Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Briteistä tuntuu aina tulevan nämä friikit. Mikä helvetti siinä valtiossa mättää? Rumia pirulaisia vielä kaikenlisäksi ovat.
Briteistä tuntuu aina tulevan nämä friikit. Mikä helvetti siinä valtiossa mättää? Rumia pirulaisia vielä kaikenlisäksi ovat.
Edinburg kutsuu myöhemmin kesällä ja silloin pääsee tutustumaan Skotlantiin, josta sukuni on lähtöisin joskus 1200-luvulta. Sieltä matka jatkui Saksan ja Ruotsin kautta Suomeen (joskus 1700-luvulla). Isäni puolen suku on kyseessä.
Ei vaan, aika mittavaa sukututkimusta on joku sukulaisesi selkeästi tehnyt, nostan hattua, vaikka vajaa tuhat vuotta taaksepäin jos mennään olemme suurinpiirtein kaikki sukua toisillemme.
Heh. Kunhan menen tutustumaan maahan. Itse sukuni ei ole tietääkseni Edinburghista. Tai mistäs sitä tietää. Isäni suvulla tehtiin sukututkimus 90-luvun alussa, muistaakseni se kirja on julkaistu 1992. Veljeni ei päässyt siihen kirjaan enää vaikka oli syntynyt 1987. Sitä muistan ihmetelleeni aikoinaan. Mutta siitä sukututkimuksesta vielä sen verran, että itse kirja menee johonkin 1500-luvulle asti ja Saksaan. Itse sitten tutkailin huvikseni aikaisimman kirjassa olevan henkilön perusteella netistä ja pääsin siis itse vielä huikealla munkilla parisen sataa vuotta taaksepäin. Jotenkin niin se meni, että kyseinen mies oli ammattisotilas ja sodan takia meni Skotlannista Saksaan ja jämähti sodan jälkeen sinne. Ilmeisesti tapasi jonkun oman elämänsä naisen Saksassa tai sitten vain kyllästyi sotimiseen.Etsitkö käsiisi pikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkuserkkusi? Kuulen jo Kadonneen jäljillä -melodian. Tuleeko Jenni tai Antero mukaan?
Ei vaan, aika mittavaa sukututkimusta on joku sukulaisesi selkeästi tehnyt, nostan hattua, vaikka vajaa tuhat vuotta taaksepäin jos mennään olemme suurinpiirtein kaikki sukua toisillemme.
Etsitkö käsiisi pikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkuserkkusi? Kuulen jo Kadonneen jäljillä -melodian. Tuleeko Jenni tai Antero mukaan?
Uutisissa sanottiin että aseistautuneet Joukot hyökkäsivät Libyan pääkaupungin Tripolin lentokentälle!
EDIT: Ihmettelinkin miksei Jokke ollut tänään töissä.
Edinburg kutsuu myöhemmin kesällä ja silloin pääsee tutustumaan Skotlantiin, josta sukuni on lähtöisin joskus 1200-luvulta. Sieltä matka jatkui Saksan ja Ruotsin kautta Suomeen (joskus 1700-luvulla). Isäni puolen suku on kyseessä.
luokanopettajaretoriikka!
Kuka se Close sitten on?Siis voi vitsi, mulla on varmaan sellaiset älystereot. Kun painan cd-soittimesta sitä nappia josta levykelkka tulee ulos, niin näytössä lukee OPEN. Mistä se vehje tietää että se on just open eikä vaikka putkimiehen, ministerin tai bussikuskin?
50-luku soitti. Ne haluaa vitsinsä takaisin.
180 mk maksoin festareista ja näin Red Hot Chili Pepperssin soittamassa asuinaan pelkät urheilusukat (siis yksi / mies) ja samana vuonna sain vielä kympillä! askin tupakkia ja purkkapaketin. En kyllä muista enää mikä vuosi... 88?
En oo jaksana enää käydä minäkään sen jälkeen, aaattelin ettei se tuosta paremmaksi muutu (aurinkokin oli pilvessä, eiku...). Eikä muuttunutkaan.
180 mk maksoin festareista ja näin Red Hot Chili Pepperssin soittamassa asuinaan pelkät urheilusukat (siis yksi / mies) ja samana vuonna sain vielä kympillä! askin tupakkia ja purkkapaketin. En kyllä muista enää mikä vuosi... 88?
En oo jaksana enää käydä minäkään sen jälkeen, aaattelin ettei se tuosta paremmaksi muutu (aurinkokin oli pilvessä, eiku...). Eikä muuttunutkaan.
En ollut paikalla, mutta 88 oli vuosi, jolloin pippurit keikisteli Provinssin lavalla. Samana vuona niiden kekkereiden jälkeen aloin kuuntelemaan ko. orkesteria, koska kaverini isoveli oli tuolla paikalla ja osti äidinmaitolevyn ja siitä se sitten alkoi ja päättyi californiacationin jälkeen.