Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 462 942
  • 67 405

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Eilen oli kesäloman ensimmäinen päivä, yllätys sinänsä, että kesäflunssaa pukkaa päälle.
Miksei nämä saakelin räkätaudit iske työaikana?

Zwiddu!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli saunoessa mieleen, että kun nainen yrittää suhteessa muuttaa miestään paremmaksi niin kyllä minä olen ainakin yhden positiivisen muutoksen saanut aikaan naisessani eli saunomisen. Ennen minun tapaamistani hän ei saunonut juuri koskaan eikä kestänyt löylyä yhtään. Nykyään jopa minua innokkaampi saunoja ja yleensä kestää löylyissäkin minua kauemmin.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Hassua kun päivällä kaupungilla pyöriessä tuli mietittyä shortseissa ja urheilupaidassa, että on aika hiostuttava ilma, niin sporassa oli ranskaa puhuva tummaihoinen perhe, jonka lapsilla oli päällä sellainen vaatetus (kevyttoppatakki ja helmasta leukaan vetskari kiinni), jonka suuntaista alan itse miettiä jossain ”10 tai alle lämpöastetta” -keleillä.
Ei kai sulla sitten ollu polven alapuolelle ne lahkeet, se on kuitenkin ilmiselvä tyylirike ja täällä palstalla todettu varsin junttimaiseksi tavaksi pukeutua. Voisin kuvitella, että kuumahan siinä nimenomaan tulee ja hikeä pukkaa valtoimenaan. Sama kun menis rannalle speedoissa jossa sivuilla on kangasta yli 2,5cm.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sama kun menis rannalle speedoissa jossa sivuilla on kangasta yli 2,5cm.
Fägäritouhua semmonen. Vertautuu siihen, että kuuntelisi autossa jotain muuta kuin Modern Talkingia C-kasetilta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No miten tässä treffeille pääsis kun kuudes kalja jo menossa plus eilisen promillet. Kuukausi sitten piti pari kertaa nähdä, mutta hitto just silloin sattui olemaan viikon ränni niin en päässyt. No nyt kuukauden mykkäkoulun jälkeen taas sopis, mutta miten tässä nyt. Mä lähden Reiskalle ryyppää. Ymmärtääks kukaan naisia? Miks ne vaan ei vois ottaa jotain insinööriä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös