Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 985
  • 66 849

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Hyvä hyvä! Pidä tätä tahtia vain yllä! Joku kylmä juotava vielä viereen ja jotain suolatikkuja lämmön aiheuttaman nestevajeen ja suolan puutoksen kompensoimiseksi, niin muuta ei tarvita.

Mihin tarvitsen omia aivojani, kun on Jatkoaika? Ei minun ole tarvis ajatella, kun muut tekevät sen puolestani. Haenpa pienen kipollisen perunalastuja, kuuntelen musiikkia ja otan jotain juotavaa, riippuen jääkaapin sisällöstä. Nestevaje on kompensoitava, mutta olutta ei saa ottaa. Pitää muistaa noudattaa Suomen lakeja lomallakin.

Inspiroituneena voisin tekaista jonkin turhanpäiväisen äänestyksen palstalle ja samalla katsoa äänten jakautumisen edistymistä. Kyllä kelpaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mutta mitä?

Jos kirjoitat jo syksyllä jotain, niin yo-kokeisiin lukiessa ei pitäisi tekemisen puutteen heti yllättää. Englannin opettaja suositteli että lukemisen lisäksi kaikkien kurssikirjojen ja kielioppikirjan kaikki tehtävät kannattaa tehdä. Huomenna aloitan ja tuskin on urakka ihan heti valmis.

Sitten on myös Travian.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jos kirjoitat jo syksyllä jotain, niin yo-kokeisiin lukiessa ei pitäisi tekemisen puutteen heti yllättää.

Yhteiskuntaopin aion syksyllä kirjoittaa, mutta en aloita lukemista vielä. Onneksi on muuten jonkin verran kiintoisa oppiaine, uskon että jaksan itseäni tuolla kesänkin aikana perehdyttää.

Sitten on myös Travian.

Liian koukuttavaa! Joskus pelasin, mutta päästyäni irti tein päätöksen, etten koske tuohon enää. Päätös ei kauaa pitänyt, mutta nyt on taas onneksi ollut puolisen vuotta taukoa.

Tein sitten ajankuluksi kutkuttavan kihelmöivän äänestyksen koskien matkaamista joko Ukrainaan tai Kazakstaniin. Johan tässä jännitys tiivistyy.

Ukraina johtaa 9-7.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Yhteiskuntaopin aion syksyllä kirjoittaa, mutta en aloita lukemista vielä. Onneksi on muuten jonkin verran kiintoisa oppiaine, uskon että jaksan itseäni tuolla kesänkin aikana perehdyttää.

Minun ehdoton lempiaine yläasteella ja lukiossa oli yhteiskuntaoppi. Lukiossa kiinnostus meni jo melkeen yli, kun luin yhteiskuntaopin kirjat ennen kurssia läpi, kurssin aikaan ja sitten vielä kurssin jälkeen koeviikkoa varten. Jotenkin hyvän menestyksen takia alkoi kauhea kamppailu itseä vastaan ja tuo oli ainoa aine jossa ikinä olen oikeasti pingottanut. Lopputuloksena oli neljä kymppiä lukion päättötodistuksessa, mutta YO-papereissa lukee yhteiskuntaopin kohdalla C. Ei se kuitenkaan mitään, pääsin yliopistoon opiskelemaan alaa mikä kulkee käsi kädessä niin tyytyväinen voi olla. Kaiken takana on intohimo ja uuden oppimisen halu meitä ympäröivästä yhteiskunnasta ja siitä miten me olemme osana yhteiskuntaa.

Noista trivial- kysymyksistä kun keskustelitte, niin voisi pitkästä aikaa suunnata Älypäähän!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto pitäisi kyllä opetella syömään vaikka leipää tai jotain. Tänään oon kaks kertaa jo kävellyt tonne mäkkäriin syömään ja nyt tuli kolmannen kerran tälle päivälle nälkä. Oijoi. Pitäiskö se kävellä tonne lähikauppaan vai keksisinköhän tuolta kaapista jotain.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo. Taas on tullut chättäiltyä (vai miten ne jotkut hc-nörtit tota hommaa kutsuu) virolaisten naisten kanssa. Kaks tyttöä pitäis nähdä ihan muuten vaan ja kahden kanssa olis pientä maksua vastaan actionia luvassa. Oujee. Ja yks reissu olis mahdollisesti muiden panomiesten kanssa, mutta siitä en vielä viitsi puhua kun ei ollenkaan varma ole. Mutta olishan se tietenkin mahtavaa bylsiä jotain akkaa kakkoseen samalla kun siinä sängyn kulmalla olis pari kolme jätkää jonossa tatti sojossa. Ja sit panojen jälkeen kittaisit kaljaa ja kattelisit kun muut äijät lykkii.

