Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 269
  • 66 755

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Perkele täällä ammutaan. Siis ihan kivääreillä ja rajalle vain 5km. (Joo siis tuolla on ampumarata lähellä ja laukaukset tulevat sieltä suunnalta)
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Perkele täällä ammutaan. Siis ihan kivääreillä ja rajalle vain 5km. (Joo siis tuolla on ampumarata lähellä ja laukaukset tulevat sieltä suunnalta)

Meillä on 7km rajalle mökiltä. Pääsiäisenä vedettiin hiekkamontulla täyttä settiä (98k, pystykorva ja 22"pistoolilla). Rajavartiosto tuli paikalle ja tarkasti luvat, sanoivat vaan "älkää nyt liikaa kiusatko naapuria, sillä tulee vielä paska housuun."
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Eilen oli vielä 38,2 astetta kuumetta, jotka tuli yöllä hikoiltua pois.. Jokohan sitä uskaltaisi sihauttaa oluen auki?

Ihan itseni puolesta kyselen.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Eilen oli vielä 38,2 astetta kuumetta, jotka tuli yöllä hikoiltua pois.. Jokohan sitä uskaltaisi sihauttaa oluen auki?

Ihan itseni puolesta kyselen.
Tottakai sihautat ja kiiruusti. Pari tiukkaa vielä sekaan, niin pysyy kuumepöpö etäällä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei tässä kerkiä sihautella, kun pitää listoittaa isän ja äidin keittiötä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Äsken pyöri hornettikin. Noita rajan takaa tänne eksyviä pelottavia lentäviä ötököitä täällä näkee ihan liikaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hyvä ja onnistunut päivä takana. Voihan sen juhannusaaton näinkin viettää. Eli teimme tänään klubitalolaisten kanssa päiväreissun Helsinkiin. Kävimme tutustumassa Sealifessa ja vietimme hieman aikaa myös muualla Linnanmäellä. Uskaliaammat testasivat myös muutamaa huvittelulaitetta.

Tämä oli ensimmäinen kerta minulle kun kävin Sealifessa ja olihan siitäkin monta vuotta jo vierähtänyt kun olen viimeksi Linnanmäellä käynyt. En uskalla juuri laitteisiin mennä niin eipä ole tuolla kovin monta kertaa tullut käytyä. Sealife oli ihan upea paikka, nähtävää oli paljon ja kalat oli kyllä upeita. Oli siellä jopa myös ainakin yksi haikin nähtävillä.

Nyt istun junan ravintolavaunussa kahvilla ja pullalla ja odotan sitä että juna saapuu Hämeenlinnaan takaisin. Mukava päivä tosiaan takana, sääkin oli kohdillaan tänään. Se oli silmiinpistävää että porukkaa Linnanmäellä kyllä näin juhannusaattonakin riitti ja riitti siellä myös lokkeja. Pisti hieman jopa pelottamaan se lokkimäärä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä on ollut tässä sauna lämpiämässä. Sehän kuuluu juhannukseen. Alkaa olla jo sopivan lämmintä. Mennään varmaan taas ihan sekasaunalle niin ei tarvitse jakaa vuoroja ja toisen sukupuolen odotella vuoroaan. Tuttujahan tässä kaikki ollaan... ja sekasauna on ennenkin ollut ihan toimiva malli. Tein muuten pari saunavastaakin. Koivu oli kyllä väärää laatua mutta kestää se vasta nyt yhden illan kasassa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
"Saako täällä piereskellä - ei, isosiskot ei piereskele"

"Pikkukakkonen kalsareissa" ja hirveä nauru perään.

Olen lähes koko päivän vahtinut siskon parin viikon päästä 4v täyttäviä kaksosia ja noiden jutut keskenään on kyllä välillä aika huvittavaa kuunneltavaa.
 

Glove

Jäsen
"Saako täällä piereskellä - ei, isosiskot ei piereskele"

"Pikkukakkonen kalsareissa" ja hirveä nauru perään.

