Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 457
  • 66 863

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viljamin ja Katen toinen poika kadonnut jonnekin.

Käykää joku heti tarkistamassa Andrewin viittojen alta!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt siellä alettiin ryypätä. Mitähän seuraavaksi. Pannaan tanssiksi...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kiitos syvällisestä ja antoisasta viestistä tähän ketjuun, nyt tämän ketjun taso nousi eksponentiaalisesti!
Hyvä. Kyllähän ymmärrän että Sir itse seuraa kuninkaallisia, ja varmaan lähempää kun annat todellisuudessa ymmärtää. Mutta muuten jotain pikku Madelinea taikka Princeä fanittaville ois ihan oma ketju paikallaan. Tekispä joku.
Piilottaisin senkin. Kuten kaikki muutkin.


 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvä. Kyllähän ymmärrän että Sir itse seuraa kuninkaallisia, ja varmaan lähempää kun annat todellisuudessa ymmärtää. Mutta muuten jotain pikku Madelinea taikka Princeä fanittaville ois ihan oma ketju paikallaan. Tekispä joku.
Piilottaisin senkin. Kuten kaikki muutkin.


Eiköhän ketju saa seuraavat 20 vuotta olla rauhassa tälläisestä spämmistä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Britanniassa kummastellaan mihin prinssi Harry lähti kirkosta.

Hänen nähtiin nousevan yksin mustaan BMW-autoon, kun muu kuninkaallinen perhe nousi hevosvaunuihin. BBC:n mukaan ei ole tiedossa, suuntasiko auto Buckinghamin palatsiin vai lentokentälle. - YLE
Kyllä siellä näyttää olevan suht jäätävät välit. Tai sitten tuli kiire jonnekin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hyvä. Kyllähän ymmärrän että Sir itse seuraa kuninkaallisia, ja varmaan lähempää kun annat todellisuudessa ymmärtää. Mutta muuten jotain pikku Madelinea taikka Princeä fanittaville ois ihan oma ketju paikallaan. Tekispä joku.
Piilottaisin senkin. Kuten kaikki muutkin.


Ehdottaisin Musiikista yleisesti-ketjua, tai Mikä soi just nyt?-triidiä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Fiilisten tässä vuoden 2017 kisoja ja pakko todeta, että on varmaan karmeimmat kisat jotka oon lyhyen elämäni aikana kokenut. Vuodesta 2014 siis olen MM-kisoja seuraillut, ja nuo 2017 kisat on sellaiset jotka tulee mieleen surullisimpana. Jotain tuosta Suomen joukkueesta kertoo se, että Suomen sisäisen pistepörssin viides oli Juuso Hietanen tehoilla 2+1. Jippijee.

Suomen joukkue oli ihan todella huonosti rakennettu. Ykkössentteri oli Valtteri Filppula ja ykköslaituri Sebastian Aho yhdessä Mikko Rantasen kanssa. Siihen loppuikin ilot. Sen jälkeen kakkossentterinä löytyi milloin Antti Pihlströmiä, milloin Mika Pyörälää ja milloin Joonas Kemppaista. Ja siis toistan, sentterinä. Kiva varmaan Mikko Rantasen näkökulmasta yrittää pelata tehokasta turnausta, kun sentterinä on Antti Pihlström. Juhamatti Aaltonen ja Jesse Puljujärvi otettiin kisoihin, vaikka molemmilla oli todella vaikea kausi takana. Molemmat tekivät tasan nolla maalia turnauksessa. Puolustuksessa oli sellaisia oman pään hasardeja kuin Joonas Järvinen, Ville Lajunen ja Topi Jaakola. Jaakola oli ollut aiemmin MM-kisoissa hyvä, mutta noissa oli jo liian vanha eikä pysynyt perässä. Eikä esimerkiksi Lasse Kukkonen tai Julius Honka noissa kisoissa hirveästi luottoa herättänyt.

Maalivahtipelihän oli taas sellaista sekoilua että huhhuh. Marjamuki halusi väkisin tehdä Joonas Korpisalosta ykkösmaalivahdin. Häntä peluutettiin vaikka väkisin, vaikkei koppi tarttunut. Onneksi puolivälieräottelussa Säteri oli maalilla pelaten nollapelin. Hän kuitenkin päästi Ruotsia vastaan välierissä neljä maalia, vaikka olikin ottelussa Suomen paras pelaaja. Tämä ei kelvannut Latelle, vaan pronssiotteluun heitettiin takaisin Korpisalo joka päästi 30 minuutissa 4 maalia. Säteri maalille, ja hän päästi vain yhden.