Vittu mä en koskaan mene naimisiin, paitsi ehkä ens syksynä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Jetlagit on kyllä hienoja, varttia vaille yks nukkumaan ja 4.45 ylös. Ei kai sitä enempää ois tarvinnukaan nukkua...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No joo. Taas on tullut chättäiltyä (vai miten ne jotkut hc-nörtit tota hommaa kutsuu) virolaisten naisten kanssa. Kaks tyttöä pitäis nähdä ihan muuten vaan ja kahden kanssa olis pientä maksua vastaan actionia luvassa. Oujee. Ja yks reissu olis mahdollisesti muiden panomiesten kanssa, mutta siitä en vielä viitsi puhua kun ei ollenkaan varma ole. Mutta olishan se tietenkin mahtavaa bylsiä jotain akkaa kakkoseen samalla kun siinä sängyn kulmalla olis pari kolme jätkää jonossa tatti sojossa. Ja sit panojen jälkeen kittaisit kaljaa ja kattelisit kun muut äijät lykkii.

Vittu mä en koskaan mene naimisiin, paitsi ehkä ens syksynä.

Tekeekö tuosta hommasta hienompaa se, että saat maksaa tästä? Siis saatko siitä enemmän irti sen takia, ihan vilpitön kysymys tämä? Toiset tekee tätä ihan ilman rahaa.

Siitä en sitten kyllä tiedä onko hienoa jos vieressä seisoo kolme miestä munat pystyssä katsomassa. Ei varmaan olis mun juttuni.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekeekö tuosta hommasta hienompaa se, että saat maksaa tästä? Siis saatko siitä enemmän irti sen takia, ihan vilpitön kysymys tämä? Toiset tekee tätä ihan ilman rahaa.
En tiedä onko se se vallan tunne vai mikä siinä kiehtoo. No onhan se mahtava fiilis kun tiedät että joku seksikäs tyttö tulee vaan ja vetäsee hameen nilkkoihin rahat kouraan saatuaan. Ei tarvitse kehuskella, mielistellä tai tyydytellä sitä siinä. Keskityt sataprosenttisesti tyydyttämään itsesi. Eihän siviiliseksi ihan samanlaista ole. Suurin osa porukasta joutuu availemaan ovia, ostelemaan drinkkejä, kehuskelemaan silmiä yms. skeidaa. Ja kyllä mulla on sen verran hyvä itsetunto tai jotain, etten tarvitse sitä "jee sain iskettyä naisen" -fiilistä.

Ja jos ei osta drinkkejä tai jotain koruja, moni mies kuitenkin maksaa asuntolainan, sähkölaskun, autot, ruuat ja lähes kaiken muunkin. Niin alas mä en halua vajota.

Ja mieti. Sitten joskus kuuskymppisenä läskimahanakin voit vielä paneskella parikymppisiä opiskelijatyttöjä. Se on nappi naamaan ja peitto heilumaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Enää kuusi voittoa, niin Boston Bruins on jälleen Stanley Cup-voittaja. Ekat pari matsia ovat menneet todella suvereenisti Bostonille. Vielä ei tietenkään mikään ole ohi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ja kyllä mulla on sen verran hyvä itsetunto tai jotain, etten tarvitse sitä "jee sain iskettyä naisen" -fiilistä.

Niin, mulla on varmaan sitten sen verran hyvä itsetunto, etten tarvitse rahaa saadakseni naisia.

Noin muutenhan tuossa tosiaan oli se vastaus, eli se vallantunne. Mikäs siinä, kukin taaplaa tyylillään. En moralisoi, kiinnosti vain.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yksikin larppaus-televisiosarjoja käsittelevä ketju vielä niin suutun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, mulla on varmaan sitten sen verran hyvä itsetunto, etten tarvitse rahaa saadakseni naisia.

Noin muutenhan tuossa tosiaan oli se vastaus, eli se vallantunne. Mikäs siinä, kukin taaplaa tyylillään. En moralisoi, kiinnosti vain.
Kyllähän tosi moni seksistä maksava mies saisi muutenkin. Moni vaan täällä Suomessa ajattelee siitä jotenkin tosi hassusti jos joku maksaa seksistä. Kyllähän suurinta osaa miehistä kuitenkin joskus panettaa. Ja rahalla saa siitä ne negatiiviset häiriötekijät pois, kuten esimerkiksi sen että tarvitsisi palvella ja miellyttää sitä toista saadakseen pillua. Ja voihan sitä ajatella niin, että samalla tavalla nekin naiset ovat huoria, rahan sijasta vaan saavat sitä palvelua ja miellyttämistä, tai valtaa siltä nössöltä mieheltä tai mitä nyt kaipaavatkaan. Ja saahan moni nainen mieheltään "rahaakin" vaikkapa lahjojen tai laskujen maksamisen muodossa. Loppujen lopuksi ei kovinkaan suurta eroa. Moni mies maksaa ilotytölle ne samat rahat kouraan ja saa pillua, mutta silloin ei tarvitse nöyrtyä siihen kaikkeen skeidaan, eli eikös se ole paljon parempi juttu sille miehelle?

Ja ilotytöistäkin tulee monille suomalaisille mieleen se ylinegatiivinen kuva mitä esim. lehdissä niistä lukee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ja ilotytöistäkin tulee monille suomalaisille mieleen se ylinegatiivinen kuva
Niin, se on ilotyttö ei surutyttö. Monelle miehelle tekisi kyllä hyvää käydä aika ajoin surutytön juttusilla. Surutyttö vittuilisi, vaatisi palvelua ja palvontaa, pihtaisi eikä antaisi ikinä pillua, joskus se antaisi - litsarin. Sen visiitin jälkeen mies taas kunnolla muistaisi, että mitä se parisuhde saattaa olla ja pysyttelisi ilotyttöjen seurassa tai ihan vaan omassa seurassaan ja kavereiden kanssa rillaisi. Surutytön luota irtaantuminen käy paljon nopeammin kuin parisuhteesta irtaantuminen, moni jää jumittamaan huonoon parisuhteeseen jopa loppuiäkseen.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin, se on ilotyttö ei surutyttö. Monelle miehelle tekisi kyllä hyvää käydä aika ajoin surutytön juttusilla.
Tossa on ideaa! Nykyäänhän on jonkin sortin "aviomies" palvelua yksinäisille naisille eli pientä remppaa kotona tekeviä miehiä. Nyt siis poikamiehille suunnattua "vaimo" palvelua, joka nalkuttaa, pihtaa, vie rahat ja vittuilee. Siinä sitä sitten käynnin jälkeen olisi poikamies tyytyväinen yksinoloonsa eikä haikailisi parisuhdetta vaan nauttisi elämästä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... Surutytön luota irtaantuminen käy paljon nopeammin kuin parisuhteesta irtaantuminen, moni jää jumittamaan huonoon parisuhteeseen jopa loppuiäkseen.

Tuossa on vaan sellainen haaste, että saadakseen autenttisen vaikutelman pitäisi palvelusta joka kerta poislähtiessään maksaa puolet omaisuudestaan, mikä johtaa melko vikkelään köyhtymiseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta olishan se tietenkin mahtavaa bylsiä jotain akkaa kakkoseen samalla kun siinä sängyn kulmalla olis pari kolme jätkää jonossa tatti sojossa. Ja sit panojen jälkeen kittaisit kaljaa ja kattelisit kun muut äijät lykkii.

Eli onko tuossa jotain voyerismia, että katellaan, tosin ihan avoimesti, ja sitten kiihottaa kun joku kattelee? Ja lopuksi itse katselee. Entä jos on itse siinä lopussa? Arvotaanko panovuorot? Kyselen näitä käytännön asioita.

Pitääkö niiden muiden jätkien tosiaan olla näkösällä? Ja ite jäädä siihen sitten. Eli on porukka, joka lähtee Tallinnaan tai muualle panemaan ja vetämään viinaa. Sekä paneminen että viinanjuonti tehdään yhdessä. Mä en tahtois nähdä mun kaverin kyrpää, etenkään seisonnassa. Eli siksi mua kiinnostaa, kun on vähän erilainen elämä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En tiedä kumpi ryhmä vituttaa enemmän: he, jotka tyrkyttävät uskontoa vai ne, jotka pilkkaavat uskontoa, sen symboleita ja uskojia. Kaikista ehkä kivintä olisi, jos jokainen uskoisi tai olisi uskomatta tykönään tai toisten kanssa rauhassa ja kunnioittaisi toisten vakaumusta. Sinisilmäisyyden kyynel.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En tiedä kumpi ryhmä vituttaa enemmän: he, jotka tyrkyttävät uskontoa vai ne, jotka pilkkaavat uskontoa, sen symboleita ja uskojia. Kaikista ehkä kivintä olisi, jos jokainen uskoisi tai olisi uskomatta tykönään tai toisten kanssa rauhassa ja kunnioittaisi toisten vakaumusta. Sinisilmäisyyden kyynel.

Uskonnoimiseen kuuluu hihhulointi ja fanaattinen oikeassa olemisen tarve, se on kato silleen. Ihminen kun valaistuu, niin se tietää justiinsa, miten asiat pannaan kuntoon, kunhan muutkin ottavat saman opin.

Eikä se uskontointi rajoitu pelkästään tuonpuolen meininkeihin, vaan ihan maallisiin asioihin hurahtaneita monassakin yhteydessä riittää päiväntasaajalle jonottaviksi. Esmes jollain Manchesterilaisella jalkapalloyhdistyksellä kertovat olevat yli 50 miljuunaa rekisteröitynyttä kannattajaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Samaa mieltä-viesti, mutta tässä ollaan nyt niin samoilla aaltopituuksilla omien fiilisten kanssa, että oli pakko lainata.

En tiedä kumpi ryhmä vituttaa enemmän: he, jotka tyrkyttävät uskontoa vai ne, jotka pilkkaavat uskontoa, sen symboleita ja uskojia. Kaikista ehkä kivintä olisi, jos jokainen uskoisi tai olisi uskomatta tykönään tai toisten kanssa rauhassa ja kunnioittaisi toisten vakaumusta. Sinisilmäisyyden kyynel.

Tämä oli kuin suoraan meikäläisen näppäimistöltä, ainoastaan paremmin kirjoitettuna.

Hyvin puhuttu.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kun katsoo tuota Mestiksen uutta pudotuspelijärjestelmää...ei kukaan sattus löytään täältä sitä legendaarista ehdotelmaa, johon taisi kuulua mm. haista paska -kierros.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös