4
444
Ei sitä vaimoa kortilla ajeta.Sille pitää vaan sanoo että "Kaliaa. Nyt." Opettaa myös ongelmanratkaisukykyä että mistä sais nopeiten ja vaivattomimmin. Tää on muuten suara lainaus vaimonajokortin oppikirjan ekasta luvusta.
Ei sitä vaimoa kortilla ajeta.Sille pitää vaan sanoo että "Kaliaa. Nyt." Opettaa myös ongelmanratkaisukykyä että mistä sais nopeiten ja vaivattomimmin. Tää on muuten suara lainaus vaimonajokortin oppikirjan ekasta luvusta.
Kuusi putkea otti labran täti kallisarvoista vertani tänään. Olisi pitänyt viedä kusinäytekin, mutta eipä sitä olllut minulle kukaan hoksannut sanoa niin pitää viedä se niille sitten huomenna. Ensi viikolla vastaanotolle.Kauhea kiire juosta eri vastaanotoilla tällä viikolla. Keskiviikkona on yksi verikoe, torstaina hammaslääkärille ja sitten perjantaina otetaan lisää verta. Kauhean paljon verta vaaditaan maksan kunnon tarkastamiseen.
Calleko lähetti?Terveisiä Ruotsista.
Ei kait tässä nyt mitään ihmeellistä oo että julkastaan kuva jossa joku huomiohoro näyttää persettä lipun edessä. Mutta jessusperkele, julkaseppa kuva jossa Veeti ja Niilo leikkii intiaania.![]()
Kim Kardashian sai valtavan kritiikkivyöryn: Poseeraa takapuoli paljaana Yhdysvaltojen lipun edessä
Interview -lehden kansi on herättänyt keskustelua muun muassa sosiaalisessa mediassa.www.iltalehti.fi
Isompi kritiikkivyöry olisi varmaan tullut, jos olisi poseraanut vaatteet päällä.
Tuli kutsu viiskymppisille. En minä vanhene, mutta kaverit.Onkohan tässä tulossa vanhaksi, kun tyttärelle tuli wilmaan kutsu rippikoulun infotilaisuuteen. No en nyt sentään minä vanhene vaikka lapset kasvavatkin .
Minäkin tunsin tänään itseni vanhaksi. Puolisen vuotta sitten tuli vastaan naispuolinen henkilö josta tuli jonkunmoinen tuttu jonka tekemisiä seurailee somessa ja jota tulee nähtyäkin melko usein. Tänään huomasin että kyseinen henkilö pääsi tänään täysi-ikäisyyden kynnykselle. Siitä taas tajusin että ikäeroa meillä on se 14 vuotta. Niin se aika vain rientää.Tuli kutsu viiskymppisille. En minä vanhene, mutta kaverit.