Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 435 543
  • 67 213

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Sportti ruutua ois parvekkeelta tarjolla. Kevään ekat skate or dierit, potkulauta kikkailua sekä ehdoton suosikkini keppiheppatyttö keltamustine esteineen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, niin se pitkä vapaanikin sairaalasta päättyi ja äsken palasin kävelymatkan jälkeen osastolle takaisin. No, eipä täällä enää kauaa tosiaan tarvitse luultavammin enää olla kun pääsee jo kotiin taas ja tällä kertaa ei nyt voi sanoa että lopullisesti vaan pääsee kotiutumaan. Torstaina pitäisi olla kotiutuspalaveri jonka jälkeen varmaan sitten kotiin.

Sen verran kuitenkin nyt vielä joutuu osastolla olemaan että vähän jossain vielä tuntuu. Mutta kai tämän ajan täällä saa taas kulumaan. Kun olen täällä saanut kulumaan pidemmänkin ajan.

Olen kiinnittänyt huomiota että olen sairaalassa ollessani ollut kirjoituksissani vähän jäyhempi. En tiedä onko muut pistänyt tämän merkille? Ehkä tämä sairaalaympäristö ei ole ollut kovin inspiroiva ympäristö kirjoittamiselle?

Ehkä se kirjoitussuoni alkaa taas minullakin paremmin virtaamaan kun sitten pääsen kotiini?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mietin nyt että kuvittelenko vai olenko joskus kuullut tällaisen jutun ihan oikeasti, eli jossain oli nainen joka oli laittanut hunajaa tai jotain muuta sellaista makeaa ainetta ns. rönttöseensä ja antanut koiransa nuolla sen sieltä. Olen ihan varma että olen tällaisesta joskus kuullut, toki ihan yhtä varma olen siitä että tämä voi olla jotain häiriintynyttä kuvitelmaani.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mietin nyt että kuvittelenko vai olenko joskus kuullut tällaisen jutun ihan oikeasti, eli jossain oli nainen joka oli laittanut hunajaa tai jotain muuta sellaista makeaa ainetta ns. rönttöseensä ja antanut koiransa nuolla sen sieltä. Olen ihan varma että olen tällaisesta joskus kuullut, toki ihan yhtä varma olen siitä että tämä voi olla jotain häiriintynyttä kuvitelmaani.
Maapähkinävoi on ainakin vitseissä usein se aine jota sinne laitetaan jotta koira tulee nuolemaan. Varmasti tuonkin on joku oikeasti tehnyt, mutta taidan jättää googlaamisen väliin, kun en halua joutua Supon, CIA:n ja FSB:n listoille tuonkin takia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Maapähkinävoi on ainakin vitseissä usein se aine jota sinne laitetaan jotta koira tulee nuolemaan. Varmasti tuonkin on joku oikeasti tehnyt, mutta taidan jättää googlaamisen väliin, kun en halua joutua Supon, CIA:n ja FSB:n listoille tuonkin takia.
Teinikomedia Road Tripissä oli ainakin se yksi kaiffari joka kertoi että (muistaakseni) pervointa mitä on tehnyt oli se kun oli pistänyt maapähkinävoita kasseihinsa ja antanut koiransa nuolla sen. Eikä pitänyt sitä mitenkään outona, olihan kyseessä oma koira.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perttu Häkkinen vainaan mainiossa radio-ohjelmassahan oli aikoinaan jakso, jossa käsiteltiin eläimiinsekaantumista. Haastateltavana oli nainen, joka kertoi rakkauselämästään koiransa kanssa. Lapset viikonlopuksi isälleen ja koira selkään.

Areenasta tuo jakso löytynee edelleen, kuten koko Häkkisen ohjelmakin. Tuo on ehdottomasti mielestäni paras radio-ohjelma koskaan ja välillä vieläkin surettaa Pertun kuolema.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No, kaveri oli kyläpaikassa antanut koiran nuolla *****nsa, mistä toinen kaveri oli ollut vähän ärsyyntynyt, joten tämä toinen sitten täräytti tapahtuneen yleiseen tietoon aamiaispöydässä. Alkoholi kuului kuvioon. Tämä ensimmäinen jantteri oli tästä ollut suuttuneena, en tiedä pitkäänkö, että menikin kertomaan.

Hauska juttu, että koiran ystävä soitti kun kirjoitin tätä viestiä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain jonkun hemmetin proteiinipatukan. Lapinlahden lintuja mukaillen sitä voisi kommentoida, että "no jos jotain negatiivista hakee, niin se on toi maku. Tää on ihan hel-ve-tin pahaa".
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Saksalaiset muusikotkin ovat täsmällisiä. MSG keikka alkoi puhelimen kellon mukaan tasan 21:00 (ilmoitettu aika) ja loppui tasan 23:00.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saksalaiset muusikotkin ovat täsmällisiä. MSG keikka alkoi puhelimen kellon mukaan tasan 21:00 (ilmoitettu aika) ja loppui tasan 23:00.
Guns N' Rosesilla ja varsinkin Axl Rosella olisi aika paljon oppimista heistä. Onkohan Axl koskaan aloittanut keikkaa täsmälleen siihen aikaan, kuin hänen olisi pitänyt?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Guns N' Rosesilla ja varsinkin Axl Rosella olisi aika paljon oppimista heistä. Onkohan Axl koskaan aloittanut keikkaa täsmälleen siihen aikaan, kuin hänen olisi pitänyt?

Reunionin jälkeen aina paitsi Hämeenlinnassa, kun luulivat kai olevansa toisella aikavyöhykkeellä. Se huvitti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kylläpä nuo bändit taitaa nykyään aloittaa aikalailla siihen aikaan mitä jossain keikkaohjelmassa lukee. Toki viime vuosina ei ihan niitä megabändejä ole tullut nähtyä, mutta eikös tuo yleisesti aika ysäriä ole odotuttaa jengiä siellä keikkapaikalla?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saksalaiset muusikotkin ovat täsmällisiä. MSG keikka alkoi puhelimen kellon mukaan tasan 21:00 (ilmoitettu aika) ja loppui tasan 23:00.
Mun eka ajatus oli että millä helvetillä sä jo Nykiin ehdit. No, onneksi sitten tuo aivotumake pelasti, ennen kuin ehdin paljastaa tyhmyyteni.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kylläpä nuo bändit taitaa nykyään aloittaa aikalailla siihen aikaan mitä jossain keikkaohjelmassa lukee. Toki viime vuosina ei ihan niitä megabändejä ole tullut nähtyä, mutta eikös tuo yleisesti aika ysäriä ole odotuttaa jengiä siellä keikkapaikalla?
Eihän sitä harrasta enää kuin Axl Rose.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Reunionin jälkeen aina paitsi Hämeenlinnassa, kun luulivat kai olevansa toisella aikavyöhykkeellä. Se huvitti.
Ei pidä paikkaansa. Download Paris 2018. Lavalla alkoi valot toki vilkkua oikeaan aikaan, mutta bändi taisi tulla vasta noin 20 minuuttia sen jälkeen lauteille. Kerkesin nähdä vain pari viisua tämän ilon takia, kun oli aikataulujen Taki lähdettävä jo kämpille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei pidä paikkaansa. Download Paris 2018. Lavalla alkoi valot toki vilkkua oikeaan aikaan, mutta bändi taisi tulla vasta noin 20 minuuttia sen jälkeen lauteille. Kerkesin nähdä vain pari viisua tämän ilon takia, kun oli aikataulujen Taki lähdettävä jo kämpille.

Ja jossain rupesivat soittamaan ennenaikaisesti.

Mikä minikeikka toi oli jos vain pari biisiä pystyit kuuntelemaan?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kylläpä nuo bändit taitaa nykyään aloittaa aikalailla siihen aikaan mitä jossain keikkaohjelmassa lukee. Toki viime vuosina ei ihan niitä megabändejä ole tullut nähtyä, mutta eikös tuo yleisesti aika ysäriä ole odotuttaa jengiä siellä keikkapaikalla?
Jos jätetään jotkut 10 minuutin viivästykset pois niin eipä ole tarvinnut kuin Danzigia odottaa aikanaan Sauna Open Airissa. Oli tuulista, satoi vettä ja lämpötila jossain 10 nurkilla. Vähän kyllä vitutti odottaa se joku 45 minuuttia että Danzig käy vetämässä vajaan setin kun hupilupa lopetti keikan kesken setin. Toki jos Glenn olisi viitsinyt poistua takahuoneesta vähän aiemmin niin olisi saanut setin vedettyä kunnialla läpi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Äsken oli kotiuttamispalaverini ja siellä päätettiin päästää minut tänään kotiini. Eli hoitoni täällä osastolla päättyi tänään ja saan lähteä kotiin. Vielä tapaan sairaalan sosiaalityöntekijän kyllä ennen kuin lähden.

Hieno fiilis ollut tänään. Upeaa päästä kotiin, olen sitä jonkin aikaa jo odottanutkin. Jotain hoitokontakteja on vielä sairaalasta pääsyn jälkeenkin mutta tärkeintä on se että pääsee kotiin. Hymyä on minulla tänään riittänyt kyllä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
USA:ssa ei vielä tänään kouluampumisia, tosin koulut eivät vielä ole alkaneet.
Ja tässä viimeisessä useamman uhrin jutussa ei oltu koulussa. Ja sekin oli eilen.

Tai sitten vaan eivät osaa päivittää ajoissa. Kyllähän jo itärannikolla koulut on alkaneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös