Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 315
  • 66 888

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Latvialaisten suosikkikarkki on Ässä Mix.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
PILLU PELASTI SUOMEN KANSAN!
- Naimaympyrä laajeni tunnin nyhjäämisen jälkeen - Katso kuvat!

"Ovet?kin Venäjän MM-ryhmään", lukee tuossa yläreunan banneriosastossa. Onko Venäjän puolustuksessa jatkossa entistäkin avoimemmat ovet?
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Ovet?kin Venäjän MM-ryhmään", lukee tuossa yläreunan banneriosastossa. Onko Venäjän puolustuksessa jatkossa entistäkin avoimemmat ovet?
"Leijonat voitti alkulohkonsa ? Slovakia vastaan puolivälierässä"

Kyllä se voitti, kysymysmerkin voi ottaa jo pois.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
"Saksa hyvä maku suussa lomille ? Ranskan Roussel: Ammuimme itseämme jalkaan"

Mitä siellä nyt on tapahtunut ottelun jälkeen? Saksalaiset ennen lomailua käynyt kostoretkellä fränskisten kopissa ampumassa? Kal€ ei tätä mediaan halua, joten Roussel on lahjottu kertomaan koko jengin ampuvan itse itseään.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Menkööt nyt tänne..

Angelina Jolie sitten päättänyt poistaa tissinsä (ellei ole joku mainostemppu?), koska naikkosella ilmeisesti joku geeni jonka vuoksi on 87% normaalia suurempi riski sairastua rintasyöpään. Näin ainakin radiossa sanottiin. Mikä on sitten normaali riski sairastua? Ei mitään faktatietoa asiasta, mutta veikataanpa nyt vaikka 1/1000.

Eli onko tällöin 100% normaalia suurempi riski 2/1000? Tällöin 87% tarkoittaa 1,87/1000 riskiä sairastua. Onkohan nyt taas hutkittu ennen kuin on tutkittu?

Joku palstan naistenmiehista vois pirauttaa Angelinalle josko miettis vielä. Menee hyvät tissit ihan hukkaan, ja se on aina surullista.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Menkööt nyt tänne..

Joku palstan naistenmiehista vois pirauttaa Angelinalle josko miettis vielä. Menee hyvät tissit ihan hukkaan, ja se on aina surullista.

Naapurin Pena oli kuullu Halli-Harrilta että AJ olisi laittanu tilalle silikoonit. Eli ei menny pilalle,kai.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Angelina Jolie sitten päättänyt poistaa tissinsä (ellei ole joku mainostemppu?), koska naikkosella ilmeisesti joku geeni jonka vuoksi on 87% normaalia suurempi riski sairastua rintasyöpään. Näin ainakin radiossa sanottiin. Mikä on sitten normaali riski sairastua? Ei mitään faktatietoa asiasta, mutta veikataanpa nyt vaikka 1/1000.

Eli onko tällöin 100% normaalia suurempi riski 2/1000? Tällöin 87% tarkoittaa 1,87/1000 riskiä sairastua. Onkohan nyt taas hutkittu ennen kuin on tutkittu?
Normaali riski on itse asiassa juurikin tuota luokkaa, ehkä hieman pienempi. Länsimaissa taisi keskiarvoisesti olla ~7 tapausta / 10.000 ihmistä, kun viimeksi tilaston näin.

Tässä Jolien tapauksessa kuitenkaan ei ollut kyse 87 % suuremmasta riskistä vaan 87 % riskistä. Kyseinen viallinen geeni ei ole kiva kaveri.

Noin niinkuin muutoin jaan harmituksesi Angelinan tissien puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Tässä Jolien tapauksessa kuitenkaan ei ollut kyse 87 % suuremmasta riskistä vaan 87 % riskistä. Kyseinen viallinen geeni ei ole kiva kaveri.

Ok, kiitos tästä täsmennyksestä. Tämän perusteella operaatio muuttuukin ihan aiheelliseksi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja käsittääkseni Jolien kohdalla rintaoperaation jälkeen mahdollisuus sairastua rintasyöpään on alle 5% joten melkoinen juttu.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Länsimaissa taisi keskiarvoisesti olla ~7 tapausta / 10.000 ihmistä, kun viimeksi tilaston näin.

Ja käsittääkseni Jolien kohdalla rintaoperaation jälkeen mahdollisuus sairastua rintasyöpään on alle 5% joten melkoinen juttu.
Jep, tuota luokkaa.

Ja korjaan tuossa ylempänä esittämääni joka jäi vähän epäselväksi, tuo tilasto oli siis vuosittainen riski koko tarkasteltavassa naisjoukossa. Koko elämän osalta jokaisella naisella on vähän taustatiedoista riippuen 5-10 % mahdollisuus saada rintasyöpä. Miehillä sitten eturauhassyöpä on Suomessa tuon 10 % tasolla. Onneksi näitä yleisimpiä osataan hoitaa jo melko hyvin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Atte ja Leila Kalevan turparustingeista on melko helppo päätellä, että kapiaisia ollaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onhan tämä paljon hienompaa, kun Ruotsi tulee vastaan välierissä kuin Kanada. Nyt molempien maiden lehdistöt möykkäävät ja pelaajilla on extra-latausta matsiin eikä tartte kuunnella jonkun Giroux:n haastattelua, jossa kehutaan Suomea vaaralliseksi joukkueeksi, mutta samaan hengenvetoon todetaan olevan aivan se ja sama, kuka sieltä vastaan tulee.

IS kertoo ruotsalaisten julistamasta sodasta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Iina Kuustonen on nykyään sinkku. Käyttäjänimetön ja Len! Näpit irti hänestä, sillä tuo nainen on mun.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi toi Kauppalehti ei tule enää tänne keskellä yötä. Hitto mä heräsin siihen kauheaan kolinaan. Ilmahälytys! Pitääkö mennä ulos kaivamaan poteroa vai mitä häh.

Muutamankin kerran kirosin että vittu mä tilaan Jallun.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Iina Kuustonen on nykyään sinkku. Käyttäjänimetön ja Len! Näpit irti hänestä, sillä tuo nainen on mun.
Iina ei ole koskaan minussa värinöitä aiheuttanut, joten et panne pahaksesi, kun sanon, että pidä hyvänäsi.

Täällä Oulussa on tällä hetkellä varjossa +24 astetta Celsius-asteissa mitaten. Aevan ihanaa.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti toi Suomen Euroviisubiisi pärjää niin hyvin, ettei ainakaan kymmeneen vuoteen sen esittäjää nähdä siviilitöissä opettajana. Ajatuskin siitä, niin "härreguud"!

Niin ja olen huolissani näistä jonkun Kuustosen perään kuolaavista. Ryhdistäytykää!
 

inchino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On muuten ihan saatanan tylsä ja hidastempoinen tämä Nelosen uusi uimahyppyohjelma. Kymmenen minuutin paskanjauhamisen jälkeen Dingon basistin ex-muija hyppäsi kynttilähypyn kolmesta metristä ja sitten mentiinkin jo mainoksille.

Janne Kataja tuomaristossa ja julkisuushuora Toni Häppöläkin ängennyt mukaan kilpailuun.

Juontajan mukaan meno on kuitenkin huikea, eli vika taitaakin olla vain meikäläisessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iina Kuustonen on nykyään sinkku. Käyttäjänimetön ja Len! Näpit irti hänestä, sillä tuo nainen on mun.
Mie ainakin saisin luultavasti slaagin, jos heräisin Mikko Kuustosen näköisen muijan vierestä. Siis oikeasti, se on ihan isänsä näköinen! Tai siis paninhan minä kerran yhtä Suvia joka muistutti pikkuisen tätä Iinaa, mutta ei oikeastaan Mikkoa, ja se oli joskus 90-luvulla joten rikos on vanhentunut.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mie ainakin saisin luultavasti slaagin, jos heräisin Mikko Kuustosen näköisen muijan vierestä. Siis oikeasti, se on ihan isänsä näköinen! Tai siis paninhan minä kerran yhtä Suvia joka muistutti pikkuisen tätä Iinaa, mutta ei oikeastaan Mikkoa, ja se oli joskus 90-luvulla joten rikos on vanhentunut.

Oletkos muuten nähnyt Bernie Ecclestonen jälkikasvua? Hirveistä lähtökohdistaan huolimatta esimerkiksi Tamarassa on nähtävissä ainakin minun mielestäni todella vähän berniemäisiä piirteitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oletkos muuten nähnyt Bernie Ecclestonen jälkikasvua? Hirveistä lähtökohdistaan huolimatta esimerkiksi Tamarassa on nähtävissä ainakin minun mielestäni todella vähän berniemäisiä piirteitä.
Totta. Eikä tätä Jungnerin exää, sitä kuuluttajaa, oikein uskoisi Aarre Elon tyttäreksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös