@Glove se on hyvä toki minun kannalta ainakin jos rahalahjan voi antaa käteisenä. Onhan se niin helpompaa minulle, ei tarvitse kysellä erikseen tilinumeroita. Ja eihän sitä rahalahjaa välttämättä tosiaan tarvitse tallettaa pankkiin vaan sillä voi myös ostaa jotain kaupoista.
Taidan hermoilla noiden juhlien takia poikkeuksellisenkin paljon mutta ehkä se osin selittyy sillä että ei tässä tällaisia juhlia ole kovin montaa ollut viime vuosina. Edelliset isommat juhlat olivat samaisen siskon tytön rippijuhlat neljä vuotta sitten ja tämän lisäksi ei muita isoja juhlia ole tainnut ollakaan moniin vuosiin. Taitaa sitten tätä edelliset juhlat olleet minun ja isäni yhdistetyt valmistujais-ja kuuskymppisjuhlat vuodelta 2009.
On siinä sitten kaikki juhlaan liittyvät asiat päässeet ruostumaan. Juhlaetiketit, käyttäytymiset ja lahjojen annot sun muut. Vähän hermostuttaa mutta hoitajani sanoi aika hyvin että kun muistan että juhlakalu on se ketä juhlitaan ja itse olen vain taustalla ja tärkeintä että osallistun juhliin. Kyllä se hyvin menee.
Kirjoittelin myös viime viikolla tuonne Mitä odotat ketjuun että odotan päätöstä vammaistuesta. Ja nyt tänään sain sitten sen päätöksen ja se on myönteinen. Saan tuloihini sellaisen vähän vajaa sadan euron lisäyksen vammaistuen muodossa.
Minun on oltava viesimäärissä muuten nyt myös tarkkana sillä parin viestin päästä tulen kirjoittamaan jo 9000. viestini tälle palstalle ja sen toivottavasti tulen kirjoittamaan tietenkin merkkipaalu-ketjuun.