Olen lähes koko päivän vahtinut siskon parin viikon päästä 4v täyttäviä kaksosia ja noiden jutut keskenään on kyllä välillä aika huvittavaa kuunneltavaa.
Johtuuko se siitä, että ne on 4 v. Vai siitä, että ne on kaksoset?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Johtuuko se siitä, että ne on 4 v. Vai siitä, että ne on kaksoset?
Veikkaan jälkimmäistä. Onhan minunkin lapset olleet joskus 4v mutta ei heillä keskenään (ikäeroa 3,5v) noin päättömiä juttuja ole ollut ainakaan siten, että olisin kuullut.
 

Glove

Jäsen
Veikkaan jälkimmäistä. Onhan minunkin lapset olleet joskus 4v mutta ei heillä keskenään (ikäeroa 3,5v) noin päättömiä juttuja ole ollut ainakaan siten, että olisin kuullut.
Näin minä vähän arvelinkin. Minulla on valmennushommissa tullut kolmet kaksoset vastaan ja onhan niillä aina vähän omat juttunsa, joita muut ei ymmärrä.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Se olisi kolmas juhannus putkeen yksin, kaikilla ystävillä tässä kolkyt ja risat -iässä omat perheet ja menot.

Instagramista ja muualta ympäri somea voi katsella miten ihanaa ja idyllistä kaikilla on, ja itse voi vain miettiä että mikä tässä elämässä meni näin kertakaikkisen pieleen.
Vuosia vielä edessä ja ne kaiken muuttaa.
 

Glove

Jäsen
Se olisi kolmas juhannus putkeen yksin, kaikilla ystävillä tässä kolkyt ja risat -iässä omat perheet ja menot.

Instagramista ja muualta ympäri somea voi katsella miten ihanaa ja idyllistä kaikilla on, ja itse voi vain miettiä että mikä tässä elämässä meni näin kertakaikkisen pieleen.
Kuudes juhannus yksin ja sitä edelliset yhdeksän meni töissä. Toki joinakin juhannuksin on ollut lapsia käymässä. Mutta sopii minulle oikein hyvin. En minä enää muist minkälainen on mökkijuhannus. Mummolasss se ainakin oli työleiri, sai hakata halkoja ja kantaa vettä ihan urakalla.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Listat kiertää koko vitun talon ja talo on jostain reilusti yli sadan vuoden takaa oleva vanha hirsitalo. Vatupassilla tulee tässä talossa aina pahamieli. Levytin parin huoneen seiniä uusiksi, niin alkoi vaan vituttamaan kun katto ja lattiat menee miten sattuu. Seuraava remontti kun tulee, niin toivottavasti tilanne on se, että tämän voi ajella maan tasalle. Veikkaan kuitenkin, että sitten on jo jokin hirmeä tunneside ja täysremontti. Kai sitä yhden oluen tässä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Listat kiertää koko vitun talon ja talo on jostain reilusti yli sadan vuoden takaa oleva vanha hirsitalo. Vatupassilla tulee tässä talossa aina pahamieli. Levytin parin huoneen seiniä uusiksi, niin alkoi vaan vituttamaan kun katto ja lattiat menee miten sattuu. Seuraava remontti kun tulee, niin toivottavasti tilanne on se, että tämän voi ajella maan tasalle. Veikkaan kuitenkin, että sitten on jo jokin hirmeä tunneside ja täysremontti. Kai sitä yhden oluen tässä.
Viimeiseen boldattuun sanon vain too little, too late. Hyvää juhannusta kuitenkn!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Näin minä vähän arvelinkin. Minulla on valmennushommissa tullut kolmet kaksoset vastaan ja onhan niillä aina vähän omat juttunsa, joita muut ei ymmärrä.
Kysyin vanhemmilta eli siskolta ja lankomieheltä näistä jutuista eikä heillä ollut aavistustakaan mistä tytöt ovat moisia keksineet.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Se olisi kolmas juhannus putkeen yksin, kaikilla ystävillä tässä kolkyt ja risat -iässä omat perheet ja menot.

Instagramista ja muualta ympäri somea voi katsella miten ihanaa ja idyllistä kaikilla on, ja itse voi vain miettiä että mikä tässä elämässä meni näin kertakaikkisen pieleen.
Kai sitä voi ystävienkin luo mennä juhannusta viettämään? Riippuu tietenkin minkälaista juhannusta hakee, mutta samoja kavereitahan ne on kuin ennenkin, uusilla vastuilla. Kyllähän sitä hauskaa voi pitää vaikka kavereilla perhettä olisikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös