Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 059
  • 68 236
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Koska Liigan myyntijohtaja Joni Vesalainen sai suurena kauppamiehenä myytyä säälipleijareiden nimen eräälle yritykselle, mutta itse sarjan nimen myynti ilmeisesti takkuaa edelleen, esitän seuraavaa: palstalaisten kesken perustetaan Puuhastelu- ja Haistapaska-nimiset rekisteröidyt yhdistykset, joiden toimintaan kukin palstalainen sitoutuu lahjoittamaan 100 euroa. Kumpikin yhdistys saa näin ollen kokoon 500 000 euroa lahjoitusvaroja. Molemmat yhdistykset päättävät vuorostaan kohdistaa saamansa lahjoitusvarat Liigan nimen ja Liigan runkosarjan nimen ostoon.

Kaudesta 2014-15 alkaen Suomessa pelataan näin ollen Puuhasteluliigaa, jonka Haistapaska-pelien jälkeen pelataan aiemmin Villi kortti -nimellä tunnettu kierros sekä kahdeksan joukkueen varsinaiset pudotuspelit, joiden nimen - tuomaritoiminnan ohella - hankkii itselleen Varamiespalvelu, VMP.

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Subilta tulee Transporter 2. Noin puoli tuntia sitten kun aloin tätä leffaa sivusilmällä katsomaan, niin kokoajan ollut tämä yksi nainen pelkät alusvaatteet päällä tässä. Ei siinä, kyllähän tätä katselee, mutta aika kornia, kun tälle naiselle annetaan vielä lasertähtäimillä varustetut pyssyt käteen.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei siinä, kyllähän tätä katselee, mutta aika kornia, kun tälle naiselle annetaan vielä lasertähtäimillä varustetut pyssyt käteen.
Ja korniusmittaristani loppui akku, kun googlasin alustuksesi perusteella piruuttani ko. naikkosen nimen: Kate Nauta.

Tällä menolla joudumme jatkamaan "Mille naurat juuri nyt?" -ketjussa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Subilta tulee Transporter 2. Noin puoli tuntia sitten kun aloin tätä leffaa sivusilmällä katsomaan, niin kokoajan ollut tämä yksi nainen pelkät alusvaatteet päällä tässä. Ei siinä, kyllähän tätä katselee, mutta aika kornia, kun tälle naiselle annetaan vielä lasertähtäimillä varustetut pyssyt käteen.

Olen nähnyt kyseisen leffan sekä muutkin Transporter-leffat ja eipä niistä hirveän paljon jälkipolville riitä kerrottavaa.
Kate Nauta on ainakin tuossa leffassa sekä pirun ärsyttävä että ruma, koska hän on niin laiha. Naisessa kuuluu olla jotain, mistä ottaa kiinni.

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kate Nauta on ainakin tuossa leffassa sekä pirun ärsyttävä että ruma, koska hän on niin laiha. Naisessa kuuluu olla jotain, mistä ottaa kiinni.

Eikös nämä ole niitä kuuluisia makuasioita? Itse katselen (tai no katselin, juuri nyt loppui) tässä äänettömällä, niin ärsyttävyydestä en osaa sanoa mitään, mutta ei tuo nyt mitenkään järkyttävän ruma ainakaan minusta ole. Mieluummin laiha kun ihrakasa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ellen DeGenerated haluaa tavata "Youtuben kielitytön". Varmaan päässyt käymään joku käännöskukkanen. Eh.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Laitoin juuri itselleni ensimmäistä kertaa elämässäni partavettä, kun sain lahjaksi taannoin Mennen After Shavea.

Tuoksu on voimakas ja mieleikäs ja jospa nyt turpavärkin karvankasvu voimistuisi entisestään. Tuoksu ei lähde kyllä sormista millään pois, vaikka viruuttelin niitä äsken shampoon kanssa lavuaarissa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen tässä suunnitellut lähtöä wap- ja minidisc-bisnekseen mukaan. Bisneksissä pysyn aina ajan tasalla, missä ikinä menenkään, sillä Nokian communicatorilla voin hoitaa työasioita kotona ja vieraissa.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mainitaan, että häikäisevä viiden putki kierrätyskeskuksen viimeisimpänä postaajana. Missä olette, kierrättäjät?
Edit:No pitihän sen Baconin mennä juuri silloin katkaisemaan

Suosikkijoukkue
HIFK
Oman suosikkijengin perinteinen taaperrus vetää toki mielen matalaksi, mutta ihmeen paljon oloa helpottaa naapuriseuran suoritus tänä viimeisenä kautenaan kotimaisessa liigassa. Vittu, se on niille ihan oikein!

Jos jääkiekkoilevassa maailmassa on yhtään oikeudenmukaisuutta, niin Jarkko Ruudun ura päättyi tänään.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Olen tässä suunnitellut lähtöä wap- ja minidisc-bisnekseen mukaan. Bisneksissä pysyn aina ajan tasalla, missä ikinä menenkään, sillä Nokian communicatorilla voin hoitaa työasioita kotona ja vieraissa.
Kuulin äskettäin erittäin luotettavalta taholta, että kännykkälogoilla ja -soittareilla tullaan kohta tekemään ns. vitusti rahaa. Pistäpä korvan taa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
"Me sivilistit emme näy voivan asialle enempää, nyt on sotilaspiirien vuoro sanoa sanansa:” Ei mene montaa vuotta kun putin sanoo tämän legendaarisen lauseen suomen presidentille.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Beatlesin Back In The U.S.S.R. -kappaleen kohta

Well the Ukraine girls really knock me out, they leave the West behind avautuu uuden luonteen myötä viime viikkojen tapahtumien jälkeen.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Suomalaisessa jääkiekosssa kytee turskanhajuinen skandaali. Saamieni tietojen mukaan Helsingin Jokerit on petetty ja ryvetetty kuin puhtaanvalkoisen joutsenen siivet öljylätäkössä. Kaiken taustalta löytyvä pahuuden ilmentymä on terrorisoinut viattomia ja vapaata maailmaa vuosituhansia. Se voi ottaa monia muotoja, käyttää monia nimiä, tunnetuimpina Geir Rönning ja Ingard Leereim. Nyt tämä irvokkuuden perikuva on parkkeerannut itsensä Hartwall Areenan uumeniin ja kulkee nimellä Nuuska-Pettersson.

Tapaan koodinimi LATEn yön pimeyden suojissa. Hiljaisuuden keskellä voin tuntea ilmassa vallitsevan päättäväisyyden, välillämme olevan veljeyden siteen. Olemmehan suuntaamassa elämämme suurimpaan koitokseen, kohti viimeistä suurta taistelua hyvän ja pahan välillä, iskemässä vihollisen sydämeen. Nyökkäämme. Tarkistan varustukseni: Pöllölaakso-mikrofoni, Martti Vainion shortsit, mini-verilaboratorio. Astumme kahden poljettavaan mini-sukellusveneeseen. Aiomme yllättää vihollisen lähestymällä etelästä. Matkamme voi alkaa.

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mielenkiintoisia ilmiöitä nämä Jatkoajan keskustelupalstan väittelyt, varsinkin silloin kun TosiFani on mukana. Jokaisesta asiasta saadaan tarvittaessa väännettyä sivukaupalla, kuten esim. oikeaoppisesta kalan paistamisesta ja maustamiseata.
Eihän siinä mitään, nykyään väitellään asioista harmittavan vähän. Usein väittelyn syntyessä alkaa lässytys "kaikki ovat yhtä hyviä, eipäs keskustella asiasta enempää". Tämä ärsyttää itseäni myös arkipäivän elämässä.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Onhan tuo kuitenkin taitolaji. Ehkä välillä ärsyttävä sellainen, mutta taitolaji kuitenkin. Pari kommenttia kalan paistamisesta, ja äkkiä onkin kasassa lähes kolme sivua kalanpaistoväittelyä.

Sama olisi varmasti syntynyt ja on ennenkin syntynyt muistakin aiheista, oikeastaan lähes mistä vain, mutta sivukaupalla enemmän tai vähemmän provosoituneita vastakommentteja kalan paistamisesta on omanlaisensa saavutus. Toisaalta kaipa sitä lukee vaihteeksi tämmöistäkin väittelyä ennemmin kuin iänikuisia kirkko/ateisti/homo/NHL-KHL/persut/vasurit-vatkausta. Oikeastaan tuo kalanpaisto kiinnostaa enemmän kuin nämä edellämainitut ikiliikkujat, koska kalanpaistamisesta kenties löytyy joku järkevä konsensus.

Schollin saldoksi jäi 25 958 viestiä. TosiFani on tällä hetkellä listakakkosena 21 996 viestillään (tämä määrä tarkistettu klo 23:13, mutta se voi olla hetkenä minä hyvänsä pyöreät 22 000 viestiä). Viestejä tulee keskimäärin 4,63 viestin päivävauhtia, joten 3962 viestin erotukseen menee pyöristettynä 856 päivää. Eli scholl syrjäytetään viestihistorian ykköspaikaltaan osapuilleen heinäkuussa 2016, luultavasti jo aikaisemminkin.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onhan tuo kuitenkin taitolaji. Ehkä välillä ärsyttävä sellainen, mutta taitolaji kuitenkin. Pari kommenttia kalan paistamisesta, ja äkkiä onkin kasassa lähes kolme sivua kalanpaistoväittelyä.

Joskus käy niinkin, että Musta Nuoli ei olekaan väittelyssä mukana. Silloin "illan aihe" onkin väärin viihdytetty, heh.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Schollin saldoksi jäi 25 958 viestiä. TosiFani on tällä hetkellä listakakkosena 21 996 viestillään (tämä määrä tarkistettu klo 23:13, mutta se voi olla hetkenä minä hyvänsä pyöreät 22 000 viestiä). Viestejä tulee keskimäärin 4,63 viestin päivävauhtia, joten 3962 viestin erotukseen menee pyöristettynä 856 päivää. Eli scholl syrjäytetään viestihistorian ykköspaikaltaan osapuilleen heinäkuussa 2016, luultavasti jo aikaisemminkin.

Itse ohitan TosiFanin, molempien säilyttäessä nykyisen kirjoitustahdin, 41 221 päivän päästä, eli 113 vuoden kuluttua. Nykyäänhän on jo kovat eliniänodotteet, kenties vaahtoan täällä Ikurin Vireen ja Töölön Vesan kiiihkeästä finaalisarjasta 130-vuotiaana, eli keväällä 2127.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joskus käy niinkin, että Musta Nuoli ei olekaan väittelyssä mukana. Silloin "illan aihe" onkin väärin viihdytetty, heh.

Ei ollut ollenkaan väärin viihdytetty, tuo väittely on ollut oikein hauskaa seurattavaa. Jotenkin vain ketjun "TosiFanitus" on omanlaistaan seurattavaa silloin kun ei itse ole väittelyssä mukana.

Sitä paitsi keskustelu on ollut myös opettavainen. Olen oppinut kalan paistamisesta sen aikana niin paljon, että kenties uskaltaudun joskus kokeilemaan itsekin tuota vaativaa taitolajia. Toistaiseksi olen tyytynyt lähinnä laittamaan kalaa uunivuokaan tai uuninpellille silloin kun kalaruokia olen tehnyt.

En viitsinyt väittelyyn osallistua, koska en viitsinyt sekoittaa hyvää debattia uunikalan valmistusmetodeilla. Toki olisin voinut jättää osallistumatta silläkin perusteella, että minulla ei ole aiheeseen mitään järkevää sanottavaa, mutta sellaiset pikkuseikat eivät ole minua koskaan ennenkään estäneet. Tällä kertaa asetuin kuitenkin tarkkailijan rooliin samalla kun valmistin pannulla kermapohjaista broilersuikalekastiketta ja sen söin.

Ralph

Jäsen
Eli scholl syrjäytetään viestihistorian ykköspaikaltaan osapuilleen heinäkuussa 2016, luultavasti jo aikaisemminkin.

Itse hiihtelen tätä vauhtia ohi tästä mestarista 2018 alkuvuodesta. Aika nopea ja simppeli oli laskea tuo suurinpiirtein, sillä olen kirjoittanut noin kaksi kertaa vähemmän kuin mitä scholl. Ja kun olen ollut täällä vajaa neljä vuotta, niin ohitan hänet vajaan neljän vuoden kuluttua.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotkut epatot ja ruojat ovat joskus kehdanneet väittää, että kirjoitan palstalle paljon, jopa liian paljon, mutta sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Omien laskujeni mukaan yllän schollin saldoon noin 22 vuoden päästä. Jos tahti herpaantuu vähänkin, ehdin täyttämään 60 vuotta ennen tätä onnellista tapahtumaa.

Minä ja scholl kuitenkin rekisteröidyimme palstalle noin kolmen viikon sisällä toisistamme, minä itse asiassa ennen. Minulla on kestänyt 10,5 vuotta saada kasaan nykyinen viestimäärä eli 8100+ viestiä.

Isojen poikien hiekkalaatikolle minulla ei ole eikä tule olemaan mitään asiaa. Tällä hetkellä viidellä kirjoittajalla on 20 000 viestin raja saavutettuna ja sekä flintstone että -OO- pistävät todennäköisesti rajapyykin rikki tänä vuonna.

Vanha Len on muuten tällä hetkellä viimeinen etusivun herra eniten kirjoittaneiden rankingissa. Ensimmäiselle sivulle eniten kirjoittaneista mahtuu 30 kirjoittajaa, Len on 11 429 viestillään sijalla 30. Takaa huohottaa kuumin henkäyksin niskaan Mustat Kortit, jolla on 11 394 viestiä ja viime aikoina varsin reipas kirjoitusvauhti. Mustat Kortit on siis kakkossivun kärkinimi sijalla 31.

Ralph

Jäsen
Itelläni on hieno kunnia olla tuolla 'etusivulla' noiden pitkäjänteisten laatukirjoittajien joukossa tälläisenä yhtäkkiä paikalle ilmestyneenä räkänokkana. TOJ toki herättää paljon tunteita, mutta kyllä se laatua osaa KHL:stä kirjoittaa. Ja scholl on myös kaksipiippuinen juttu, mutta on legenda enkä kidutusrangaistuksen uhalla kritisoi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy