Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 548
  • 66 849

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään näin varmaan vartin sitä kuuluisaa Lumiukkoa. Nyt tiedän mistä ne jotkut jatkislaiset puhuvat. Sisko kyllä katseli tuota kun oltiin pieniä, mutta mä tykkäsin enemmän esimerkiksi Tintistä tai Asterixista. Niissä ei lumiukot lennellyt.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko kukaan aikuinen ihminen käynyt ikinä Tiimarissa? Mua jo pienenä hävetti olla siskon mukana siellä.

Ostin kymmenisen vuotta sitten Tiimarista muutamalla eurolla puisen tarjottimen. Siitä saakka tuo tarjotin on ollut päivittäisessä käytössä. Meitsi kun kahvittelee ja napostelee olkkarissa ja tarjottimella saa appeen kätevästi roudattua sohvapöydälle. Tarjotin vieläpä miellyttää silmää kun on modattu ns vintagetyyliin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Män jo kalsarikänniketjuun, mutta so not:

Iltaseiskan aikaan tuli viestitse kutsu: "Tuletko kylään piipahtamaan? Olen nyt ihan tarpeeksi lorvinut itekseni ja noi viinit huutaa, että niitä joku joisi ja yksin se on tylsää."

Kyseessä itseäni kymmenisen vuotta vanhempi nainen, jonka olin tavannut aiemmin tasan kerran lähibaarissa. Tuostakin tapaamisesta oli noin 5 kuukautta. Tässä välissä yritettiin jokusen kerran saada tapaaminen aikaan nimenomaan samaisessa lähibaarissa, mutta aina meni vituiksi aikataulujen kanssa.

No nyt tuli kutsu kylään, kun hänkin perheettömänä inhoaa joulua. Menin sinne klo 20, ryystettiin siinä pari pulloa viiniä ja kuunneltiin musaa sekä juteltiin. Sitten hän alkoi jo olla sen verran kännissä, että päätin lähteä himaan. Kello oli hiukan vajaa kymmenen. Eli pari tuntia viivyin. Se nyt vaan on niin, että jos toinen humaltuu kovin herkästi, ei ite vaan jaksa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyseessä itseäni kymmenisen vuotta vanhempi nainen, jonka olin tavannut aiemmin tasan kerran lähibaarissa. Tuostakin tapaamisesta oli noin 5 kuukautta. Tässä välissä yritettiin jokusen kerran saada tapaaminen aikaan nimenomaan samaisessa lähibaarissa, mutta aina meni vituiksi aikataulujen kanssa.

Kuten ruisleipäkin on ihan hyvää jos homeen kuorii pois.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Se on käytännön syistä niin, että ensin on naitava ja sitten vasta viinisteltävä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Varmaan viisi poliisiautoa oli ton jonkun kotteron perässä. Piikkimatonkin heittivät tässä ikkunan alla, mutta ei napsahtanut.

Siis vetikö se korsla maton läpi ilman paukkua? Jos näin, niin paska matto tai hyvät renkaat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuli syötyä illalla mehikaani sapuskaa ja siinä samalla tietenkin chiliä. Nyt myllää kiitettävästi pakissa. Tosin tämähän on se hinta joka pitää tuosta iloittelusta maksaa. Tänään sitten lisää.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millainen olisi kielipusu Jarkko Ruudun kanssa?
Viinitermeinä: Hedelmällinen, hapokas, suunontelon takaosasta Jackixeslta saa aivan käsittämättömiä nyansseja tulevaa iltaa varten.

Pitäisi varmaankin nostaa paria tuntia aikaisemmin pöydälle tarjottavaksi, jotta lämpenee sopivasti.

Voihan Joulu, voihan FaceBook!?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Näin uutisvideon Greenpeace-aktivisti Sini Saarelan saapumisesta Helsingin rautatieasemalle. Tämä aivan tavalliselta suomalaisnaiselta näyttänyt nainen on siis se sama nainen, jonka ulkonäköä jotkut jatkoaikalaiset ovat haukkuneet ties missä sovinismiketjussa. Oli Saarelan toiminnasta ja aatteista mitä mieltä tahansa, olen aivan varma, että hän on vähintään yhtä hyvännäköinen kuin kyseisten kirjoittajien samanikäiset tyttöystävät ja/tai vaimot, jos näillä sellaisia edes on.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oli Saarelan toiminnasta ja aatteista mitä mieltä tahansa, olen aivan varma, että hän on vähintään yhtä hyvännäköinen kuin kyseisten kirjoittajien samanikäiset tyttöystävät ja/tai vaimot, jos näillä sellaisia edes on.

Siis onko sinulla Saarelan kaltainen tyttöystävä kotona?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Näin uutisvideon Greenpeace-aktivisti Sini Saarelan saapumisesta Helsingin rautatieasemalle. Tämä aivan tavalliselta suomalaisnaiselta näyttänyt nainen on siis se sama nainen, jonka ulkonäköä jotkut jatkoaikalaiset ovat haukkuneet ties missä sovinismiketjussa. Oli Saarelan toiminnasta ja aatteista mitä mieltä tahansa, olen aivan varma, että hän on vähintään yhtä hyvännäköinen kuin kyseisten kirjoittajien samanikäiset tyttöystävät ja/tai vaimot, jos näillä sellaisia edes on.

Siis ihan oikeasti?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näin uutisvideon Greenpeace-aktivisti Sini Saarelan saapumisesta Helsingin rautatieasemalle. Tämä aivan tavalliselta suomalaisnaiselta näyttänyt nainen on siis se sama nainen, jonka ulkonäköä jotkut jatkoaikalaiset ovat haukkuneet ties missä sovinismiketjussa. Oli Saarelan toiminnasta ja aatteista mitä mieltä tahansa, olen aivan varma, että hän on vähintään yhtä hyvännäköinen kuin kyseisten kirjoittajien samanikäiset tyttöystävät ja/tai vaimot, jos näillä sellaisia edes on.
Voi olla, mutta Saarelalla on ns. hullun kiilto silmissä. Sellainen katse, josta huomaa että nyt ei oikein olla taajuuksilla. En tarkoita että olisi lääketieteellisessä mielessä välttämättä seko, mutta katsoo oudosti. Toisaalta kukaan täysijauhoinen ei hengaile Greenpeacen porukoissa, selväähän sekin. Ulkonäköä en enempiä kommentoi, tavallisen oloinen nainen suunnilleen, muilta osin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Voi olla, mutta Saarelalla on ns. hullun kiilto silmissä. Sellainen katse, josta huomaa että nyt ei oikein olla taajuuksilla. En tarkoita että olisi lääketieteellisessä mielessä välttämättä seko, mutta katsoo oudosti. Toisaalta kukaan täysijauhoinen ei hengaile Greenpeacen porukoissa, selväähän sekin. Ulkonäköä en enempiä kommentoi, tavallisen oloinen nainen suunnilleen, muilta osin.

Onhan Sini ihan kaunis naikkonen noin siis ulkonäöltään, mutta se, että tämä koko perkeleen hassuttelu on ykkösuutisaiheena ollut jo näinkin pitkään alkaa jo pikkuhiljaa yököttämään.

Vittu hei, se kaunis Sini kävi Venäjällä terrorisoimassa juttuja, Sini on tuomittu muistakin vastaavista rötöksistä, ja nyt hän on sitten koko kansan ihana sini. Voi vittu saatana sanon minä. Varmaan Sini on jossain typerässä big brother celebrities julkiisvitunevvkhämmingissä ensi kesään mennessä. Suomalaiseen tyyliin kirjoittaa asiasta vielä kirjan ja tienaa eläkerahat tuolla.. voi helevetin vittu saatana!!
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Siis onko sinulla Saarelan kaltainen tyttöystävä kotona?

