Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 913
  • 68 346

Ralph

Jäsen
Tänään on peräti kahdeksan nimen nimipäivät, kaikki nimet alkavat J-kirjaimella.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kylläpä väsyttää, mutta mielekästä, että krapula ei kummemmin ole tänään vaivannut.

Itse tuli tänään jo käytyä salilla. Toki oli tuskainen ja hikinen reissu, minkä lisäksi vettä tuli juotua varmaan 3x enemmän kuin normaalisti.

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
10.8. kävin katsomassa ensimmäisen Jokereiden harjoitusottelun ja nyt 25.6. on NHL-kausi ohi. Pitkiä ovat nämä jääkiekkokaudet.

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tulipas jotenkin erikoinen tunne Stanley Cup-finaalin loppuhetkistä. Olin Bostonin puolella jonkin verran Raskin ja Paillen takia. Noh, siinä vaiheessa kun Chicago tuli tasoihin ja ohi, niin valtava deja-vu oli valmis. Jotenkin tuttu tunne, ettei voi tehdä mitään muuta kuin huuli pyöreänä ihmetellä maailman menoa. Ja kiekkoa sullotaan maaliin niin perkeleesti juuri sillä hetkellä.

Voin vain kuvitella miten pahalle todellisista Boston-faneista tuntuu. Onnea Chicagolle!

Onneksi on kohta Draftin ja juomapelin aika!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eilen tulin Tallinnasta ja jotenkin aina noiden reissujen jälkeen masentaa. On tää arki täällä Suomessa niin saamarin ankeaa. Tänäänkin oon vaan sängyssä pötkötellyt ja kaljaa juonut. No mäkkärissä sentään kävin syömässä. Mulla muuten olis vielä yksi tuollainen Eckerö linen myymälästä saatu bonuskortti, jolla saisi halvan reittimatkan, mutta hitto kun oon tässä runkkaillutkin kuin mikäkin mielipuoli ja muutenkin ton reissun jäljiltä mulkku on vereslihalla ja palleja särkee. Hitto sillä yhdellä tytöllä oli raju ote kun tumputteli. Handjobiksi vaihdettiin kun muuten ei alkanut nalli palaa, mutta ei auttanut. Mun piti sitten hoitaa homma himaan. Yllättäen sain tulla kasvoille. Tai no suuhun se pyys tähtäämään, ettei vissiin meikit leviä tai jotain, mutta pitkin poskia roiskin ja silmiin kanssa tietenkin tähtäilin. Mitä hittoa mä tässä oikein höpötän. Joo en oo nyt aivan selvin päin.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jysäri-festarit vaikuttavat kesän kovimmalta tapahtumalta. Esiintyjäkaarti on kerrassaan loistava. Tulee ihan teinivuodet mieleen, kun tuota listaa katselee.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Joku oli varastanut pyörän kotioveltani, ajanut sillä puolisen kilometriä ja heittänyt ojaan. Sitten toki pahoinpidellyt sen täydellisesti. Mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu?

Toinen asia mikä ihmetyttää, on se, että löydettyäni pyörän en saanut mitenkään ketjuja takaisin pienempään rattaaseen. Talutin pyörää ja laskin yhden kuoppaisen alamäen, jonka aikana ketjut napsahti nätisti takaisin paikoilleen. Uskomatonta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt sitten viitsi tyttö vastata viestiin. En ole enää siellä. Kaveri haki kadulta jonkun. No oli sekin vaatteet päällä hyvännäköinen, mutta nakuna kurttunen, kuten ne monesti on. Kyllä te tiedätte. Liukkariakin lisäili ihmeellisen usein. Mihin lie mömmöt imeityivät. Mutta yhdessä vaiheessa kun taas tunsin normaalia enemmän kitkaa, väänsin jalat korviin ja rynkyttelin voimalla. No mutta tää nettityttö. Venäläinen kahden lapsen yh. Aijai.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
No olipahan mahtava ukonilma. Muutaman kerran jyrähti, pari kertaa taisi salama välähtää ja päälle viitisen minuuttia kestävä sadekuuro. Ihme että selvisin tästäkin hengissä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No olipahan mahtava ukonilma. Muutaman kerran jyrähti, pari kertaa taisi salama välähtää ja päälle viitisen minuuttia kestävä sadekuuro. Ihme että selvisin tästäkin hengissä.

Bravo. Aamulla kuulin kolme jyrähdystä, sen jälkeen tuli vähän vettä ja nyt paistaa aurinko. Se niistä super-ukkosista ja muusta vastaavasta.
Miten voikin päivää ennen tehdyt ennusteet mennä noin päin persettä. Onhan toki auringonpaistekin mukavaa, mutta ukonilma on lähes parasta kesässä. Kiitos ja näkemiin. Katsellaan sitten elokuussa, kun tuo lahti tuossa on lämmennyt tarpeeksi.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olihan tämä valtava pettymys ja suorastaan surkuhupaisaa showta. Siis tässäkö se oli? Tämäkö oli se kaamea, ihmisiä kuolee, kerrostalot sortuu, ukkonen? Jaksoi se sen tunnin murista, vittu jee! Toki en kuolemia toivo jne, tämä selvennyksellä kohta paikalle ratsullaan ratsastaville mielensäpahoittajille.

puistola

Jäsen
Suosikkijoukkue
KyröskoskenPärske
Pari uutista jostain, rinnakkain:
"Hjallis myy Jokerit" ja siihen Kanerva: " Tämä oli suuri helpotus!"

Ihan kaikille kaikki.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kohta taas mäkkäriin aamupalalle. Tiistaina muistaakseni alkoi toi lasikampanja ja neljä noita jo tossa möllöttää. Joo maanantaina mä vedin Big mac -aterian vielä siihen päivän hintaan.

Aiemmilta vuosilta noita laseja löytyy varmaan joku 50 kpl. Hitto jakaisivat vaihteeksi vaikka lautasia.

Joo keitelkää te vaan niitä ankeita perunoita joissakin hikisissä kattiloissanne.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nettikilpailuista napsahti kasa festarilippuja ja nyt sain viimeisenkin noista myytyä. Joku 300-400 euroa zup. Huuto.netissä olis varmaan satkun enemmänkin saanut, mutta on tää nytkin aivan käsittämätön juttu. Siis tolla rahallahan saisi lähes 400 tölkkiä kaljaa.

Venäläiset olisivat voineet ostaa Ässät KHL:ään niin rauha olisi laskeutunut SM-liigan keskusteluosioon. Mikä vittu noita porilaisia oikein vaivaa? Heikompaa itsetuntoa ei ole tullut vastaan miesmuistiin.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nettikilpailuista napsahti kasa festarilippuja ja nyt sain viimeisenkin noista myytyä. Joku 300-400 euroa zup. Huuto.netissä olis varmaan satkun enemmänkin saanut, mutta on tää nytkin aivan käsittämätön juttu. Siis tolla rahallahan saisi lähes 400 tölkkiä kaljaa.

Mille festareille ko. liput olivat ja montako lippua voitit? Ihan hyvin tienasit kyllä. Tosin festarilippujen hinnat tuntuvat nykyään olevan aivan pilvissä. Jonkun 60-80 € kolmen päivän lipusta voisi vielä maksaa, mutta kun useammat festarit ovat jo reilusti yli sadan euron. Siinä tulee äkkiä takkityhjäksi, jos haluaa useammat festarit kiertää.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Päivän uutinen on pohdiskeluttanut.

Onko nyt niin, että jo ensi syksynä Hartwallilassa myydään kaalia kioskista?

Kai Jokeri-faneille opetetaan kyrilliset kirjaimet ja venäjän alkeiskurssi kuuluu kausitiketin hintaan?

Kannustushuutojen ja -lakanain venäjäntämisessä on tekemisensä myös.

Jari Kurrin kunniakas Jokeri-paita nro 17 on päivitettävä kyrillisiin kirjaimiin. Muiden kans. Mitä Tiki kommentoi?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut sukulaiset valittelevat etten mä enää puhu kuin yhdestä asiasta vaan. Tallinnan tytöt ovat kuulemma sekoittaneet mun pään. Ja paskat. No joo ihan piruuttani oon parille landepaukkuserkulle lähettänyt tekstarilla vähän rapsaa kun oon jonkun treffannut, ja totakin oon tehnyt vaan siksi kun tiedän että noi höpsöt soittelevat heti ihmeissään kaikki suvun lestamummot läpi että siellä se yks hullu taas lykkii kuin mikäkin mielipuoli. Hei sukulaiset. Ens kerralla kun mä panen halpaa lutkaa kakkoseen, mä nauran teille kunnon räkänaurut.

Joo en ole tulossa tänä kesänä suviseuroihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy