Haudankaivaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, NHL:n suomalaiset, Porin Ässät, Lion #79
Onkohan myös se legendaarinen @scholl palaamassa palstalle?
Eikös se jo kerran palannut? En tiedä onko kukaan saanut kahdesti anteeksi... Luoja armahtakaa, mutta moderaattorit ei.Onkohan myös se legendaarinen @scholl palaamassa palstalle?
Arvaa onks ollut ikävä? Ja tähän pulikka... ;-)Heippa vaan mussukat taas!
Ihan sama mulle kunhan toimii...Semmonen neliskanttinen vaiko Toblerone-mallinen pulikka?
Se on se Sean Conneryn kaveri. Semmonen antipyhimys, juu nou.Mikä on tämä Bonny D. Hoode mistä täällä nyt kohistaan? Koskaan kuullutkaan.
Hän on kyllä vahvoilla ihan vanhoilla näytöilläkin. Erin haastaa kotimaisista vahvasti. Mutta mun täytyy tsekata ulkomaan markkinat viä tunteella ja aatoksella. Eiköhän siältäkin potentiaalia löydy.Jahas, ilmeisesti kohta alkaa raivokas kampanjointi Lola Odusogan voiton puolesta ensi kesän kesämilf-kilpailussa.
Welcome back @Johnny B. Goode
Kovasti on lasikuulien näköistä tavaraa vieläkin kakussa... toki kaunis on... ja taatusti hyvän makuinen, että maistuis varmaan mullekin...Kakku siitä tuli... vaikka hetkeksi taikinaan eilen heitinkin lasikuulan.
Korrrostaisin etten tykkää tehdä täytekakkuja. En oikeastaan osaa tehdä täytekakkuja. Enkä edes erityisesti pidä täytekakuista. Mutta joo, joskus pitää vaan erikoistilanteissa nöyrtyä.
Tuomas Mannisen kirjoittamat jutut ovat asettelultaan järjestään paskaa. Onko näissä koskaan yhtään kokonaista kappaletta? Rasittavaa lukea tällaista tekstiä:Hauskasti tuossa uutisessa kerrotaan se ilmeinen fakta, että palokunnan asiakas oli vain sammunut.
Eräs palstalainen tulee mieleen, mutten sano kuka.
Juu, ja mä en ymmärrä kyllä että kuka menee johkin sporttibaariin katteleen peliä. Mulla ainakin ote herpaantuu seuraamiseen tämän tästä ja pualet kenttätapahtumista menee ohi. Olin keväällä MM-kisojen aikaan Turkissa ja tulihan sitä hotellin terassibaarissa vahdattua joku matsi (Turkki, halpa hotelli, mm-kisoja screeniltä ja lippis päässä. junttimaisinta mitä tiedät...?). Siis voi jeesus mitä touhua. Ja varsinkin Suomen tehdessä maalin sitä saatanan mölyämistä. Lähitianoon kesyt apinatkin varmaan kelas että kato, serkut tullu mestoille. Ei sillä, mialummin mää katon matsit omasta lepolassestakin kun meen hallille.Kuinkahan moni ihminen menee baariin katsomaan jotain tv-sarjaa?
Itseäni pelkkä ajatuskin hirvittää, sillä mitä intensiivisempi sarja on, sitä enemmän minua vituttaisi kuunnella esim. 50 muun ihmisen örinää ja reagointia sarjan tapahtumiin. Osittain sen takia en ole käynyt leffateattereissa katsomassa yhtään leffaa sitten syksyn 2009.