Ulkonäöstähän tässä puhutaan? Kommentoimatta kotiasioitani sanon vain sen, ettei Saarela ole ulkonäöltään yhtään niin paha kuin mitä tältä palstalla on annettu ymmärtää. Kelpaisi (ulkonäöltään) aivan hyvin tyttöystäväksi – niin minun kuin varmasti monen hänen ulkonäköään palstalla haukkuneenkin. Siksi ihmettelen mistä moinen haukkuminen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ulkonäöstähän tässä puhutaan? Kommentoimatta kotiasioitani sanon vain sen, ettei Saarela ole ulkonäöltään yhtään niin paha kuin mitä tältä palstalla on annettu ymmärtää. Kelpaisi (ulkonäöltään) aivan hyvin tyttöystäväksi – niin minun kuin varmasti monen hänen ulkonäköään palstalla haukkuneenkin. Siksi ihmettelen mistä moinen haukkuminen.

Siis mitä vittua nyt oikein tapahtuu...?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Mitä helvettiä siis oikeesti? Nyt vetää kyllä sanattomaksi ja anteeksi tämä rajuakin rajumpi ot.

No helevetti! eikös se kauneus ole katsojan silmässä? Tai niin kuin englanniksi sanotaan "Beauty is in the eye of the beerholder". Nih!

Katsos hyvä Vanha Len, jos minä tykkään sipulista, niin en odota sinun tykkäävän sipulista.. tai jotain siihen suuntaan juu.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No toivotaan nyt kuitenkin, ettei Jatkiksen kesätyttöfinaaliin yllä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Katsos hyvä Vanha Len, jos minä tykkään sipulista, niin en odota sinun tykkäävän sipulista.. tai jotain siihen suuntaan juu.

Koitin hillitä itseni, mutta nyt on jo pakko kommentoida. Anteeksi.

Kun asiahan on näin. Nyt ei ole kyse sipulista, Alfred-ystäväiseni. Pikemminkin kanisterillinen bensaa. Maistuu pahemmalta kuin sipuli, ja kaiken lisäksi on vielä helposti syttyvää.

En tiedä, mitä sukupolvea arvon herrat edustavat - kun noin yltyivät Saarelaa kehumaan - mutta oletan, että olette sellaiselta vuosikymmeneltä, jolloin hirmuisen Röllin näköisiä naisia osattiin pitää arvossa. Kun mielestäni (ja tämä on vain minun mielipiteeni) tuo on ihan hirvittävän näköinen ihmisolento, ja jos te näette tuollaisia joka päivä kadulla, niin en halua asua kanssanne samalla planeetalla. Ties vaikka asuisinkin jopa.

Sanotaan näin, että arvostan Lenin naismakua "hitusen" enemmän. Mutta onnea loppuelämään, jos olette saaneet haaviinne Saarelan näköisen seireenin. Hyh.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Koitin hillitä itseni, mutta nyt on jo pakko kommentoida. Anteeksi.

Kun asiahan on näin. Nyt ei ole kyse sipulista, Alfred-ystäväiseni. Pikemminkin kanisterillinen bensaa. Maistuu pahemmalta kuin sipuli, ja kaiken lisäksi on vielä helposti syttyvää.

Hienoa, että otat asiaan kantaa, koko tekstisi oli aivan loistavaa! Vertauksessani sanoin sipuli koska..ööö...vertauskuva..

En tiedä, mitä sukupolvea arvon herrat edustavat - kun noin yltyivät Saarelaa kehumaan - mutta oletan, että olette sellaiselta vuosikymmeneltä, jolloin hirmuisen Röllin näköisiä naisia osattiin pitää arvossa.

Ei kyllä ole moisia naisia koskaan pidetty arvossa. Sini on Sini, siis ulkonäöltään, muuten ko. muija voisi mun puolesta suksia hevonvittuun. Typerä lehmä, joka saa nyt huomiota ihan typerästä asiasta. Jatkoajan keskustelupalstan normeja mukaillen, ei jatkoon!

Ja naismakuhan on sama kuin musamaku, eli kaikilla on omansa. Heh.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Katsos hyvä Vanha Len, jos minä tykkään sipulista, niin en odota sinun tykkäävän sipulista.. tai jotain siihen suuntaan juu.

Näinpä. Makuasioitahan nämä naisjututkin ovat eikä näihin pitäisi puuttua. Yritän kuitenkin ymmärtää miehiä, jotka tuossa naisessa kauneutta näkevät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös