Kaikenlaista ajatusten virtaa some-maailma tuottaa. Mutta sitten sitä välillä pysähtyy pohtimaan eettisyyksiä, moraalia ja moralisointia, yksilönvapauksia sun muita.
Eikö hyödyllinen idiootti ole tuttu termi? Vai menikö minulta jotsin ratkaisevaa ohi?Kuinka kaksi marjaa
@Useful Idiot
Onko siis nimimerkin takana kaksi eri henkilöä, joista toinen on Useful ja toinen on Idiot? Toki joku viisas on sanonut, että vastakohdat täydentävät toisiaan.
On toki. Yritin vaan olla hauska ja tuli näköjään vielä väärään ketjuun tämä viesti kun piti kirjoittaa tuonne "kerjun otsikko ja viimeisin postajaa - hauskoja yhdistelmiä" -ketjuun.Eikö hyödyllinen idiootti ole tuttu termi? Vai menikö minulta jotsin ratkaisevaa ohi?
Otan vain takkini. Kiitos ja anteeksi!On toki. Yritin vaan olla hauska ja tuli näköjään vielä väärään ketjuun tämä viesti kun piti kirjoittaa tuonne "kerjun otsikko ja viimeisin postajaa - hauskoja yhdistelmiä" -ketjuun.
Paljastus, lue omalla vastuulla:Tänä vuonna tulee täytettyä 30 vuotta. Ikävuodet 20- 30 on menny aivan liian nopeasti. Ei helkkari sentään.
En muista mitään väliltä 30-40.Paljastus, lue omalla vastuulla:
Ja vauhti sen kuin kiihtyy tuosta eteenpäin. Sori siitä!
Joo, ei hymyilytä tämä yhtään. Mutta se taitaa elämää olla.Paljastus, lue omalla vastuulla:
Ja vauhti sen kuin kiihtyy tuosta eteenpäin. Sori siitä!
Itse en puolestani muista mitään ikävuosien 20 ja 30 väliltä. Samaa paskaa, eri päivä.En muista mitään väliltä 30-40.
Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.Itse en puolestani muista mitään ikävuosien 20 ja 30 väliltä. Samaa paskaa, eri päivä.
Toi on kyllä paljon. Itellä yleensä jossain 160-180 matsin välillä / kausi. Näistä yli 95% änhooällää.Erän verran vielä niin olen katsonut tälle kaudelle 200 lätkämatsia.
Meikäläinen teki vuosikausia yötöitä, niin tuli katseltua/kuunneltua siinä samalla parhaina kausina änäriä semmoiset 300 matsia. Aina kaikki Bruinsin pelit plus muut. Monestihan se oli tietysti enemmän kuuntelua, mutta seurattua tuli.Toi on kyllä paljon. Itellä yleensä jossain 160-180 matsin välillä / kausi. Näistä yli 95% änhooällää.
Minulla jakauma on suurin piirtein kolmasosa Liigaa, kolmasosa junnuja ja kolmasosa muita sarjoja.Toi on kyllä paljon. Itellä yleensä jossain 160-180 matsin välillä / kausi. Näistä yli 95% änhooällää.