Man in the Box
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Änärin suomalaiset
Päissään. Juhannukseen pienellä varaslähdöllä.
No hei nyt kun sanoit, niin lääkärihän joskus aikoinaan sanoi, että taajuuksia on kyllä hävinnyt ja tinnitus on kyllä ihan itse aiheutettua. Kaikki hyvin, luonnolla siis.
Mutta sinäpäs saatkin pillua jatkuvalla syötöllä.Oo onnellinen. Mä en nykyään edes kuule heinäsirkkoja.
Vaikka on todistetusti lapsia tehnytkin niin ei se tuota tarkoita. Muistaakseni sinullakin on, joten luulisi että tiedät.Mutta sinäpäs saatkin pillua jatkuvalla syötöllä.
Tasaiseen tahtiin. Kerran kesässä ja heti perään joulun tienoilla.Mutta sinäpäs saatkin pillua jatkuvalla syötöllä.
Itse saan noiden lisäksi vielä syntymäpäivänäni. Melkein olisi jo kerskailuketjun asiaa.Tasaiseen tahtiin. Kerran kesässä ja heti perään joulun tienoilla.
Onneksi nimipäivät on nykyään melko unohdettu juhlapäivä. Eihän tuota rallia kestäisi kukaan muuten. Ukkomiehenähän noita pakollisia panopäiviä muutenkin odottaa kauhulla. Hirveät paineet siitä, mikäli ei seisokaan katsoessa sitä toista puoliskoa. Isoilta pojilta kuullut siis nämä.Itse saan noiden lisäksi vielä syntymäpäivänäni. Melkein olisi jo kerskailuketjun asiaa.
Tällainen flaksi jos kävisi, niin olisi jo toinen kerta tähän kesään. Ihan kestämätön tilanne olisi.Itse saan noiden lisäksi vielä syntymäpäivänäni. Melkein olisi jo kerskailuketjun asiaa.
Meillä on muistaakseni aika samaan aikaan syntymäpäivä. Jos tänä vuonna kokeilisi ihan jotain muuta ja jättäisi ne ylimääräisiksi jäävät vaimot tuosta touhusta pois.Tällainen flaksi jos kävisi, niin olisi jo toinen kerta tähän kesään. Ihan kestämätön tilanne olisi.
Avopuolison kanssa on ollut viime ajat sellaista ärsyttävää pikkuasioistakin syntyvää nälvimistä ja ihmeellistä nokittelua puolin ja toisin.
Eron tuulet on kuljettaneet purkkiamme tasaisen varmasti kohti pinnan alla vaanivia karikkoja, sen pystyi aistimaan sangen helposti milloin mistäkin pikku seikasta.
No juhannus se sitten lopulta ohjasi SS Pariskunnan liian tummille vesille ja odottamani pohjakosketus on nyt tosiasia.
Jännästi silti jopa hitusen huojentunut olo vaikka harmitus on kuitenkin se hallitsevin tuntemus näin tuoreeltaan.
Pitää siis ryhtyä sellaista poikamiesboksia tiirailemaan ihan tositarkoituksella vaikka telttakin on koskemattomana jossain varaston perukoilla. Ja saanpahan ainakin laittaa ruokaan taas sipulia, kun ei ole allergikkoa pilaamassa hyviä pöperöitä tyhmillä geeneillään, nih.
Taidanpa aikani kuluksi riipaista tässä oikein sellaisen tuntuvan humalan.
Kiitos hyvistä neuvoista sekä tsemppauksesta, arvostan.Avioliiton loppumisen selättäneenä kerron, että kyllä se elämä siellä taas paistaa. Aikansa kutakin, ja muut kliseet siihen päälle vielä. Toki kaikki on yksillöllistä, että en halua antaa liian hyvää kuvaa aiheesta.
Humalalle peukku. Mutta siihen sellainen neuvo, että kannattaa panostaa sellaiseen The Sir Pentti Matikaisen lanseeraamaan "seitinohueen ranskalaistyyliseen iltapäiväkänniin". Eli ei ns. All in, jolloin yrität vokotella nykyistä tulevaa exää säälittävällä tavalla takaisin. Ei niin. Vaan katselet taivasta ja hörpit juomaa, ja mietit, että elämällä saattaa olla sitten jotain muutakin tarjottavaa.
Voimia!
Kiitos hyvistä neuvoista sekä tsemppauksesta, arvostan.
Kyllähän sir Pena nämä hommat tietää, parempi tosiaan ottaa vaari vanhemman tieteenharjoittajan kokemuksesta ja pitää humala kuitenkin järjen rajoissa. Onneksi ei sentään ole viinaa kaapissa, tai kirvestä, puhumattakaan ulkona hankea mihin kurjaksi osoittautunutta "perhettä" vimmaisesti usuttaa.
Kyllä tämä tästä.
Peukut sille, että osaat suhtautua tuohon kuten pitäisikin. Pysyt vain itse rauhallisena, niin kyllä se siitä hiljalleen tasoittuu.No nyt on sitten alkanut armoton vittuilu ja pään aukominen. Tämä on kyllä melko raskasta. Ei auta kun pitää oma suu supussa ja antaa toisen räksyttää. Varmaan yrittää omaa oloaan helpottaa.
No siis mikä nottei. Muutaman kerran sitä vain eletään. Nakataan muijat kimpassa lasten kanssa johonkin kylpylään (itse saavat maksaa, mulla ei ole rahaa) ja lähdetään yhdessä johonkin mutakylpyyn tai sokerointiin. Koska eihän sitä koskaan tiedä, minkälainen vuosituhannen rakkaustarina tästä syntyy.Meillä on muistaakseni aika samaan aikaan syntymäpäivä. Jos tänä vuonna kokeilisi ihan jotain muuta ja jättäisi ne ylimääräisiksi jäävät vaimot tuosta touhusta pois.
Laivaristeilyhän on muuten hyvä paikka tavata naisia! Onnea matkaan!Ananaslonkerolla risteily käyntiin. Kelpaa!
Ehdotan liveseurantaketjua Breezen laivareissusta. Samaan tyyliin, kun taannoin oli jostain tykypäivistä.Laivaristeilyhän on muuten hyvä paikka tavata naisia! Onnea matkaan!