Iltalehden päivän tärkein uutinen on tässä. Kerrostalosta löytyi pässi. Eiköhän niitä "pässejä" löydy joka talosta ihan muillekin jaettavaksi. Liikenteestä puhumattakaan.
Minä näin kaksi kylttiä. Toisessa luki:"JEESUS TULEE!" ja toisessa "meni jo..."
Kyllä vähän hymyilytti.
Iltalehden päivän tärkein uutinen on tässä. Kerrostalosta löytyi pässi. Eiköhän niitä "pässejä" löydy joka talosta ihan muillekin jaettavaksi. Liikenteestä puhumattakaan.
Oijoi kun täällä keskustassa näkyy herkkuperseitä.
Ylihuomenna vasta kikkeli, ylihuomenna.
Oijoi kun täällä keskustassa näkyy herkkuperseitä.
Ylihuomenna vasta kikkeli, ylihuomenna.
Eikä kun nyt näkyy herkkuperseitä ja ylihuomenna vasta kikkeli, silloin kun kurkistan tonne pöksyihini tai sitten käyn viuhahtamassa HJK:n matsissa.Ai niin, Tallinnan reissustasi oli kyse. Hetken ajattelin, että odotat innolla viikonlopun koulujen päättäjäisiä, jolloin herkästi humaltuvat ja vähäpukeiset nuoret mimosat lähtevät liikenteeseen pikku hepeneissään.
Vielä tunti ja vartti ennen Blackhawksin game 7. En keksi yhtää mitä tekisin. Odottavan aika on pitkä.
Mistä sä tiesit että mä vedin käteen just äsken? Ei hitto. Siis kertoiko Rane? Ei vittu siihenkään ei voi enää luottaa. Vai kuvasko tää mun kannettavan tietokoneen webbikamera mua? Menikö se jonnekin nettiin? Ei hitto. Näkyikö siinä että mun toisen käden sormi oli perseessä? Jos ei näkynyt niin ei ollut. Siis ihan oikeasti ei ollut, ellei se sitten näkynyt siinä. Ja mitä sitten vaikka mulla oli naisten alusvaatteet? Ootteko ite jotain homoja kun pidätte miesten alusvaatteita, hyi. Eikun hetkinen. Ethän sä musta ees puhunut. Ei sittenkään mitään. En runkannut. Luin kirjaa. Siis ihan oikeasti luin kirjaa.Vedä käteen tai tee kuntopiiri.
Mistä sä tiesit että mä vedin käteen just äsken? Ei hitto. Siis kertoiko Rane? Ei vittu siihenkään ei voi enää luottaa. Vai kuvasko tää mun kannettavan tietokoneen webbikamera mua? Menikö se jonnekin nettiin? Ei hitto. Näkyikö siinä että mun toisen käden sormi oli perseessä? Jos ei näkynyt niin ei ollut. Siis ihan oikeasti ei ollut, ellei se sitten näkynyt siinä. Ja mitä sitten vaikka mulla oli naisten alusvaatteet? Ootteko ite jotain homoja kun pidätte miesten alusvaatteita, hyi. Eikun hetkinen. Ethän sä musta ees puhunut. Ei sittenkään mitään. En runkannut. Luin kirjaa. Siis ihan oikeasti luin kirjaa.
Naapurin milf on laittanu ittensä talven aikana bikinikuntoon. Nice!
Heh! Bongasin rouvan talven aikana useaan otteeseen lenkillä ja juoksutrikoot jo lupailivat hyvää kesää.Vaadin kuvia. Ja mielellään mahd. suuria sellaisia.
Kun duunikaveri tuossa taannoin esitteli kuvaa vastasyntyneestä vauvastaan, niin tulipa taas kerran mieleen, että onko jonkun mielestä vauvat ihan oikeasti jotenkin erinäköisiä? Minäkin nyökyttelin hyväksyvästi niille "onpas nätti vauva" latteuksille, joita jotkut laukoivat, mutta ihan samalta se näytti kuin 95% kaikista vauvoista. Se loppu 5% on poikkeuksellisen rumat vauvat, mutta tietysti niitäkin kehutaan oikein näteiksi.
Kuten nykyinen historian tulkinta on tietävinään, Adolf Hitlerillä, eli Aatulla, ei ollut lapsia. Kerran, siis vuonna 1943, hänen sihteerinsä Traudl Junge kysyi bunkkerissa, että miksei Aatu ole lapsia hankkinut. Johtaja kertoi kolme syytä:
- Hänellä ei suurmiehenä olisi aikaa perheelleen, josta syystä hän olisi huono isä lapsilleen ja huono aviomies vaimolleen.
- Lasten elämä olisi vaikeaa, koska heihin kohdistuisi kohtuuttomia odotuksia, kun heidän elämänsaavutuksiaan verrattaisiin heidän mahtavaan isäänsä.
- Lopuksi Aatu sanoi, että: "Sitä paitsi, nerojen lapset ovat usein vähämielisiä."