Olin kaupassa niin jostain kongolaisesta numerosta yritettiin soittaa. Olisikohan pitänyt vastata. Olisi mielenkiintoista tietää että olenko perinyt miljardin kaukaiselta afrikkalaiselta sukulaiselta vai oliko kenties microsoftin tukisoitto.
Eilisen voitonpäivän kunniaksi oli vissiin Nastolassa tuotu kunnon kukkalaitteet toisessa maailmansodassa Suomessa kuolleiden Neuvostoliiton kansalaisten muistomerkille (ja haudalle). Ja olihan sinne muutakin kukkaa tuotu (lähinnä neilikoita).
Ruusupapu on minulle sinänsä tuntematon enkä oikein tajua sen sielunmaisemaa. Kerran olen sitä laittanut ruukkuun. Seurakunnan järjestämässä äitienpäivä-tapahtumassa kummipoikani halusi laittaa äidilleen itsekoristelemaansa ruukkuun ruusupapua (toinen vaihtoehto oli krassi). Laitettiin vain papu ruukkuun multaan ja sieltä se versoi sitten. Eli en osaa ihmeempiä sanoa.Hei kerrohan miulle kui ruusupapu kasvatetaan?
Kyl vaan. Hetki sitten jo vaihdoin nimimerkkiä.Onko @mikko600 ollut tällä palstalla joskus nimellä mikko6000. Ootko poistanu nollan nimestäs ootko?
Kyl vaan. Hetki sitten jo vaihdoin nimimerkkiä.
Vähän (paljon) siivousta lauantain ratoksi. Iltapäivällä tulee vieraita. Ei me nyt pelkästään siksi siivota. Oli tässä sopiva sauma vähän imuroida, tampata mattoja ja pyyhkiä pölyjä tms.
Minä itse asiassa tiedän missä @FASlapsi on ja miksi ei ole kirjoittanut mitään. Mutta tämä on salaista.
Joo kyllä tässä taas kiusattiin. Olin viikon ja yhden tunnin pelikiellossa, vaikka luvattiin ainoastaan yksi viikko. KUKA KANTAA VASTUUN?KYLLÄ TAAS HUOMAA ETTÄ EPÄREILUA ON KOHTELU JATKOAJASSA. Toiseksi suosituinta palstalaista @Roger Moore a pidettiin poksissa yli viikon. Kateus, katkeruus ja kaunaa ovat tuollaiseen sikamaiseen kohteluun syypäänä eivätkä mitkään muut syyt. Olen ainoa, joka on noussut vastustamaan tätä mielivaltaa. Olen Jatkoajan Ukrainan presidentti.
Suosituin on tietysti @ModeraattoritKYLLÄ TAAS HUOMAA ETTÄ EPÄREILUA ON KOHTELU JATKOAJASSA. Toiseksi suosituinta palstalaista @Roger Moore a pidettiin poksissa yli viikon.