Minulle tästä tulee mieleen lahtelainen perinnesafka, lihaa mukissa. Koskaan en ole kyllä sellaista syönyt (vaikka lahtelainen olenkin).hollantilainen paikallisruoka eli pahvitötterössä ranskalaiset johon kipataan puolilitraa majoneesia.
Minulle tästä tulee mieleen lahtelainen perinnesafka, lihaa mukissa. Koskaan en ole kyllä sellaista syönyt (vaikka lahtelainen olenkin).hollantilainen paikallisruoka eli pahvitötterössä ranskalaiset johon kipataan puolilitraa majoneesia.
Hollannissa saattaa helposti paskempikin mättö maistua, ja hyvälle.
Jos edes olisi. Tuo tuntuu olevan nerokkaiden elokuvaohjaajien ammattitauti, ja ei ne aina nykyäänkään bisneksiä haittaa sen kummemmin. Polanski raiskasi alaikäisen, ja Woody Allen (väitetysti, mutta tottapa tuo lienee) hyväksikäytti 7-vuotiasta, mutta työtehtäviä ja palkintoja on riittänyt senkin jälkeen. Polanskilla toki ei ole USA:an asiaa.
Tänäänkin jo kahdesti.Kuinka usein sä keskustelet Chaplinin alaikäisestä vaimosta?
No mulle taas tuli mieleen Hesen safkat. Kaikki.Minulle tästä tulee mieleen lahtelainen perinnesafka, lihaa mukissa.
Tulipas vesi kielelle. Tietenkin riippuu millaista majoneesia ja onko ranskalaiset kuinka hyvin suolattuja. Tuohon vielä joku paistettu kananmuna niin kuulostaisi kyllä 5/5 mätöltä ilman krapulaakin. Ei kyllä tosin kauhean usein voisi syödä ilman että näkyy mahassa.Fish&Chipsistä tuli mieleen hollantilainen paikallisruoka eli pahvitötterössä ranskalaiset johon kipataan puolilitraa majoneesia. Lähtökohtaisesti ihan paskasafka, mutta kummasti tuokin kännissä tai krapulassa maistui hyvälle.
Mistä olet moisen pussin löytänyt? Maistuisi minullekin.Kiitos Fazer kun toitte takaisin turkinpippuripussin jossa ainoastaan niitä värikkään pussin ruskeita karkkeja.
Ihan S-marketin hyllystä. Keltainen pussi. 2022 "uutuustuote", mielestäni näitä on joskus kauan aikaa sitten ollutMistä olet moisen pussin löytänyt? Maistuisi minullekin.
Olihan noita ja aika usein sen valitsin. Harmitti kovasti, kun tuote yhtäkkiä katosi valikoimista.Ihan S-marketin hyllystä. Keltainen pussi. 2022 "uutuustuote", mielestäni näitä on joskus kauan aikaa sitten ollut
Tyrkisk Peber Pepper Liquorice 120g
Tyrkisk Peber Pepper Liquorice kätkee lakritsakuoren alle vahvan salmiakkijauheen. Tuote on vegaaninen. Pieni pussi sisältää juuri sopivan määrän haastetta makuhermoillesi. Tyrkisk Peber on pippurisen ärhäkkä klassikko, joka on saanut salmiakin ystävät liekkeihin jo yli 40 vuotta. Tarjoa myös...fi.fazer.com
Ei tartte enää ostaa värikästä pussia vaikka onhan siinä kaikki ihan ok, nää on kuitenkin omaan suuhun parhaita originaalien kanssa. Jätin pussukan työpaikan pukukaappiin ni saa viikonlopun yli kitalaki lepoa.Olihan noita ja aika usein sen valitsin. Harmitti kovasti, kun tuote yhtäkkiä katosi valikoimista.
Tää kuulostaa mun korvaan kyllä enemmän belgialaisten jutulta. Ehkä siksi, että siellä olen noita useinkin mättänyt menemään. Ja ehkä siksi, että väittävät ranskanperunoiden olevan belgialaisten keksintö. No, oli miten oli, oikein hyvää evästä ovat nuo.Fish&Chipsistä tuli mieleen hollantilainen paikallisruoka eli pahvitötterössä ranskalaiset johon kipataan puolilitraa majoneesia. Lähtökohtaisesti ihan paskasafka, mutta kummasti tuokin kännissä tai krapulassa maistui hyvälle.
Tää kuulostaa mun korvaan kyllä enemmän belgialaisten jutulta. Ehkä siksi, että siellä olen noita useinkin mättänyt menemään. Ja ehkä siksi, että väittävät ranskanperunoiden olevan belgialaisten keksintö. No, oli miten oli, oikein hyvää evästä ovat nuo.
Miten on, löytyikö günther-viikset? ;-)Junassa on saksalainen, joka puhuu saksaa, ja jolla on Rammstein-huppari ja hieno takatukka. Eihän tuosta puutu enää kuin nahkahousut.
Perhana, ei ole viiksiä! Mutta takatukka auttaa paljon.Miten on, löytyikö günther-viikset? ;-)
Perhana, ei ole viiksiä! Mutta takatukka auttaa paljon.
Linnanmäestä saksalainen innostui. Sanoi kaverilleen, että ”kato, kato, tuolla on huvipuisto!”
Se saattaa sanoa jopa Scheiße!Kyllä pettymys tulee olemaan kova, kun se tajuaa että se on talvella kiinni. Verdammt!
Mietinkin että lienee telttasauna kyseessä, kun yltä luin. Noihan on tavallaan parhautta.Sauna metsässä (ks. liite)... Oli kyllä kipakat löylyt. No kokemus tämäkin. Täytyy kyllä kotona vielä laittaa sauna päälle niin voi käydä suihkussa ja pestä hiukset. Itse on lumeen kyennyt menemään pyörimään ja tekemään lumienkeleitä... tai eihän siihen lumeen oikein mitään enkeleitä tullut kun pinta oli niin kovaa.
Sua siis lapsettaa. Se on ihan hauskaa ja tervettä välillä.Nyt löytyi (kaapista) minulle sopivan tasoinen palapeli, 222 palaa. Tiedän että osaan tehdä tuon koska olen sen "lapsena" tehnyt useampaan kertaan. Ja taas mennään...