Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 600
  • 66 850

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Britannian lihavin teini löytyy linkin takaa Iltalehden uutisen muodossa.
Pahimmillaan 400 kiloa painanut tyttö ja ikää huimat 19 vuotta. Uutisesta ei kuitenkin selviä se, onko ylipaino alunperin jonkun sairauden tms. perua vai onko vaan ruoka "hitusen" maistunut.
Nykyään painoa vain 330 kiloa. Kohta ollaan siis jo "naiset, jotka vievät jalat alta"-ketjussa.
Tietyllä tapaa jo nyt, koska kyllä siinä jalat alta lähtee, kun tuo hento tyttö istuu syliin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
.
Pahimmillaan 400 kiloa painanut tyttö ja ikää huimat 19 vuotta. Uutisesta ei kuitenkin selviä se, onko ylipaino alunperin jonkun sairauden tms. perua vai onko vaan ruoka "hitusen" maistunut.

Davisin ylensyöminen alkoi hänen ollessaan viisivuotias. Tuolloin hänen isänsä kuoli keuhkolaajentumaan. Tämän kertoi toinen iltasanomain uutisjuttu, kun siitä neitosen nimestä vain napsautti.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Briteistä tuntuu aina tulevan nämä friikit. Mikä helvetti siinä valtiossa mättää? Rumia pirulaisia vielä kaikenlisäksi ovat.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Heinäkuussa lähden tyttöystäväni ja hänen kaveripariskunnan kanssa Skotlantiin. Tuli siinä sitten tutkittua hieman lentoyhtiötä ja kalustoa millä sitä tullaan lentelemään Brittein saarille. Minä kun tykkään tuosta nippelitiedosta, niin heti viehätti tieto siitä että Boeing 737 malli on todella suosittua sillä minä hetkenä tahansa niitä on ilmassa vähintään 1250 kappaletta ja sellainen nousee tai laskeutuu jossain päin maailmaa keskimäärin joka viides sekunti.

Edinburg kutsuu myöhemmin kesällä ja silloin pääsee tutustumaan Skotlantiin, josta sukuni on lähtöisin joskus 1200-luvulta. Sieltä matka jatkui Saksan ja Ruotsin kautta Suomeen (joskus 1700-luvulla). Isäni puolen suku on kyseessä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Briteistä tuntuu aina tulevan nämä friikit. Mikä helvetti siinä valtiossa mättää? Rumia pirulaisia vielä kaikenlisäksi ovat.

Samaa olen ihmetellyt. Tulin siihen tulokseen, että sitä se vuosituhansien inbreed teettää.

British-people-among-worlds-ugliest-according-to-BeautifulPeople.com.html (telegraph.co.uk)

"If you go to some countries they are very into how they look - very health and body conscious.

"The UK attitude is a bit more about kicking back and relaxing, and having a few drinks in the pub after work."

Tuo ei kyllä selitä sitä, jos naama on kuin petolinnun keittiöpuoli.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Emmerdale sarjan on kyllä pakko olla jotain brittien propagandaa. Annetaan kuva, että muka jossain lampaanhässijöidenkin kylässä asuis vain noin kauniita naisia. Kyllä ne naiset valitettavasti on sitä Lisa Dingle tasoa britannissa enemmän.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edinburg kutsuu myöhemmin kesällä ja silloin pääsee tutustumaan Skotlantiin, josta sukuni on lähtöisin joskus 1200-luvulta. Sieltä matka jatkui Saksan ja Ruotsin kautta Suomeen (joskus 1700-luvulla). Isäni puolen suku on kyseessä.

Etsitkö käsiisi pikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkuserkkusi? Kuulen jo Kadonneen jäljillä -melodian. Tuleeko Jenni tai Antero mukaan?

Ei vaan, aika mittavaa sukututkimusta on joku sukulaisesi selkeästi tehnyt, nostan hattua, vaikka vajaa tuhat vuotta taaksepäin jos mennään olemme suurinpiirtein kaikki sukua toisillemme.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ei vaan, aika mittavaa sukututkimusta on joku sukulaisesi selkeästi tehnyt, nostan hattua, vaikka vajaa tuhat vuotta taaksepäin jos mennään olemme suurinpiirtein kaikki sukua toisillemme.

Kaverin sukulaiset ottivat oikein asiakseen tuon sukupuun. Selvisi, että kolmen eri maan monarkialle löytyi yhteys. Tosin jostain 400 vuoden takaa. Mutta onhan se kiva kun on kaveripiirissä siniverisiä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Etsitkö käsiisi pikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkuserkkusi? Kuulen jo Kadonneen jäljillä -melodian. Tuleeko Jenni tai Antero mukaan?

Ei vaan, aika mittavaa sukututkimusta on joku sukulaisesi selkeästi tehnyt, nostan hattua, vaikka vajaa tuhat vuotta taaksepäin jos mennään olemme suurinpiirtein kaikki sukua toisillemme.
Heh. Kunhan menen tutustumaan maahan. Itse sukuni ei ole tietääkseni Edinburghista. Tai mistäs sitä tietää. Isäni suvulla tehtiin sukututkimus 90-luvun alussa, muistaakseni se kirja on julkaistu 1992. Veljeni ei päässyt siihen kirjaan enää vaikka oli syntynyt 1987. Sitä muistan ihmetelleeni aikoinaan. Mutta siitä sukututkimuksesta vielä sen verran, että itse kirja menee johonkin 1500-luvulle asti ja Saksaan. Itse sitten tutkailin huvikseni aikaisimman kirjassa olevan henkilön perusteella netistä ja pääsin siis itse vielä huikealla munkilla parisen sataa vuotta taaksepäin. Jotenkin niin se meni, että kyseinen mies oli ammattisotilas ja sodan takia meni Skotlannista Saksaan ja jämähti sodan jälkeen sinne. Ilmeisesti tapasi jonkun oman elämänsä naisen Saksassa tai sitten vain kyllästyi sotimiseen.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Etsitkö käsiisi pikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkupikkuserkkusi? Kuulen jo Kadonneen jäljillä -melodian. Tuleeko Jenni tai Antero mukaan?

Ei vaan, aika mittavaa sukututkimusta on joku sukulaisesi selkeästi tehnyt, nostan hattua, vaikka vajaa tuhat vuotta taaksepäin jos mennään olemme suurinpiirtein kaikki sukua toisillemme.

Paavo Lipposella näyttää olevan mielenkiintoisia sukujuuria.

http://suku.genealogia.fi/showthread.php?t=853

Tälläisen sukututkimusfoorumin löysin googlettamalla, juuri tuon missä oli puhetta Lipposesta.

http://suku.genealogia.fi/index.php
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Uutisissa sanottiin että aseistautuneet Joukot hyökkäsivät Libyan pääkaupungin Tripolin lentokentälle!

EDIT: Ihmettelinkin miksei Jokke ollut tänään töissä.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Edinburg kutsuu myöhemmin kesällä ja silloin pääsee tutustumaan Skotlantiin, josta sukuni on lähtöisin joskus 1200-luvulta. Sieltä matka jatkui Saksan ja Ruotsin kautta Suomeen (joskus 1700-luvulla). Isäni puolen suku on kyseessä.

Toivottavasti sukua löytyy runsaasti.

Itse yritin paikantaa Huna-suvun (suomeksi Hynynen) jäseniä Israelissa käydessäni, sillä muinoin 1990-luvulla tehdyn sukututkimuksen mukaan sukuni on lähtenyt liikkeellä aikoinaan Jerusalemista. Homma ei oikein natsannut, sillä kesken kiireisen työmatkan aikaa tuollaiseen yllättävään sivuprojektiin ei siunaantunut. Jahka omat asiani setviintyvät lähden etsimään omia sukulaisiani pyhästä maasta.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei hemmetti jotkut mimmit vois kyl vähän tarkastaa miltä ne jalat näyttää talven jäljiltä ennen kuin lähtevät keikistelemään niissä antiikin sandaaleissaan. Ei tartte olla mitään pedikyyriä, mutta ihan perussiisteys olisi kova juttu. Kynsien leikkaaminen voisi olla hyvä alku.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Kaikkihan muistavat Jutta Urpolaisen taannoisen "aivan aluksi" -papukaijailun kuntavaaleissa 2008. (Aivan aluksi linkki ohjaa Youtubeen.)

Karmea flashback ko. tapahtumasarjasta iski mieleeni tänään, kun katselin eduskunnan kyselytuntia, jossa Bilderberg-poka-Jutta toimi pm. Kataisen sijaisena ja aloitti valehtelematta joka toisen vastauspuheenvuoronsa sanoilla "Olen edustaja NN:n kanssa samaa mieltä siitä, että..."

Kun esimerkiksi PS:n edustaja Pietari Jääskeläinen muistutti, että muutama vuosi sitten Heinolan Reumasairaalan pelastamiseksi ei löytynyt edes kahta miljoonaa euroa, mutta nyt Suomi työntää Kreikka-tukipakettiin vähintään 1,4 mrd. €. (jolla olisi pelastanut reumasairaalan 700 kertaa), ja penäsi hallituksen kantaa asiaan, Urpilaisen vastaus alkoi - mitenkäs muutenkaan kuin - "olen edustaja Jääskeläisen kanssa samaa mieltä siitä, että..."

Eläköön demarien mediakonsultit ja luokanopettajaretoriikka!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä vittua, hammas lohkesi (takaa) mässyjä syödessä! Onneksi ei koske, mutta hammaslääkäriin on onneksi jo varattu aika. Tosin siihen on noin kaksi viikkoa aikaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis voi vitsi, mulla on varmaan sellaiset älystereot. Kun painan cd-soittimesta sitä nappia josta levykelkka tulee ulos, niin näytössä lukee OPEN. Mistä se vehje tietää että se on just open eikä vaikka putkimiehen, ministerin tai bussikuskin?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Siis voi vitsi, mulla on varmaan sellaiset älystereot. Kun painan cd-soittimesta sitä nappia josta levykelkka tulee ulos, niin näytössä lukee OPEN. Mistä se vehje tietää että se on just open eikä vaikka putkimiehen, ministerin tai bussikuskin?
Kuka se Close sitten on?

Yllätyin iloisesti, kuinka helvetin hyvältä voi musiikki kuulostaa kunnollisen äänikortin kautta. On näissä eroja.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kävin katsastamassa auton aamulla. Läpihän se meni, että ei siinä mitään. Kelassakin tuli käytyä työkokeiluhakemus hakemassa. Nyt onkin ollut hemmetin tylsää koko iltapäivän. Ei oikein keksi mitään tekemistä. Illalla tulee sentään pari kaveria kylään, niin saadan matsit pystyyn nhl 12 parissa. Niin ja Salkkareiden päätösjaksoakin tässä odotellaan.

Kohtahan se olisi juhannuskin. Silloin voisi mennä mökille katsomaan muita sukulaisia, jos vain jaksaa ja saa aikaiseksi. Aika turhaltahan tuo juhannuskin nykyään tuntuu, kun ei enää jaksa oikein mistään festareistakaan innostua. Johan siitä on neljä vuotta, kun viimeksi olen festareilla käynyt. Mielummin sitä nykyään käy katsomassa joitain yksittäisiä keikkoja, jos jotain. Festarilippujen hinnatkin ovat nousseet aika paljon muutamassa vuodessa. Muistan, kun nummirockiin pääsi vuosina 2007 ja 2008 noin 60-70 euron hintaan (koko hoito), nyt ennakkoliput näyttäisi olevan 89 euroa. Viime vuonna taisi olla peräti sadan euron pintaan.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
180 mk maksoin festareista ja näin Red Hot Chili Pepperssin soittamassa asuinaan pelkät urheilusukat (siis yksi / mies) ja samana vuonna sain vielä kympillä! askin tupakkia ja purkkapaketin. En kyllä muista enää mikä vuosi... 88?

En oo jaksana enää käydä minäkään sen jälkeen, aaattelin ettei se tuosta paremmaksi muutu (aurinkokin oli pilvessä, eiku...). Eikä muuttunutkaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
180 mk maksoin festareista ja näin Red Hot Chili Pepperssin soittamassa asuinaan pelkät urheilusukat (siis yksi / mies) ja samana vuonna sain vielä kympillä! askin tupakkia ja purkkapaketin. En kyllä muista enää mikä vuosi... 88?

En oo jaksana enää käydä minäkään sen jälkeen, aaattelin ettei se tuosta paremmaksi muutu (aurinkokin oli pilvessä, eiku...). Eikä muuttunutkaan.

Metallica Ruisrockissa 1999: 200 markkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös