Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 328 270
  • 66 845

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko Iron Maidenilla yhtään alle 200min kappaletta?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kolmannen rokotteen kävin ottamassa, vaikka hoitaja sanoikin, ettei se ole välttämätöntä, koska olen sairastanut taudin sekä saanut kaksi piikkiä. No, parempi katsoa kuin katua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kolmannen rokotteen kävin ottamassa, vaikka hoitaja sanoikin, ettei se ole välttämätöntä, koska olen sairastanut taudin sekä saanut kaksi piikkiä. No, parempi katsoa kuin katua.
Itsellä kans kolmas piikki luvassa maanantaina. Parempi se on katsoa kuin katua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies kysyi että olenko huomannut ettei hän ole päivitellyt kertaakaan sitä miten paljon vaimo on katsellut olympialaisia. Sanoin että olen kyllä ihaillut hänen luonteen lujuuttaan kun on malttanut olla ihmettelemättä urheilun seuraamistani. Mutta ihan loppuun asti ei mies malttanut pitää mölyjään mahassa. Mutta tämä on meidän perheen ikuisuus aihe aina urheilukisojen aikaan. Eihän ne mitkään kunnon kisat ole jos ei mies huomauttele urheilun seuraamisesta... Eikä mies mitenkään pahalla sano mutta ei vain ymmärrä miten jaksan niin paljon seurata urheilua, eri lajeja (jopa sellaisia jossa ei ole suomalaisia). Mutta mitäpä tuosta, erittäin herttainen ukko minulla on...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mies kysyi että olenko huomannut ettei hän ole päivitellyt kertaakaan sitä miten paljon vaimo on katsellut olympialaisia. Sanoin että olen kyllä ihaillut hänen luonteen lujuuttaan kun on malttanut olla ihmettelemättä urheilun seuraamistani. Mutta ihan loppuun asti ei mies malttanut pitää mölyjään mahassa. Mutta tämä on meidän perheen ikuisuus aihe aina urheilukisojen aikaan. Eihän ne mitkään kunnon kisat ole jos ei mies huomauttele urheilun seuraamisesta... Eikä mies mitenkään pahalla sano mutta ei vain ymmärrä miten jaksan niin paljon seurata urheilua, eri lajeja (jopa sellaisia jossa ei ole suomalaisia). Mutta mitäpä tuosta, erittäin herttainen ukko minulla on...

Meillä on tämä kummallinen tilanne, että kumpikin innoissaan kattoo urheilua ja, kyllä, vaimo ehkä vähän minua enemmän. On maailma mennyt oudoksi. Kesäisin pitää pesäpallopeliinkin lähteä aikaisin ettei vaan myöhästy. No ei olla koskaan oltu lähelläkään myöhästymistä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mies kysyi että olenko huomannut ettei hän ole päivitellyt kertaakaan sitä miten paljon vaimo on katsellut olympialaisia. Sanoin että olen kyllä ihaillut hänen luonteen lujuuttaan kun on malttanut olla ihmettelemättä urheilun seuraamistani. Mutta ihan loppuun asti ei mies malttanut pitää mölyjään mahassa. Mutta tämä on meidän perheen ikuisuus aihe aina urheilukisojen aikaan. Eihän ne mitkään kunnon kisat ole jos ei mies huomauttele urheilun seuraamisesta... Eikä mies mitenkään pahalla sano mutta ei vain ymmärrä miten jaksan niin paljon seurata urheilua, eri lajeja (jopa sellaisia jossa ei ole suomalaisia). Mutta mitäpä tuosta, erittäin herttainen ukko minulla on...
Meillä katsotaan ihan tasapuolisesti kisoja, joskin minä eläkkeellä olevan tietysti voin katsella vaikka kaikki lähetykset. Onneksi on YLE Areena, ettei tarvitse heräillä aamuyöllä kuten joskus muinoin ja vaimokin voi töiden jälkeen katsoa haluamansa kilpailut.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kolmannen piikin sivuoireita eli pienoista kuumetta parantelemassa on mennyt tämä päivä. Täysin tyhjä olo.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onko täällä ollut Jipusta puhetta? Tuli vähän Nykänen mieleen, liittyen parisuhteisiin. Kirja siis ilmestynyt.
Kirja on varmasti yhtä hyvä kuin Nykänen laulajana. Jippu ja Takavitun arvoitus olisi ollut hyvä nimi kirjalle.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Hakalan Aikka hakkaa haikkaansa
Tätä puuduttavaa biittiä
Ja miettii että kaippa sitä aikansa
Jaksaa tätäkin viittiä
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Glove

Jäsen
Pieleen menee mun maanantai
jos ei Aku Ankkaa tuu
Mä ootan postinkantajaa
kuin kuuta nousevaa
Mä oon vain pieni poika
Jonka täytyy päästä hetkeks aikaa
Ankkalinnaan katuja tallaamaan
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pieleen menee mun maanantai
jos ei Aku Ankkaa tuu
Mä ootan postinkantajaa
kuin kuuta nousevaa
Mä oon vain pieni poika
Jonka täytyy päästä hetkeks aikaa
Ankkalinnaan katuja tallaamaan
Aku Ankkahan ilmestyy tunnetusti keskiviikkoisin. Vesku siis pettyy joka ikinen maanantai. Toisaalta, onhan maanantai viikon vittumaisin päivä muutenkin.
 

Glove

Jäsen
Aku Ankkahan ilmestyy tunnetusti keskiviikkoisin. Vesku siis pettyy joka ikinen maanantai. Toisaalta, onhan maanantai viikon vittumaisin päivä muutenkin.
Kieltämättä maanantai vetää vertoja torstaille. Torstai on paska päivä kun pitää vielä jaksaa ja viikonloppu on vasta perjantain jälkeen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saatan muistaa väärin, mutta eikös tuo aikoinaan ilmestynyt ainakin jonkun aikaa maanantaisin?
Lapsuusmaisemissani se ilmestyi tiistaisin. Mainoksissa toki luki "Joka keskiviikko" ja lehden päivämäärä oli aina se keskiviikon päivämäärä, mutta siitä huolimatta lehti itsessään tuli jo tiistaina.

Tosin en tiedä oisko tuo keskiviikon ilmestymispäivä se milloin irtonumero tulee myyntiin ja kestotilaaja saa lehden postilaatikkoon jo päivää aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös