Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 704
  • 68 361
Suosikkijoukkue
HIFK
Noita nimimerkkien tilastoja tsekkaillessa kiinnitin huomiota siihen yksityiskohtaan, että yllättävän monella juipilla lukee viimeisimmän palstavisiitin kohdalla 'ei tietoa'. Siis myös sellaisten nimimerkkien kohdalla, jotka ovat esim. viimeksi tänään tänne kirjoitelleet.

Mistäs helkutista tuollaisen asetuksen saa laitettua, ettei edellinen kirjautuminen ole julkista tietoa?

Ralph

Jäsen
Katsonpa pitkästä aikaa Taru sormusten herrasta -trilogian. Piti kattoo kaikki putkeen, mutta se menisi niin pitkälle yölle että ei kiitos. No, ensimmäisen ja toisen osan katson ainakin putkeen, huomenna kolmas jos ehtii.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Katsonpa pitkästä aikaa Taru sormusten herrasta -trilogian. Piti kattoo kaikki putkeen, mutta se menisi niin pitkälle yölle että ei kiitos. No, ensimmäisen ja toisen osan katson ainakin putkeen, huomenna kolmas jos ehtii.

Kai ehdottomasti katsot extended-versiot? Ne ovat ainakin minun mielestäni ne lopulliset ja parhaat versiot. Tarinalle tulee lisää pituutta ja lisää syvyyttä.

Minulla on kyllä kummatkin hyllyssä, itse asiassa aika monena versiona. Extendedit sekä blurayna että keräilyboksi-dvd-versioina, normiversiot bluray-versioina. VHS-versioita ei sentään ole. Monen monta kertaa olen rahani Jacksonin Peterin tukemiseksi kauppaan kantanut.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Noita nimimerkkien tilastoja tsekkaillessa kiinnitin huomiota siihen yksityiskohtaan, että yllättävän monella juipilla lukee viimeisimmän palstavisiitin kohdalla 'ei tietoa'. Siis myös sellaisten nimimerkkien kohdalla, jotka ovat esim. viimeksi tänään tänne kirjoitelleet.

Mistäs helkutista tuollaisen asetuksen saa laitettua, ettei edellinen kirjautuminen ole julkista tietoa?

Minulla on seuraavassa asetusten kohdassa "Sisäänkirjautuminen & yksityisyys" ruksi "käytä näkymättömyystilaa"-kohdassa ja voisin kuvitella, että sen avulla voidaan määritellä sitä mitä näkyy viimeisimmän palstavisiitin kohdalla.

Tai en olekaan varma, koska näyttää siltä, että tietojen mukaan olen vieraillut palstalla tänään - kuten olen tehnyt, mutta toisaalta en ole varma näkeekö ulkopuolinen kyseisen tiedon samalla tavalla kuin minä.

vlad.

Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minulla on seuraavassa asetusten kohdassa "Sisäänkirjautuminen & yksityisyys" ruksi "käytä näkymättömyystilaa"-kohdassa ja voisin kuvitella, että sen avulla voidaan määritellä sitä mitä näkyy viimeisimmän palstavisiitin kohdalla.

Tai en olekaan varma, koska näyttää siltä, että tietojen mukaan olen vieraillut palstalla tänään - kuten olen tehnyt, mutta toisaalta en ole varma näkeekö ulkopuolinen kyseisen tiedon samalla tavalla kuin minä.

Sinun kohdallasi näyttää ainakin minun silmin lukevan "ei tietoa", joten kenties tuo asetus sitten vaikuttaa ns. ulkopuolisiin, mutta näkyy eri tavalla kun tutkailet itse omaa tilannettasi.

En tiedä, mitä muuta hyötyä tuosta näkymättömyystilasta mahtaa olla, en ole koskaan kokeillut. Omakohtaisesti ei ole niin väliä, jos joku saa selville koska olen viimeksi kirjoittanut jotain, mutta kenties näkymättömyystilasta on jotain muuta etua?

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Peter Jackson on kusipää.

1) hän teki Faramirista konnan. Lempihahmoni, ja maineensa tahrautuu ihrakasa-Peterin takia. Ne pellet, jotka eivät alkuperäisteoksen kansia saa avattua kertaakaan elämänsä aikana luulevat että Gondorin Prinssi oli heikko kuten veljensä ja himoitsi vain Frodon sormusta. Oikeastihan Faramir oli reilu kuin mikä.

2) Legolas on blondi. Kirjoissahan 'Lassi on komea "nuorukainen", jolla on tummat hiukset. Elokuvissa Lego näyttää Orlando Bloomilta, jonka hiukset on värjätty maailman typerimmällä ja keinotekoisimalla värillä, eli toisin sanottuna hän on kuin kurja sekoitus autistia ja äpärää. Haluaako suuri yleisö katsoa moista otusta kirja-Legolaksen sijaan? En minä ainakaan, hävetköön herra Jackson moisen kusipäämäisen castauksen vuoksi.

3) Tom Bombadil. Mulkku-Jackson antoi itselleen roolin jokaiseen leffaan, mutta ei voinut antaa edes kolmasosaa siitä vaikkapa Danny DeVitolle. Lyhyt, kalju ja läski DeVito laulamassa "Old Tom Bombadil is a merry fellow;
Bright blue his jacket is, and his boots are yellow."
hevosten hoitamisen ohessa, kuinka hauskaa se olisikaan. Mutta pois hupi ja hauskuus, Taru Sormusten Herrasta on vakavaa liiketoimintaa, kuten Jacksonin vatsasta, tisseistä ja pankkitilin saldosta voimme päätellä.

Nämä kolme faktaa kun lyö pöytään, voi vapaasti todeta jotta Jackson ei ihan saavuttanut tasoa "georgelucas" ultimaattista paskuutta mitattaessa, mutta eipä hän myöskään saanut kaikkea potentiaalia hakattua kirjoista ulos. Nythän kävi niin, että Jackson ohjasi saagan jolle oli kaksi mahdollista vaihtoehtoa nimeä mietittäessä:

A) Ärsyttävä pieni homo, joka kiertää ympäri maailmaa seuranaan blondi typerys, Fasisti-Faramir ja pari ulisevaa kliseistä urpoa joista yksikään ei ole Danny Devito.

B) Lord of the Rings

Jackson kumppaineineen päätyivät vaihtoehtoon B. Olen vieläkin vihainen, eikä vihalleni näy loppua. Päädyinkin, kuten jokainen loogisesti ajatteleva ihminen, boikotoimaan kaikkia LOTR-hankkeita joissa Jackson vaikuttaa. Imaseppa paskaa Peter, katson seuraavan Hobitin netistä etkä sinä saa euroakaan. Tuota en tietenkään kirjoittanut kirjeeseeni, jonka lähetin Peter Jacksonille. Paskan imemiseen yllyttämisen sijaan siinä luki seuraavaa: "Dear Peter, less burgers and more Bombadil."

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mut kaikesta huolimatta tulisi kokin tuntea kuha.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain itse Ban Ki-Moonilta sähköpostia, että minua odottaa Nigeriassa 14,1 miljoonaa dollaria. So long, suckers! Tästä alkaa uusi elämä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkään en välttämättä tuota kuhaa olisi tunnistanut. Joskus peruskoulussa noita varmaan opeteltiin, mutta aika pianhan ne jutut sitten unohtuu mikäli ei myöhemmin samoja asioita mietiskele. Joskus joo tuli vähän kalasteltuakin, mutta niiltä vesiltä ei tuota kalaa saanut.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

"Tarina kertoo kahdesta nuoresta kokista, jotka alkavat selvittää kuhan paistamisen vaiettuja saloja. Heidät yritetään vaientaa, sillä pelätään heidän saavan selville kuhan paistamisesta jotain, joka olisi vahingollista Suomen johtaville keittiömestareille. He saavat kuitenkin apua salaperäiseltä mieheltä, joka kutsuu itseään nimellä: Syvä merenkurkku. Urheat kokit huomaavatkin pian olevansa tekemisissä isompien asioiden kanssa. He saavat selville synkkiä totuuksia Suomen ruokapiirien hyvä kuha- verkostoista, joihin jopa itse suuri Hans Välimäki on sotkeutunut. Mitä todella tapahtui elintarvikeministeriössä synkkänä maaliskuisena yönä?"

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto vaan kun ovat puhtaita. Mutta voihan niihin aina pukeutua jne. Mä kun vielä oon lähes naisten mitoissakin, oujee. B-kupin rinnat jne. Tyttökaveri kyllä sanoo että a-kuppi on lähempänä, mutta sanoi se myös että moni nainen olisi kateellinen mun sääristä. Oujee.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Hitto vaan kun ovat puhtaita. Mutta voihan niihin aina pukeutua jne. Mä kun vielä oon lähes naisten mitoissakin, oujee. B-kupin rinnat jne. Tyttökaveri kyllä sanoo että a-kuppi on lähempänä, mutta sanoi se myös että moni nainen olisi kateellinen mun sääristä. Oujee.

Kokeile vääntää kakka niihin housuihin ja vie takaisin narulle. Siinä on naisilla ihmettelemistä.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vanha Len on muuten tällä hetkellä viimeinen etusivun herra eniten kirjoittaneiden rankingissa. Ensimmäiselle sivulle eniten kirjoittaneista mahtuu 30 kirjoittajaa, Len on 11 429 viestillään sijalla 30.
Tähän on pakko tarttua.

Joskus aikanaan tuli huomattua kyseinen nimimerkki Vanha Len.
Hetken mietittyäni en päässyt varmuuteen nimimerkin taustojen osalta siitä onko kyseessä vain vanha Len vai innokas Van Halen yhtyeen fani?

Tovi sitten tein hieman vastaavan havainnon toisen nimimerkin kohdalla.

Minulla on esittää vain yksi kysymys nimimerkille Musta Nuoli: ketä?

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joskus aikanaan tuli huomattua kyseinen nimimerkki Vanha Len.
Hetken mietittyäni en päässyt varmuuteen nimimerkin taustojen osalta siitä onko kyseessä vain vanha Len vai innokas Van Halen yhtyeen fani?

Kyllä sulla vinha perä on päätelmissä. Meillä oli teiniaikoina bändi nimeltä Vanha Len ja fanitimme juurikin jo silloin Van Halenia. VH:n covereita ei osattu soittaa mutta muuten meno oli aivan käsittämättömän kovaa hard rockia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken nostin verhon ja siellähän yllättäen paistaakin aurinko. Joo kohta saatan kaljan aukaista, ja illalla kaverin kanssa baariin. Hitto vaan kun huomenna olis joku koulutuspäivä. No varmaan siellä vähän saa maistissa olla. En ole autolla menossa.

Jos sitä tunniksi menis tonne suihkun alle makoilemaan. Neljän juuston pakastepizza möllöttää mahassa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olen tässä kuumeisena miettinyt nyt, että lähteäkö vaiko ei. Lankomies ei lätkästä tajua hevon vittua, mutta niin vain oli kairannut hyviltä paikoilta pari lippua illan otteluun Raksilaan. Olin jo asennoitunut ottamaan kalsarikännit ja katsomaan pelin Ruudusta, mutta nyt pitäisi muka tukka kammata ja pukea päälle, sitten vielä kulkeutua kaupunkiin saakka?

No vittu. Miksi elämä on niin vaikeaa? Miksi minun pitää päättää kaikesta?

e: Huh. Sain pikkusiskon lähtemään miehensä kanssa peliin.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Olen tässä kuumeisena miettinyt nyt, että lähteäkö vaiko ei. Lankomies ei lätkästä tajua hevon vittua, mutta niin vain oli kairannut hyviltä paikoilta pari lippua illan otteluun Raksilaan. Olin jo asennoitunut ottamaan kalsarikännit ja katsomaan pelin Ruudusta, mutta nyt pitäisi muka tukka kammata ja pukea päälle, sitten vielä kulkeutua kaupunkiin saakka?

No vittu. Miksi elämä on niin vaikeaa? Miksi minun pitää päättää kaikesta?

e: Huh. Sain pikkusiskon lähtemään miehensä kanssa peliin.

Joku vielä ihmettelee, miksi peleissä ei käy porukkaa. Aivan perseestä, kun hallit täyttyvät vasta semifinaaleissa, jos edes vielä silloinkaan.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
"ERIK HÄMÄLÄINEN! MIESHÄN TEKEE PLAYOFF-OTTELUSSA HATTUTEMPUN!" huusi Hockey Night-selostaja Kari Tyni kuin palosireeni Jokerit-Ässät puolivälieräsarjan avausottelussa 1993. Tuhansia kilometrejä ovat Valtran traktorit vaeltaneet noista ajoista, mutta GSM-puhelinyhteys sentäs säilyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy