Alkaa just nyt viimeiset neljä viikkoa aktiivitöissä. Sitten loppuelämä huilia ja jotain pientä. Ja taitaa tämä(kin) toukokuu mennä hieman himmatessa, kaikki tärkeä on jo tehty. Jumanskeba!
Tilasin "Elämäni kausi" (J.Tamminen) kirjan Eurotam.comista, 27. maaliskuuta, enkä ole saanut sitä vieläkään
Eipä ne ehtineet istumaankaan, kun kesät talvet kuokkivat kyisiä peltojaan.Menneet sukupolvet eivät tienneet istumisen vaaroista mitään ja silti ne elivät kuolemaansa asti.
Täältä seisova ovulaatio orkanismillesi!Joka ikinen kerta, kun keskustelupalstan etusivulla napautan namikkaa 'Merkitse kaikki viestit luetuiksi' tms., saan pienen orkanismin.
Onkohan kukaan tunnustanut julkisesti olevansa paikallisjuna-, johdinauto- tai ratikkaseksuaali?Etenkin järkyttää muutama nimimerkki, jotka siellä tunnustavat tätä uskontoaan. Vai ovatko ne niitä metroseksuaaleja?
Nyt täällä mennään jollain harharetkillä. Siis ei täällä, missä olen, vaan Jatkoajassa. Tsiisus Kraist, heteromiehet tai "heteromiehet" laittavat toisilleen kuvia miehistä, joita on kuulemma miellyttävää katsella. Oliko ennen käytössä näistä termi "heteromies? Eikös se ollut lyhyempi, toki h-kirjaimella alkava sana?
God Bless America.
Mulla on unelma.And George W. Bush.
Mulla on unelma.
Kun Amerikan presidentti vannoo virkavalansa, kuten nyt vaikka Obama viimeksi, niin se päättää valan sanoihin "...and so help me God." Unelmani on, että seuraava presidentti sanoo valansa lopuksi "...and so help me xxxxx xxxxxxxx." (Evilin siviilinimi)
Hyvä ystäväni, amatöörimuusikko, 46 v, sanoi tähän liittyen hyvin. "Nuorena toivoi että pääsee Soundin kanteen. Ei päässyt, eikä taida päästä edes Alibin."No, ei mennyt noin. Ikää jo liikaa tuohon, ja musiikillista tuotantoa ja lahjakkuutta liian vähän. Ja jotain elämänhalua myös.
Hyvä ystäväni, amatöörimuusikko, 46 v, sanoi tähän liittyen hyvin. "Nuorena toivoi että pääsee Soundin kanteen. Ei päässyt, eikä taida päästä edes Alibin."
Gary Moore on Irlannin Heikki Silvennoinen.Jokunen viikko sitten Heikki Silvennoinen vastasi Hyvissä ja huonoissa uutisissa kysymykseen:
-Kuuluisat ihmiset kuolevat nuorempina.
-Hyvä uutinen, pääsee nopeammin pois.