Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tori(lla) tavataan, sanoi Tori Spelling, kun MM-kisoja katseli.
"Torilla tavataan", mainosti Tori Amos, kun kotonaan koululaisille Spelling Bee -preppauskurssin järjesti.Tori(lla) tavataan, sanoi Tori Spelling, kun MM-kisoja katseli.
Samaan aiheeseen liittyen muutenkin Pohjois-Amerikan kannatusmeininki on aika tylsää, kun joka hallissa kuuluu pelkästään näitä jumbotronin ohjaamia lets go-huutoja kerran erässä. Toisaalta hienoa, että isompi osa hallista lähtee huutoihin mukaan kuin täällä, mutta kyllä eurooppalainen chänttikulttuuri vie voiton.
Samaan aiheeseen liittyen muutenkin Pohjois-Amerikan kannatusmeininki on aika tylsää, kun joka hallissa kuuluu pelkästään näitä jumbotronin ohjaamia lets go-huutoja kerran erässä.
Olenko ainoa, jolle aiheuttaa pientä myötähäpeää suomalaisten, varsinkin Pens-fanien harrastamat LGP!/It's a great day for hockey/Elämäuskontotoivorakkauskuolemaintohimokaipuuikävävihaihastusilo -huudahdukset.
..."Pyörän on sanottu olleen ensimmäinen laite, joka laajensi suomalaisten naimaympyrää ..."
Ilman polkupyörän suomaa laajempaa naimaympyrää, sinäkin, arvoisa lukija, et todennäköisesti olisi sinä, vaan ammoisten serkkujen tai sisarusten siittämä vajakki, joka äänestäisi entistä Maalaisliittoa eli nykyistä Keskusta-puoluetta jo viidennessä serkku- ja sisaruspolvessa. Luultavasti myös olisit rekisteröitynyt jollekin jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle.
Hups! ...
Minä kun kerkisin jo ajatella, että polkupyörällä ajaminen olisi jotenkin fyysisesti laajentanut itse kenenkin geeniperimänsä levitykseen tarkoitettuja elimiä.
Minä kutsun sitä rimpuiluraudaksi. Raudasta tehty, ja eteneminen on usein aikamoista rimpuilua. Toisaalta, kun asiaa tuolta kantilta ajattelee, niin fillaroivana teininä pillunsaanti se vasta rimpuilun takana olikin. Eli tuplasti hyvä nimitys.Ei vanhan koulukunnan polkupyörää suotta kutsuta munamankeliksi.
Etelä-Siperian kaupunkien ilotytöillä ainakin oli poslari (superyllätys).Olen vakuuttunut, että Siperian kylissä asuvilla tytöillä on tuuhea häpykarvoitus ja märkä pillu toisin kuin moskovalaisilla.
"Ookko tehny lenkkiä / Pyörällä ilman penkkiä?" kyseli jo Klamydia aikoinaan. Piltzin lausunnon perusteella kysymys on kansallishistoriallisesti tarkasteltuna retorinen."Pyörän on sanottu olleen ensimmäinen laite, joka laajensi suomalaisten naimaympyrää selvästi, kertoo projektipäällikkö Martti Piltz tieliikennemuseo Mobiliasta."
Mikä on latvialaisten suosikki NHL-joukkue? Los Angeles Kings.
- Naimaympyrä laajeni tunnin nyhjäämisen jälkeen - Katso kuvat!PILLU PELASTI SUOMEN KANSAN!
"Leijonat voitti alkulohkonsa ? Slovakia vastaan puolivälierässä""Ovet?kin Venäjän MM-ryhmään", lukee tuossa yläreunan banneriosastossa. Onko Venäjän puolustuksessa jatkossa entistäkin avoimemmat ovet?