En sentään Rivo-Riittamaisesti luvannut näyttää.Odotin, että kuka ensimmäisenä tulee tätä kommentoimaan, enkä ole lainkaan yllättynyt, että se olit sinä.
En sentään Rivo-Riittamaisesti luvannut näyttää.Odotin, että kuka ensimmäisenä tulee tätä kommentoimaan, enkä ole lainkaan yllättynyt, että se olit sinä.
Tuosta tukkeutuneiden viemärien rassaamisesta en tiedä. Kaustisella soodalla ollaan tähän asti ainakin saatu viemärit vetämään. Mikäli olisi mökki, jossa ulkohuussi, niin voisin ajatella tuon tyhjennyksen olla vielä viheliäisempi homma, kuin tämä orapihlaja-aidan leikkuu prosessi. Nyt sekin on onneksi tehty. Nurmikon leikkasin tuon jälkeen ja sillä toivottavasti oksien keruun jälkeen huomaattatta jääneet piikit sitten silpuksi.Tukkeutuneiden viemärien rassaaminen auki sanoo moi!
Mutta olen minäkin täällä kommentoinut jo tänäkin kesänä orapihjala-aita-asiaa, muistaakseni asiaankuuluvasti vitutusketjussa. Itse leikkaaminen ei ole siinä läheskään se vittumaisin homma, vaan se kaikki muu. Varsinkin kun meillä on koiria, niin ne piikit pitäisi saada nurmelta pois melkoisen tarkasti. Tähän on kyllä meillä kehitelty pressusysteemi, minkä ansiosta ei tartte enää juurikaan haravoida. Mutta on siinä silti roudaamista, säätämistä ja lopulta tyhjentämistä jäteasemalla ihan tarpeeksi.
Epäilen, että sinulla on mustia sukkia. Niiden kanssa on aina ongelmia. Osta värikkäitä.Mikä helvetti siinä on, että jälleen kerran minulla on edessäni sukkien ostoreissu? Jollain ihmeen tavalla sukkien lukumäärä pienenee koko ajan, vaikka en ole juuri niitä heittänyt roskiin eikä pesukonekaan tunnu niitä imevän sisuksiinsa. Tämän puolen vuoden aikana olen hävittänyt tai hukannut ainakin seitsemän paria sukkia. En epäile naapurieni liittyvän asiaan.
Et ole ainoa. Tuntuu joka sukassa olevan kantapää rikki ja pirun vaikea löytää edes lähes ehjä pari.Mikä helvetti siinä on, että jälleen kerran minulla on edessäni sukkien ostoreissu? Jollain ihmeen tavalla sukkien lukumäärä pienenee koko ajan, vaikka en ole juuri niitä heittänyt roskiin eikä pesukonekaan tunnu niitä imevän sisuksiinsa. Tämän puolen vuoden aikana olen hävittänyt tai hukannut ainakin seitsemän paria sukkia. En epäile naapurieni liittyvän asiaan.
Yleensä siitä selviää sillä, että ostaa uusia. Sori näsäviisaus.Et ole ainoa. Tuntuu joka sukassa olevan kantapää rikki ja pirun vaikea löytää edes lähes ehjä pari.
Ostin vähän aikaa sitten uusia ja ne ovat hävinneet. Varmaan löytyy pussilakanoiden sisältä tai sohvan alta.Yleensä siitä selviää sillä, että ostaa uusia. Sori näsäviisaus.
Ja sukat tehdään jossain bulabulamaassa ja maksavat pari euroa.Tää on just tätä nykyajan kerskakulutusta, että ostetaan uusia sukkia jos vanhoissa on reikiä.
Niin 5 paria lähtee jollain 4 eurolla. Ei voi laatua vaatia, mutta jos on tarpeeksi sukkia niin eivät kulu niin nopeasti.Ja sukat tehdään jossain bulabulamaassa ja maksavat pari euroa.
Haittaa, koska ovat eri kulumatilanteessa. Se vituttaa, kun toinen sukka on silkin ohut ja toinen paksu kuin karvalankamatto (jonka päällä tuli viime yö levättyä).Aina kun ostaa samanlaisia sukkia niin niitä riittää vaikka joku menisi rikki/hukkaan/roskiin.
Ei se haittaa ollenkaan.Haittaa, koska ovat eri kulumatilanteessa. Se vituttaa, kun toinen sukka on silkin ohut ja toinen paksu kuin karvalankamatto (jonka päällä tuli viime yö levättyä).
Jää pian kesärinki välisiin, jos tämmöisiä vastaan väittelijöitä sinne ilmaantuu.Ei se haittaa ollenkaan.
Saadaan vaan hyvä väittely aikaiseksi.Jää pian kesärinki välisiin, jos tämmöisiä vastaan väittelijöitä sinne ilmaantuu.
On siellä turhempiakin keskusteluita käyty.Jää pian kesärinki välisiin, jos tämmöisiä vastaan väittelijöitä sinne ilmaantuu.
Minä sinulle taskulämpimän jäykän näytän!Sanonko mitä mulle tulee mieleen taskulämpimästä jäykästä?
Jossain vaiheessa olen ajatellut hankkia asuntooni ainakin yhden nojatuolin, sillä tällä hetkellä minulla on vain kolme keittiötuolia sekä jakkara. Mitään kolmen istuttavaa sohvaa tänne ei yksinkertaisesti mahdu, tai edes kahden istuttavaa. Myös jonkinlaisia ruukkukasveja olen miettinyt tänne hankkivani, koska ne tekevät kodista kodin. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.
- Mul on loma
- Voi vittu
- Mul on loma
- Voi vittu
- Mul on loma
- Sithän se on hyvä syy olla koko ajan kännissä.
Terkut Annelle ja Vesalle