Sekoilua sekoilun perään oli tuo turnaus. Oltiin tiukoilla Valko-Venäjää vastaan, hävittiin Ranskalle, sulattiin 3-0 johtoasemasta Tshekkiä vastaan, oltiin Sloveniaa vastaan tiukoilla 49 minuutin kohdalla, Norjan ja Sveitsin kanssa oltiin jatkoilla eikä Kanadalle ollut mitään palaa alkusarjassa. Ainoa hyvä ottelu oli tuo puolivälieräottelu, jossa voitettiin Yhdysvallat hyvän esityksen jälkeen. Sen jälkeen välierissä Ruotsin pakit tykitti miten halusivat Suomen kumoon. Pronssiottelussa 4-0 tappioasemaan Venäjää vastaan, jolloin Säteri laitettiin maaliin. No sen jälkeen Suomi nousee maalin päähän, kunnes Joonas Järvinen on Joonas Järvinen ja Venäjä tekee 5-3 maalin.

Kisojen kruunuhan on se, että ruotsalaiset vievät mestaruuden rankkareilla.

Tuollaiset paskaturnaukset vahvistaa ihmistä. Onneksi oon niin nuori, etten tiedä Masken Carlssonista, 2003 puolivälierästä tai Vancouverin välierästä mitään. Niin vahva mä en oo, että olisin voinut noi livenä katsoa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuollaiset paskaturnaukset vahvistaa ihmistä. Onneksi oon niin nuori, etten tiedä Masken Carlssonista, 2003 puolivälierästä tai Vancouverin välierästä mitään. Niin vahva mä en oo, että olisin voinut noi livenä katsoa.
2010 välierä ei edes ihmeemmin vituttanut kun oli alkujärkytyksestä toipunut. 2003 vitutti aika paljon, mutta sitten 2006 Olympiafinaali on noissa aika omilla luvuillaan. Sitten 2007 MM-finaali on myös jäänyt mieleen kun Rick Nash tekee maalin vaikka Pekka Saravo on miltei kirjaimellisesti reppuselässä. Siitä ja MM-kisoista 2009 ja 2010 jäi sellainen fiilis että eipä Suomi taida enää ikinä voittaa mitään kun junnujakaan ei ollut ollenkaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
2010 välierä ei edes ihmeemmin vituttanut kun oli alkujärkytyksestä toipunut. 2003 vitutti aika paljon, mutta sitten 2006 Olympiafinaali on noissa aika omilla luvuillaan. Sitten 2007 MM-finaali on myös jäänyt mieleen kun Rick Nash tekee maalin vaikka Pekka Saravo on miltei kirjaimellisesti reppuselässä. Siitä ja MM-kisoista 2009 ja 2010 jäi sellainen fiilis että eipä Suomi taida enää ikinä voittaa mitään kun junnujakaan ei ollut ollenkaan.
2010 oli Sami Vatanen. Peter Regin kiittää.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tuollaiset paskaturnaukset vahvistaa ihmistä. Onneksi oon niin nuori, etten tiedä Masken Carlssonista, 2003 puolivälierästä tai Vancouverin välierästä mitään. Niin vahva mä en oo, että olisin voinut noi livenä katsoa.

Ei, ne eivät vahvista. Pitää tulla uutta tilalle. Minun lapsuuteni tuhottiin aikanaan, ja piti kasvaa aikuiseksi uusien turnausten kautta, jotta näki ne parantavat asiat Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelissä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Siitä ja MM-kisoista 2009 ja 2010 jäi sellainen fiilis että eipä Suomi taida enää ikinä voittaa mitään kun junnujakaan ei ollut ollenkaan.
Noita MM-kisoja en ole itse lainkaan seurannut, mutta näin jälkeenpäin voisi todeta, että Jukka Jalonen oli "ihan poika vielä" noiden kisojen aikaan. Ei ollut pelaajavalinnoissa samanlaista punaista lankaa kuin nykyisin. Nykyisin siis Jalonen osaa täydellisesti roolittaa joukkueen. Lisäksi 2010 MM-kisoja varjosti ongelmat NHL-pelaajien (Lue: Olli Jokinen & Teemu Selänne) kanssa. Itse asiassa tuo 2011 kulta on kyllä todella tärkeä Jalosen uran kannalta. Jos silloinkin olisi tullut tappio puolivälierissä, niin olisi ura varmaan ihan eri suunnassa kuin nykyisin.

Olipa sinänsä "hauska" muistella menneitä MM-kisoja. Seuraavaksi voisi muistella vuotta 2018.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Yön Kärppä Laajenna vain suosiolla tuo analyysisi koskemaan koko Marjamäen valmentajakautta. Yhtä horroria se oli alusta loppuun. Muuten ihan samoilla linjoilla minäkin, 2017 kisat oli surkuhupaisat Suomelta.

Itse asiassa, 2014 Suomi oli myös suht lähellä jäädä alkusarjaan, mutta taisteluvoitto kivenkovasta Kazakstanista pelasti perseen ja lopulta mentiinkin ihan finaaliin asti jossa Putin & tuomarit olivat kovan taistelun jälkeen parempia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös