Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 365 710
  • 66 907
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Onko kellään tietoa tämän viikon Kummola-shopin tarjouksista? Ainakin muuntaudu Kaleksi paketti kiinnostaa kovasti.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Ihmiset, jotka väittävät höyrykaapin olevan "helposti koottavissa myös pieneen tilaan", saavat tulla ihan itte tänne selittämään asian hei.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ei se olekkaan ihan paska puhetta, että naiset ovat jotenkin kummalisen kiimassa keväisin. Kyllä nyt satelee kaiken maailman ehdotuksia ja treffi höpinöitä, kun itsellä on kiireitä eikä ole naisille aikaa. Voisi olla noi naiset yhtä aktiivisia vaikka loka-marraskuussa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei se olekkaan ihan paska puhetta, että naiset ovat jotenkin kummalisen kiimassa keväisin.

Tässä kuukauden aikana on tullut huomattua sama homma. On se kummallista. Harmi vain, että kuten aina, niin ~80% näistä minusta kiinnostuneista yksilöistä ovat sellaisia, joista en itse voisi kiinnostua edes vähää alusta. Vaikka onhan se ihan kiva, kun saa naisilta katseita ja kontakteja osakseen.

Asiasta kukkapurkkiin. Lueskelin tuota "Alkoholi yleisesti" ketjua ja ei olisi pitänyt. Jotkut kirjoitukset aiheuttavat sellaisen naamaläpsyttely efektin meikäläisessä. Onneksi jätin Ylen eilisen "känni-ilta" ohjelman välistä, olisin varmasti saanut näppylöitä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mediseksikkyys - wau mikä brändi! Sananmukaisesti väellä ja voimalla myrskyvaroituksen Vanha Lenin leka. Timo T.A Mikkonen ja Mertarannan ohrapiirtelö. "Ota vaahtopää", Kalervo Kummolan kotikisat eivät niinkään ole Pricelles - Hinnatonta... Paskaduuni uppoaa kuin väärä raha. Ei menny niinku Strömsössä, nahilassa tai pienissä marginaaleissa.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aina välillä tulee tälläisiä päiviä, kun ei saa mitään aikaiseksi. Ja sitten siirretään kaikki eteenpäin. Salipäiväkin olisi ollut. No eipä ole enää. Siirsin huomiselle. Ärsyttävää.

Koko päivä on käytännössä mennyt kotona.
Saamaton olen. Saamaton. Saatana.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tänne makuuhuoneeseeni tunkeutui juuri kesän ensimmäinen hyttynen. Vittu. Taivas varjele sitä jahtaamista jonka joudun käymään taas joka ilta ennen nukkumaanmenoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänne makuuhuoneeseeni tunkeutui juuri kesän ensimmäinen hyttynen. Vittu. Taivas varjele sitä jahtaamista jonka joudun käymään taas joka ilta ennen nukkumaanmenoa.
Esim. rautakaupoissa myydään suhteellisen halvalla sellaista hyttysverkkoa, joka on kohtuullisen helppoa asentaa ikkunaan estämään hyönteisten sisäänpääsy. Suosittelen lämmöllä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kesämökki siivottu ja laiturikin laitettu paikalleen. Kiekkoa ja keppanaa. Seuraavan kerran töihin tiistaina. Ei tämä ainakaan pahalta tunnu.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Entäs jos ne tuleekin ovesta?

Kannattaa laittaa ovi kiinni, säästyt samalla murtovarkailta ja pahoinpitelysyytteiltä, mikäli erehdyt kotiasi puolustamaan tunkeilijoita vastaan.

EDIT:

Tilasin pizzaa, ja kun ruoka tuli ovelle, niin kuriiri heitti ne perus "hyvää ruokahalua" -läpät ja bonuksena siihen "Miten peli menee?". Nuo karvakäsipizzamiehet ovat hienoa sakkia.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Joku varmasti on kirjoittanut tämän jo johonkin toiseen ketjuun, mutta tänään Suomen ottelussa kun kamera löysi katsomosta Martti Ahtisaaren ja Kalervo Kummolan jotka huomasivat olevansa kamerassa mutta jäätyivät patsaiksi niin kuvan ulkopuolelta liukui esiin Alex Stubb fanipaita päällään hymyillen ja vilkutellen. Viimeisen päälle hieno mies!
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Harvoin heitän facebookin statukseen mitään mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta äitienpäivän kunniaksi. Tiedä sitten sohaisinko ampiaispesää mutta kirjoitin: "Aurinkoista päivää kaikille milffeille". Saas kattoo älähtääkö kukaan. Toivottavasti päivän tiukkapipo löytyy.

Hei,

Vanha Len, miten tässä tapauksessa kävi? Löysitkö päivän tiukkapiposi?

Terv.

Sambovais
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku varmasti on kirjoittanut tämän jo johonkin toiseen ketjuun, mutta tänään Suomen ottelussa kun kamera löysi katsomosta Martti Ahtisaaren ja Kalervo Kummolan jotka huomasivat olevansa kamerassa mutta jäätyivät patsaiksi niin kuvan ulkopuolelta liukui esiin Alex Stubb fanipaita päällään hymyillen ja vilkutellen. Viimeisen päälle hieno mies!

Alex tulee voittamaan Nobelin rauhanpalkinnon hampaillaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...kamera löysi katsomosta Martti Ahtisaaren ja Kalervo Kummolan jotka huomasivat olevansa kamerassa mutta jäätyivät patsaiksi niin kuvan ulkopuolelta liukui esiin Alex Stubb fanipaita päällään hymyillen ja vilkutellen. Viimeisen päälle hieno mies!
Tästä tuli jossain jo talven mittaan mainittuakin, mutta joskus viime loppusyksystä painelin menemään punainen IFK-pipo päässäni, yhtäkkiä kuului edestä kova huuto "HYVÄ IFK!" ja sieltä kaveri tuli kohti heittämään yläfemmaa. Kyseessä siis Alexander Stubb, ja se on hieno että tunnustetaan väriä ja värin tunnustajia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jim Morrisonin elämäkertaa lueskellessani olen huomannut, että meillä on Jimin kanssa vallan helvetisti yhteistä. Jim oli älykäs ja lahjakas seksisymboli mutta vittumainen juoppo. Eroamme toisistamme vain siinä suhteessa, että minä en ole älykäs ja lahjakas seksisymboli.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jim Morrisonin elämäkertaa lueskellessani olen huomannut, että meillä on Jimin kanssa vallan helvetisti yhteistä. Jim oli älykäs ja lahjakas seksisymboli mutta vittumainen juoppo. Eroamme toisistamme vain siinä suhteessa, että minä en ole älykäs ja lahjakas seksisymboli.

Jimin äo taisi olla jotain 145 luokkaa. Mielestäni tuollaisesta ei pitäisi puhua älykkäänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös