hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Itellä kesät talvet äidin tekemät villasukat jalassa. Kerskasäästöä sanon minä.
Niin 5 paria lähtee jollain 4 eurolla. Ei voi laatua vaatia, mutta jos on tarpeeksi sukkia niin eivät kulu niin nopeasti.Ja sukat tehdään jossain bulabulamaassa ja maksavat pari euroa.
Haittaa, koska ovat eri kulumatilanteessa. Se vituttaa, kun toinen sukka on silkin ohut ja toinen paksu kuin karvalankamatto (jonka päällä tuli viime yö levättyä).Aina kun ostaa samanlaisia sukkia niin niitä riittää vaikka joku menisi rikki/hukkaan/roskiin.
Ei se haittaa ollenkaan.Haittaa, koska ovat eri kulumatilanteessa. Se vituttaa, kun toinen sukka on silkin ohut ja toinen paksu kuin karvalankamatto (jonka päällä tuli viime yö levättyä).
Jää pian kesärinki välisiin, jos tämmöisiä vastaan väittelijöitä sinne ilmaantuu.Ei se haittaa ollenkaan.
Saadaan vaan hyvä väittely aikaiseksi.Jää pian kesärinki välisiin, jos tämmöisiä vastaan väittelijöitä sinne ilmaantuu.
On siellä turhempiakin keskusteluita käyty.Jää pian kesärinki välisiin, jos tämmöisiä vastaan väittelijöitä sinne ilmaantuu.
Minä sinulle taskulämpimän jäykän näytän!Sanonko mitä mulle tulee mieleen taskulämpimästä jäykästä?
Jossain vaiheessa olen ajatellut hankkia asuntooni ainakin yhden nojatuolin, sillä tällä hetkellä minulla on vain kolme keittiötuolia sekä jakkara. Mitään kolmen istuttavaa sohvaa tänne ei yksinkertaisesti mahdu, tai edes kahden istuttavaa. Myös jonkinlaisia ruukkukasveja olen miettinyt tänne hankkivani, koska ne tekevät kodista kodin. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.
- Mul on loma
- Voi vittu
- Mul on loma
- Voi vittu
- Mul on loma
- Sithän se on hyvä syy olla koko ajan kännissä.
Terkut Annelle ja Vesalle
Hauskaa lomaa. Itselläni viimeinen lomapäivä kun lauantait lasketaan mukaan.- Mul on loma
- Voi vittu
- Mul on loma
- Voi vittu
- Mul on loma
- Sithän se on hyvä syy olla koko ajan kännissä.
Terkut Annelle ja Vesalle
Muuten ihan hyvä idea, mutta nykyään noissa ilmaisissa tai huokeaan hintaan myytävissä nojatuoleissa ja sohvissa on olemassa todella suuri luteiden todennäköisyys, jonka vuoksi ainoa vaihtoehto on uusi nojatuoli. Vaikka edellinen omistaja olisi kuinka tarkasti tahansa siivonnut ja pessyt nojatuolinsa ennen sen myyntiin laittamista, voi sieltä silti löytyä luteita.Ehkä jostain Facebookin roskalavaryhmästä saisi nojatuoleja käytettynä ja ilmaiseksi? Ainakin just näitä sohvia siellä on tasaisin väliajoin tarjolla täällä Hämeenlinnan seudulla. Niihin kanssa tarvittaessa torkkupeitot päälle peittämään kulumat ja iänkin tuomat liat niin hyvin hoitaa asiansa.
Sitten kun ollaan eläkkeellä niin aletaan joutessamne järjestämään Kesärinki nimistä festivaalia.Hauskaa lomaa. Itselläni viimeinen lomapäivä kun lauantait lasketaan mukaan.
Olipahan etkot. 10v päästä kesärinki kestää viikon.