Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 174
  • 66 748

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suomessa tulisi luultavasti muutama vuosi kuolemantuottamuksesta ja lapsen seksuaalisen itsemääräämisoikeuden vaarantamisesta, luonnollisesti tuomio ensikertalaisena ja puolet pois heti kättelyssä.

Aika rankan tuomion antaisit. Kyllähän Suomessa tuosta selvittäisiin ehdollisella sekä 1232 euron sakoilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vois olla sellainen ketju, jossa vois vittuilla vitutusketjun vittuuntujille. Vituttaa kun meet kertomaan että vituttaa ja sitten joku tulee vittuilemaan että ootpas vitun kusipää. So? Eli menis herra vaan Vittuiluketju vitutusketjulaisille -ketjuun vittuilemaan ja antais mun vittu olla vittuuntuneena. Muutenkin saatana vituttaa jos (ja vittu kun!) tullaan vittuilemaan kun vituttaa. Sellasille vitun vittuilijoille tekisi mieli vittu laulaa näin.

En vittu tee sellasta ketjua itte ihan vitun vittuillakseni.

Das Link vie Youtubeen ja Guns N' Fuckin' Rosesin tulkitsemaan kappaleeseen "I Don't Care About You" (säv. & san. Lee Ving).
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ellen tietäisi, niin olisi kiusaus hihitellä että onpa läpinäkyvän emilvonreteen valinnut Gösta Sundqvist.

Näinpä.

Sitten asiaan:

On häpeällistä käydä Jaffalassa ellei siellä ole konsertti tai jääkiekon MM-kilpailut, muita kilpailuja ei lakseta. Lasketa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
N+PN+H+V(A)+P+SH-m/kp+SV-m/kp+PK-m/kp.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Iltalehden päivän tärkein uutinen on tässä. Kerrostalosta löytyi pässi. Eiköhän niitä "pässejä" löydy joka talosta ihan muillekin jaettavaksi. Liikenteestä puhumattakaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Iltalehden päivän tärkein uutinen on tässä. Kerrostalosta löytyi pässi. Eiköhän niitä "pässejä" löydy joka talosta ihan muillekin jaettavaksi. Liikenteestä puhumattakaan.

Todellinen pässi oli se, joka oli pässin tuonut kellariin ja vielä suurempia pässejä ovat ne päättäjät, jotka tätä sakkia Suomeen päästävät, sillä kyseessä oli muslimi, joka olisi halunnut silpoa pässiltä kurkun auki islamistis-sadistisessa murhanhimossaan ja teurastaa eläimen halal-rituaalissaan. Halal-lihaa ei muutenkaan tulisi sallia eläinrääkkäyksenä, eikä tietystikään mitään home made -kurkunleikkaamisia kellareissa tai kerrostaloissa.

Maasta pitäisi tässäkin tapauksessa tekijä karkoittaa. Oikeastaan saisi karkoittaa yleisen turvallisuuden nimissä kaikkien niiden uskontojen edustajat, joiden jumalolento sekä vaatii eläinten kiduttamista kurkkua leikkaamalla että haluaa ronkkia pikkupoikien pippeleitä ja silpoa niistäkin paloja irti. Eivät tuollaisiin uskovat ja tuollaisia toteuttavat voi olla mieleltään terveitä. Vähintäänkin pitäisi pikkulasten haarovälit jättää silpomatta, vaikka miten saisi mahtikäskyä partasuiselta imaamilta tai rabbilta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Oijoi kun täällä keskustassa näkyy herkkuperseitä.

Ylihuomenna vasta kikkeli, ylihuomenna.

Ai niin, Tallinnan reissustasi oli kyse. Hetken ajattelin, että odotat innolla viikonlopun koulujen päättäjäisiä, jolloin herkästi humaltuvat ja vähäpukeiset nuoret mimosat lähtevät liikenteeseen pikku hepeneissään.

Ei sikäli, että kyse olisi muusta kuin esteettisestä silmänilosta päivällä ja alkuillasta, kun minihameet, topit ja muut tekevät äkki-invaasion kaduille. Loppuillasta sitten näkeekin näitä räkä poskella itkeviä, kadulle kusevia ja siiderin lipittämisestä pömppämahan itselleen hankkineita amis-pissiksiä sekä luntun näköisiä lukiolaistyttöjä jonkun rasvaisen, karvaisen gigolon kainalossa valmiina saamaan yöllä herpeksen eksoottiselta rakastajaltaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin, Tallinnan reissustasi oli kyse. Hetken ajattelin, että odotat innolla viikonlopun koulujen päättäjäisiä, jolloin herkästi humaltuvat ja vähäpukeiset nuoret mimosat lähtevät liikenteeseen pikku hepeneissään.
Eikä kun nyt näkyy herkkuperseitä ja ylihuomenna vasta kikkeli, silloin kun kurkistan tonne pöksyihini tai sitten käyn viuhahtamassa HJK:n matsissa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kasvejen alkukantaiset käytöstavat alkavat pikku hiljaa vituttaa. Luulevatko nämä saatanan mulkut elävänsä täysin yhteiskunnan ulkopuolella. Koko ilma on täynnä siitepölyä, sitä on nenät, autot, juomat, ruoat, kaikki paikat täynnä. Ei kukaan hyväksy sitäkään, että ihmiset ruiskuttelevat siemennestettä joka paikkaan. Miksi kasveilla on eri säännöt? Kuinka saatanan kauan kasvejen evoluutio sivistyneeksi organismiksi kestää? Eläimetkään eivät ole niin moukkia kuin kasvit, vaikka alkukantaisia ovat nekin. Miksi eläintenkin evoluutiossa menee näin kauan? Vai oletteko tavanneet viisasta oravaa esimerkiksi? Millon tässä voi ruveta odottamaan älyllistä keskustelua esimerkiksi hirven kanssa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vedä käteen tai tee kuntopiiri.
Mistä sä tiesit että mä vedin käteen just äsken? Ei hitto. Siis kertoiko Rane? Ei vittu siihenkään ei voi enää luottaa. Vai kuvasko tää mun kannettavan tietokoneen webbikamera mua? Menikö se jonnekin nettiin? Ei hitto. Näkyikö siinä että mun toisen käden sormi oli perseessä? Jos ei näkynyt niin ei ollut. Siis ihan oikeasti ei ollut, ellei se sitten näkynyt siinä. Ja mitä sitten vaikka mulla oli naisten alusvaatteet? Ootteko ite jotain homoja kun pidätte miesten alusvaatteita, hyi. Eikun hetkinen. Ethän sä musta ees puhunut. Ei sittenkään mitään. En runkannut. Luin kirjaa. Siis ihan oikeasti luin kirjaa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mistä sä tiesit että mä vedin käteen just äsken? Ei hitto. Siis kertoiko Rane? Ei vittu siihenkään ei voi enää luottaa. Vai kuvasko tää mun kannettavan tietokoneen webbikamera mua? Menikö se jonnekin nettiin? Ei hitto. Näkyikö siinä että mun toisen käden sormi oli perseessä? Jos ei näkynyt niin ei ollut. Siis ihan oikeasti ei ollut, ellei se sitten näkynyt siinä. Ja mitä sitten vaikka mulla oli naisten alusvaatteet? Ootteko ite jotain homoja kun pidätte miesten alusvaatteita, hyi. Eikun hetkinen. Ethän sä musta ees puhunut. Ei sittenkään mitään. En runkannut. Luin kirjaa. Siis ihan oikeasti luin kirjaa.

Lakimiehenäsi suosittelen sinulle unikkoteetä, se rauhoittaa. Arvasin, että vedät käteen koska et tykkää tehdä kuntopiiriä, ja vaihtoehtoja oli vaan kaksi. Suosittelen sulle myös vatsalihastreeniä, se antaa kaljamahalle uutta ryhtiä. Ja sun pitää peittää se webbikamera pienellä teipinpalalla ettei kiinalaiset pääse tirkistelemään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun duunikaveri tuossa taannoin esitteli kuvaa vastasyntyneestä vauvastaan, niin tulipa taas kerran mieleen, että onko jonkun mielestä vauvat ihan oikeasti jotenkin erinäköisiä? Minäkin nyökyttelin hyväksyvästi niille "onpas nätti vauva" latteuksille, joita jotkut laukoivat, mutta ihan samalta se näytti kuin 95% kaikista vauvoista. Se loppu 5% on poikkeuksellisen rumat vauvat, mutta tietysti niitäkin kehutaan oikein näteiksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tulin enoksi eilen. Hieno fiilinki, vaikkakin pikkulapsen sylissä pitäminen oli melko eksoottista, oli kokemuksena mahtava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös