Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 239
  • 68 359

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En kehdannut laittaa mille naurat juuri nyt- ketjuun. Joku saattaisi luulla että mulla on kieroutunut huumorintaju.. Noh, mökillä on aikaa lukea vanhoja sarjiksia niin laitetaan tännekin muiden iloksi.

Liitteet

• 20240720_144807.jpg
    20240720_144807.jpg
    1,3 MB · kertaa luettu: 143
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ensimmäinen noin tunnin pituinen salitreeni takana. Tästä se lähtee! Nyt saunaan ja sit naapuriin kavereiden kanssa viettämään iltaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä Jyväskylän reissuni alkaa olemaan loppumaisillaan. Huomenna palaan kotiin. Mutta on ollut tämäkin reissu taas varsin kiva, olen nauttinut olostani. Joka reissupäivä on ollut jotain tekemistä ja päivät ovat olleet mielenkiintoisia. Varmaan tännekin jäi vielä nähtävää, en ainakaan noissa kohteissa juurikaan käynyt mitä tuolla tämän foorumin Jyväskylä-ketjussa suositeltiin mutta minulle riittää että fiilikset tästä reissusta ovat hyvät. Jos olisi oma auto tai edes pyörä ollut käytössä niin olisin voinut nähdä ja kokea varmaan vielä enemmän.

Mutta kyllähän minä jonkun verran nytkin ehdin kokemaan ja näkemään reissullani. Tiistaina tehtiin mielenkiintoinen kävelykierros jonka aiheena oli Alvar Aalto ja arkkitehtuuri, sillä kävelykierroksella oli oikein opas mukana. Tiistaina kävin myös Kirittärien pesispelissä. Keskiviikkona olin puolestaan Päijänne-risteilyllä ja siellä oli esiintymässä Michael Monroe. Torstaina kiertelin museoita, etenkin Keski-Suomen museossa oli paljon tietoa ja nähtävää. Perjantaina olin puolestaan sellaisessa paikassa kuin Sataman Viilu saunomassa ja poreissa. Ja tänään kiersin kuuden kilometrin verran Jyväsjärven rantaraittia.

No joo, tuossa lyhyesti luetteloituna se mitä tällä reissulla koin. Olihan tämä reissu varsin onnistunut. Olen kyllä ollut aina tyytyväinen näihin tekemiini reissuihin tässä vuosien varrella. Suomea on nyt tullut yksinkin jo kierrettyä aika paljon. Pitäisi kai rohjeta jo seuraavaksi alkaa kiertämään ulkomaita että olisi lisää nähtävää. Ja etukäteen asettamassani reissubudjetissani pysyin aika hyvin, eli se oli se 800 euroa. Se tulee korkeintaan kympillä-parilla ylittymään.

Ja tällä reissulla oli kyllä hyvä majoituspaikka. Viikko tässä majoituskohteessa maksoi jotain 460 euroa ja olen kyllä tyytyväinen tähän majoituskohteeseen. Tämä on tällainen tavallaan tilava rivitaloasunto, neliöitä tässä on jotain 60. Ja tämä on varsin siisti ja viihtyisä asunto. Ainoa miinus siitä että kahvinkeitin ei kunnolla toimi. Siinä pitää olla kallistamassa kahvikannua että saa keittimellä kahvia keitettyä. Mutta muuten tämä on ollut hyvä majoituskohde. Ei tämä ihan Jyväskylän keskustassa ole vaan noin kahden kilometrin kävelymatkan päässä keskustasta mutta täältä on hyvät bussiyhteydet keskustaan.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Vaikka erittäin hyvä leffa onkin, niin aika usein tuntuu Schindlerin lista olevan TV-kanavien elokuvatarjonnassa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kiinteistönostajan muistilistassa ei tällä kertaa jostain kumman syystä lukenut:
Tee sähkösopimus. Ollaan sitten pimeässä mökissä, ruuat jääkaapissa pilaantuneina. :D
Ens kerralla muista ottaa se vaatekassikin mukaan. Ei tartte kommandona olla/nyrkkipyykätä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huhhuh kylläpäs ramasee kun alle kuuden tunnin unilla herännyt tänään aamuvuoroon ja tein töitä sen täydet kahdeksan tuntia. Jos nyt edes kymmeneen-puol yhteentoista yrittäis sinnitellä.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hassua kun päivällä kaupungilla pyöriessä tuli mietittyä shortseissa ja urheilupaidassa, että on aika hiostuttava ilma, niin sporassa oli ranskaa puhuva tummaihoinen perhe, jonka lapsilla oli päällä sellainen vaatetus (kevyttoppatakki ja helmasta leukaan vetskari kiinni), jonka suuntaista alan itse miettiä jossain ”10 tai alle lämpöastetta” -keleillä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hassua kun päivällä kaupungilla pyöriessä tuli mietittyä shortseissa ja urheilupaidassa, että on aika hiostuttava ilma, niin sporassa oli ranskaa puhuva tummaihoinen perhe, jonka lapsilla oli päällä sellainen vaatetus (kevyttoppatakki ja helmasta leukaan vetskari kiinni), jonka suuntaista alan itse miettiä jossain ”10 tai alle lämpöastetta” -keleillä.
Tuohan on ihan normaalia. Aikoinaan (95) thaikuissa reissatessa pohjoisessa paikallisilla toppatakit päällä ja minä (ja muut turistit) shortseissa. Silloin Bangkokissa julistettiin hätätila kun yölämpötilat laskivat alle +25 ja pelättiin että kodittomat kuolevat kylmyyteen.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ostin tänään elämäni ensimmäisen auton. Ne aiemmat neljä ovat olleet kulkuneuvoja. Setämiehellä on nyt niin kovin hyvä olla.

Sitä kyllä ihmettelen, että myyjän mukaan 90 % ihmisistä ostaa autonsa rahoituksella. Esko Seppänenkin sanoi vasta jossain ohjelmassaan, että ensin säästetään, sitten ostetaan auto. Ollaan Seppiksen kanssa tässä samiksia.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ostin tänään elämäni ensimmäisen auton. Ne aiemmat neljä ovat olleet kulkuneuvoja. Setämiehellä on nyt niin kovin hyvä olla.

Sitä kyllä ihmettelen, että myyjän mukaan 90 % ihmisistä ostaa autonsa rahoituksella. Esko Seppänenkin sanoi vasta jossain ohjelmassaan, että ensin säästetään, sitten ostetaan auto. Ollaan Seppiksen kanssa tässä samiksia.
Onko tää se sama Seppänen, joka ei osannut veikata urheilutuloksia oikein? Ja hän siis ilmeisesti harrasti kyseistä toimintaa? En ottaisi neuvoja sellaiselta joka ei tiedä mitään asiasta, vaikka on siihen paneutunut.

Mutta onnittelut silti autosta!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onko tää se sama Seppänen, joka ei osannut veikata urheilutuloksia oikein? Ja hän siis ilmeisesti harrasti kyseistä toimintaa? En ottaisi neuvoja sellaiselta joka ei tiedä mitään asiasta, vaikka on siihen paneutunut.

Mutta onnittelut silti autosta!
No kun rahoituksella ostaa, niin menee tuhansia euroja enemmän rahaa. Silloin pitää olla rikas. Senpä takia me köyhät ostamme automme tällä tavalla.

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Eilen oli kesäloman ensimmäinen päivä, yllätys sinänsä, että kesäflunssaa pukkaa päälle.
Miksei nämä saakelin räkätaudit iske työaikana?

Zwiddu!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli saunoessa mieleen, että kun nainen yrittää suhteessa muuttaa miestään paremmaksi niin kyllä minä olen ainakin yhden positiivisen muutoksen saanut aikaan naisessani eli saunomisen. Ennen minun tapaamistani hän ei saunonut juuri koskaan eikä kestänyt löylyä yhtään. Nykyään jopa minua innokkaampi saunoja ja yleensä kestää löylyissäkin minua kauemmin.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Ei kai sulla sitten ollu polven alapuolelle ne lahkeet, se on kuitenkin ilmiselvä tyylirike ja täällä palstalla todettu varsin junttimaiseksi tavaksi pukeutua. Voisin kuvitella, että kuumahan siinä nimenomaan tulee ja hikeä pukkaa valtoimenaan. Sama kun menis rannalle speedoissa jossa sivuilla on kangasta yli 2,5cm.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sama kun menis rannalle speedoissa jossa sivuilla on kangasta yli 2,5cm.
Fägäritouhua semmonen. Vertautuu siihen, että kuuntelisi autossa jotain muuta kuin Modern Talkingia C-kasetilta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No miten tässä treffeille pääsis kun kuudes kalja jo menossa plus eilisen promillet. Kuukausi sitten piti pari kertaa nähdä, mutta hitto just silloin sattui olemaan viikon ränni niin en päässyt. No nyt kuukauden mykkäkoulun jälkeen taas sopis, mutta miten tässä nyt. Mä lähden Reiskalle ryyppää. Ymmärtääks kukaan naisia? Miks ne vaan ei vois ottaa jotain insinööriä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy