erehtynyt menemään, että ne ovatkin vetäneet jonkun lautapelin esiin. Siis kaikki kuitenkin ovat olleet vähintään jotain 25 ja myös miehiä on siinä ollut.

Miesten kyllä pitäis pitää yhtä tuollaisissa tilanteissa eikä suostua kaikkeen. Tyhmä sitten istua yksin jossakin nurkassa ja kitata kaljaa.
Nyt meni sen verran juttu pitkäksi, että mielestäsi siis esim. shakki on täysin shaisse laji, joka on vain lapsille?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt meni sen verran juttu pitkäksi, että mielestäsi siis esim. shakki on täysin shaisse laji, joka on vain lapsille?

Nih. Maailmanmestarikin on ihan poika vielä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs tykkäisit semmosesta että pelataan Aliasta porukalla ja joku vielä vaivihkaa kuvaa sen ?

Joo onhan jotkut pelit varmaan ihan kivoja, kuten esim. tuollainen sanaselitys. Aina sitä vaan ei ole niin leikkisällä tuulella. Ja vähän tylysti vaan tehty jos salaa kuvaillaan.

Mitään monimutkaisia pelejä mä en oikein jaksa opetella. Mä en kovinkaan nopeasti edes opi jos joku juttu ei kiinnosta. Ja tyhmä sitten hävitä pystyyn joka kierros.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tulihan se todellinen syykin sieltä vihdoin.
Häviää kait siinä väkisinkin jos ei tiedä sääntöjä. Ja mitään on vaikea oppia jos ei tippaakaan kiinnosta. Suurin osa noista peleistä on lapsellisia ja typeriä.

Penskana meillä oli se Arvaa kuka -peli ja sellaiset on lapsille ihan kivoja. Oli meillä Monopolykin, mutta kukaan ei jaksanut opetella sitä. Oltiin me varmaan liian pieniäkin vielä silloin ja sitten ne palikat hävisi. Kukaan kavereistakaan ei koskaan puhunut sanallakaan mistään lautapeleistä. Mä oon aina mieltänyt lautapelit jotenkin nolojen nörttien jutuksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä opin ruotsia vaikka ei tippaakaan kiinnostanut. Tekosyitä.
Mä taas en, vaikka monessa eri koulussa sitä yritettiin opettaa.

Mutta täytyy se myöntää etten mä välttämättä niin hirveästi tiedä noista lautapeleistä, yhtä vaan kun näin aikuisiällä olen kokeillut, mutta ainakin se peli oli tosi lapsellinen. "Nyt sait lepakkokortin ja sun norsu lentää velholinnan ohi kohtaan bee viisi." Tai ei se noin mennyt, en yhtään muista, mutta se juoni oli kuin suoraan jostain Sormusten herrasta tai niiden joidenkin roolipelaajien larppauksista. Ja Trivial Pursuittiakin oon pari kertaa kokeillut, mutta lasketaanko se lautapeliksi. Ehkä lasketaan. Sellaiset pelit on ihan kivoja, mutta hitto niitä hölmöjä kysymyksiä.

Välillä mä oon kyllä mietiskellyt että oonko mä elänyt jossain pumpulissa tai jotain, esimerkiksi kun täällä Jatkoajassa on puhuttu että lapsena luki sen ja sen kirjan tms. Hitto ei kait nyt sentään peruskoulussa kukaan lukenut mitään vitun kirjoja. Tai ehkä mahdollisesti joku silmälasipäinen ja hiljainen hikipinkotyttö saattoi lukea, mutta koskaan ei ääneen niistä kuitenkaan puhunut. Me jätkät mentiin koulun jälkeen ulos pyöräilemään tai futista pelaamaan tai muuten vaan jonnekin. Tai sitten oltiin sisällä ja tehtiin jotain kivaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Luukkonen on näköjään jäänyt pari päivää sitten kiinni. Ne olikin sitten ne riennot tämän kevään osalta tässä. Sitten noin vuoden päästä taas rumba käyntiin uudelleen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luukkonen on näköjään jäänyt pari päivää sitten kiinni. Ne olikin sitten ne riennot tämän kevään osalta tässä. Sitten noin vuoden päästä taas rumba käyntiin uudelleen.

Vähän kylmä lomailusää tais olla, mutta varmaan piripäissään sai niin sanotun talviturkin yltään.

PS: luin eka että Northug on jäänyt kiinni dopingista, mutta se olikin Luukkonen ja Northug viinailusta. Kyllä se alitajunta mattitepposet teki taas.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saatana pesin Kloritilla kaksi valkoista L-koon t-paitaa 90 asteessa. Seksivaubiitsi here I come!
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
5h 30min. yövuoroa jäljellä, nenä vuotaa, väsyttää ja Yle puheesta tulee samat ohjelmat kerta toisensa jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
5h 30min. yövuoroa jäljellä, nenä vuotaa, väsyttää ja Yle puheesta tulee samat ohjelmat kerta toisensa jälkeen.

Jaksamisia sinne, täällä tehdään myös yötä jälleen. Henkisesti raskasta. Onneksi tulee lätkää, niin pitää kattella viaplaylla sitten.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
5h 30min. yövuoroa jäljellä, nenä vuotaa, väsyttää ja Yle puheesta tulee samat ohjelmat kerta toisensa jälkeen.

Yritä kestää. Kello 2.00. alkaa puhdas tuli:

(:00) Helmikuu 1944. Juha-Pekka Virtanen (1994). (:12) Ribbentrop-sopimus ja sen sotilaalliset vaikutukset. Asta Heickell (1994). (:46) Pääministeri Edwin Linkomies puhuu (1944).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös