Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 425
  • 68 367

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain jonkun hemmetin proteiinipatukan. Lapinlahden lintuja mukaillen sitä voisi kommentoida, että "no jos jotain negatiivista hakee, niin se on toi maku. Tää on ihan hel-ve-tin pahaa".

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Saksalaiset muusikotkin ovat täsmällisiä. MSG keikka alkoi puhelimen kellon mukaan tasan 21:00 (ilmoitettu aika) ja loppui tasan 23:00.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saksalaiset muusikotkin ovat täsmällisiä. MSG keikka alkoi puhelimen kellon mukaan tasan 21:00 (ilmoitettu aika) ja loppui tasan 23:00.
Guns N' Rosesilla ja varsinkin Axl Rosella olisi aika paljon oppimista heistä. Onkohan Axl koskaan aloittanut keikkaa täsmälleen siihen aikaan, kuin hänen olisi pitänyt?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Guns N' Rosesilla ja varsinkin Axl Rosella olisi aika paljon oppimista heistä. Onkohan Axl koskaan aloittanut keikkaa täsmälleen siihen aikaan, kuin hänen olisi pitänyt?

Reunionin jälkeen aina paitsi Hämeenlinnassa, kun luulivat kai olevansa toisella aikavyöhykkeellä. Se huvitti.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kylläpä nuo bändit taitaa nykyään aloittaa aikalailla siihen aikaan mitä jossain keikkaohjelmassa lukee. Toki viime vuosina ei ihan niitä megabändejä ole tullut nähtyä, mutta eikös tuo yleisesti aika ysäriä ole odotuttaa jengiä siellä keikkapaikalla?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mun eka ajatus oli että millä helvetillä sä jo Nykiin ehdit. No, onneksi sitten tuo aivotumake pelasti, ennen kuin ehdin paljastaa tyhmyyteni.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kylläpä nuo bändit taitaa nykyään aloittaa aikalailla siihen aikaan mitä jossain keikkaohjelmassa lukee. Toki viime vuosina ei ihan niitä megabändejä ole tullut nähtyä, mutta eikös tuo yleisesti aika ysäriä ole odotuttaa jengiä siellä keikkapaikalla?
Eihän sitä harrasta enää kuin Axl Rose.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Reunionin jälkeen aina paitsi Hämeenlinnassa, kun luulivat kai olevansa toisella aikavyöhykkeellä. Se huvitti.
Ei pidä paikkaansa. Download Paris 2018. Lavalla alkoi valot toki vilkkua oikeaan aikaan, mutta bändi taisi tulla vasta noin 20 minuuttia sen jälkeen lauteille. Kerkesin nähdä vain pari viisua tämän ilon takia, kun oli aikataulujen Taki lähdettävä jo kämpille.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei pidä paikkaansa. Download Paris 2018. Lavalla alkoi valot toki vilkkua oikeaan aikaan, mutta bändi taisi tulla vasta noin 20 minuuttia sen jälkeen lauteille. Kerkesin nähdä vain pari viisua tämän ilon takia, kun oli aikataulujen Taki lähdettävä jo kämpille.

Ja jossain rupesivat soittamaan ennenaikaisesti.

Mikä minikeikka toi oli jos vain pari biisiä pystyit kuuntelemaan?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos jätetään jotkut 10 minuutin viivästykset pois niin eipä ole tarvinnut kuin Danzigia odottaa aikanaan Sauna Open Airissa. Oli tuulista, satoi vettä ja lämpötila jossain 10 nurkilla. Vähän kyllä vitutti odottaa se joku 45 minuuttia että Danzig käy vetämässä vajaan setin kun hupilupa lopetti keikan kesken setin. Toki jos Glenn olisi viitsinyt poistua takahuoneesta vähän aiemmin niin olisi saanut setin vedettyä kunnialla läpi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Äsken oli kotiuttamispalaverini ja siellä päätettiin päästää minut tänään kotiini. Eli hoitoni täällä osastolla päättyi tänään ja saan lähteä kotiin. Vielä tapaan sairaalan sosiaalityöntekijän kyllä ennen kuin lähden.

Hieno fiilis ollut tänään. Upeaa päästä kotiin, olen sitä jonkin aikaa jo odottanutkin. Jotain hoitokontakteja on vielä sairaalasta pääsyn jälkeenkin mutta tärkeintä on se että pääsee kotiin. Hymyä on minulla tänään riittänyt kyllä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
USA:ssa ei vielä tänään kouluampumisia, tosin koulut eivät vielä ole alkaneet.
Ja tässä viimeisessä useamman uhrin jutussa ei oltu koulussa. Ja sekin oli eilen.

Tai sitten vaan eivät osaa päivittää ajoissa. Kyllähän jo itärannikolla koulut on alkaneet.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä aika pitkään ehdinkin odottamaan tuota kotiuttamista osastolta ja kirjoitin paljon täälläkin asiasta. Oikeastaan heti kun jouduin osastolle niin aloin myös odottamaan kotiin pääsyäkin sieltä. Pitkä olikin siis matka mutta nyt se on ohi ja olen taas kotona, ilman että nyt täytyy miettiä milloin pitää osastolle palata takaisin.

Minähän en omasta vapaasta tahdostani mennyt tällä kertaa osastolle vaan helmikuun alussa minut sinne väkisin vietiin. Tuo selittää sen miksi odotin heti osastolle jouduttuani oikeastaan kotiin pääsyänikin. Pitkään olin osastollakin vielä sitä mieltä että turhaan minut on tänne tuotu ja tein oikeasti valituksen potilasasiamiehellekin. No pitkäänhän tuossa meni että sieltä vastauksen sain, vasta tällä viikolta kuulin vastauksen kun palasin vapailta osastolle. Ja siltikin se vastaus oli se että valituksesi oli myöhässä. No, eipä tuolla enää tuossa vaiheessa mitään väliä ollut kun muutenkin olin jo kovaa vauhtia kotiutumassa parin päivän päästä.

No nyt olen sitten kotona. Ja kyllähän tuo osastohoito minulle hyvää teki vaikka alkuun niin kovasti hanttiin pistinkin. Ei ne taas helpoimmat kuukaudet olleet mitkä tuolla vietin mutta nyt olen onnellisesti kotona taas ja sekös hymyilyttää.

Viimeisinä päivinä odotin vielä paria astetta kovemmin tuota kotiuttamista ja en oikein saanut kunnolla osastolla enää edes nukuttua. Tänään olinkin sitten myös aamusta asti yhtä iloa ja hymyä, aina mukava olla luonnostaan niin iloinen. Ja kun lääkäri siellä kotiutuspalaverissa piti alkujorinat tyyliin että keskustellaan kotiuttamisesta niin minulta pääsi sellainen oikein iloinen naurahdus. Vähän nolotti toisaalta ja lääkärikin oli vähän sen oloinen ja näköinen että otetaan kuitenkin tämä vakavissaan...

Mutta eihän tässä vielä valmiita olla työelämään palaamaan. Päinvastoin, tässä on aika pitkä matka vielä siihen varmaan että töihin takaisin palaan. Tänään haettiinkin itse asiassa vammaistukea sosiaalityöntekijän kanssa. Mutta kyllä minulla on vakaana tavoitteena vielä töihin palata joskus, ei tässä vielä eläkkeelle ja tukien varaan kokonaan jäädä.

Vähän tosiaan varjostaa fiilistä se että vaikka sairaalasta tänään pääsin pois niin silti kuntoutuminen jatkuu. Mutta, mutta... Onhan sillä nyt hyvät puolensa että saa taas olla kotona. Oma tupa, rauha, vapaus, ei aina sitä samaa yksitoikkoista iltapalaa ja saa vastatakin itse omasta ruokahuollosta. Kyllä tämä kotiin paluu hyvältä maistuu. Ja varmaan aikaa myöden vaan tajuaa kuinka kivaa tämä onkaan. Oma koti, kullan kallis

Ja korostan sitä että kyllä tämä osastohoito hyvä juttu oli. Paljon meni kuntoni sen aikana eteenpäin. Ja vaikka minut väkisin sinne raahattiinkin niin kyllä tässä on vakaana tavoitteena se että välit palautuu taas hyviksi kaikkien tästä minut hoitoon viemisestä vastanneiden kanssa. Ei läheisiä kuitenkaan liikaa ole minulla varsinkaan ja kun hoitojakso oli hyvä päätös vaikken sitä aluksi ymmärtänytkään.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ensi viikolla Ed Sheeran julkaisee singlen, jolla fiittaa Ellinoora.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.

Alice In Chains viime käynnillä aloitti muistaakseni jopa hitusen etuajassa. Soittoaika oli sen 21:00- 23:00, ja keikka tosiaan loppui tasan 23.00, jolloin alkoi välitön alueen tyhjennys.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Naapurin maalle meidän tien viereen on muodostunut melko iso lampi. Siellä pyörii kolme sinisorsaa, kaikki poikia. Yleensä ne ui peräkanaa ympäri lampea mutta välillä tulee vissiin jotain kinaa ja ne rääkyy toisilleen ja läpsyttelee siipiä veteen. Tyttösorsia ei ole näkynyt...

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Menin sitten reilu tunti sitten tuonne naapurirappuun intopiukeena putsailemaan ennenkun kantelen tavaroita pikkuhiljaa. Puolisen tuntia jaksoin jynssäillä edellisen paskoja ja silmäillä paikkoja, kunnes tuli vahva tunne ettei tämä ole mun paikka. Vaikka oli miten pinnat ja kodinkoneet uusittu, niin ei jaksa jynssätä kun ei desinfiointi riitä, ja lisäksi jostain löi päälle jokseenkin ahdistavan tunteen siitä etten vaan halua siellä asua. Saas nähdä onnistuuko jäädä nykyiseen, mutta kysyttävä on. Onneks sentään sama yhtiö niin pieni sauma on, ehkä.
Mielummin maksan sen 150 rahaa enempi siitä että saisin olla tässä missä olen nyt, muuten tulee pika visiitti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy