Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 583
  • 66 806

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Taisi Scorpparit pari kertaa kiertää Suomessa jäähyväisten merkeissä...

Slayerin toivon olevan sanansa mittainen orkesteri mutta en kyllä yllättyisi jos maahan jonain päivänä saapuisi joku Tom Arayas Slayer tyyppinen kokoonpano

Todennäköisempänä pidän Kerry Kingin johtamaa kokoonpanoa. Araya on halunnut lopettaa Hannemanin kuolemasta lähtien.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ankee loppuviikko tulossa. Ei rahaa ostaa mitään kun loput huomenna ruokiin, ei juomaa eikä bussilipussa saldoo.. Nälkään toki en kuole mutta tylsyyteen voi. Taidan vetää kolmen päivän pillerikoomat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nonni, vihdoin sain näkökykyni takaisin, joka Rodoksella (@Glove ) lähti, eli sain uudet rillit. On kyllä niin mukavaa nähdä taas kunnolla.

Ostin myös uuden luurin ja se taas lähinnä vituttaa, mutta tämä vanha luuri on alkanut tosissaan vittuilemaan, niin en tätäkään jaksa.

Aamulla soitin terveyskeskukseen ja jo nyt 14.45 soittivat takaisin. Aikaa en tietenkään lääkärille saa vaan fysioterapeutille polveni takia ja se aika on jo ensi keskiviikkona. No, fyssari laittaneet lähetteen lääkärille ja sitä aikaa saa takuulla odottaa ja lääkäri laittaa sitten lähetteen röntgeniin jne. Eli saanen tiedon mikä polveani vaivaa jo ehkä tänä vuonna.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nonni, vihdoin sain näkökykyni takaisin, joka Rodoksella (@Glove ) lähti, eli sain uudet rillit. On kyllä niin mukavaa nähdä taas kunnolla.
Oulun vahvistusko ne sun lasit hajotti?

Ei vaan, uudet rillit on hyvä juttu. Mullakin on perjantaina silmälekuri, joten uudet rillit on tännekin tulossa. On mulla vanhatkin, mutta kun niillä en näe enää pidemmälle kunnolla. Lukeminen, työnteko ja tv onnistuu ilmankin (isot näytöt). Haittaa ajamista. Ja harmittaa kun kaupassa pitää tihrustaa niitä pikkutekstejä. Uudet monitehot, kiitos. Tulee vaan taas vaikeaa valita tähän naamaan sangat, kun koskaan mikään ei tunnu sopivan. Viimeksi onnistuin.

On vähän niinkuin aikoinaan kun kävin kummitytön judokisoja katsomassa ja isänsä käski sanoa mitä tuo kello kertoo. Lyhyt kysymys heti siihen perään: "Ja sä ajat autoa?" Kuka tahansa näkevä ihminen tuon kellon olisi nähnyt. Nyt voisi olla ilman laseja hankalaa.

Varjo.Moden. Tapaamisesta olen hieman kateellinen. Tuliko voimia?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oulun vahvistusko ne sun lasit hajotti?

Ei vaan, uudet rillit on hyvä juttu. Mullakin on perjantaina silmälekuri, joten uudet rillit on tännekin tulossa. On mulla vanhatkin, mutta kun niillä en näe enää pidemmälle kunnolla. Lukeminen, työnteko ja tv onnistuu ilmankin (isot näytöt). Haittaa ajamista. Ja harmittaa kun kaupassa pitää tihrustaa niitä pikkutekstejä. Uudet monitehot, kiitos. Tulee vaan taas vaikeaa valita tähän naamaan sangat, kun koskaan mikään ei tunnu sopivan. Viimeksi onnistuin.

On vähän niinkuin aikoinaan kun kävin kummitytön judokisoja katsomassa ja isänsä käski sanoa mitä tuo kello kertoo. Lyhyt kysymys heti siihen perään: "Ja sä ajat autoa?" Kuka tahansa näkevä ihminen tuon kellon olisi nähnyt. Nyt voisi olla ilman laseja hankalaa.

Varjo.Moden. Tapaamisesta olen hieman kateellinen. Tuliko voimia?
Kyllä mä Oulun vahvistusta syytän, vaikka syyte onkin väärä.

Kahdet uudet monitehot sain. Tällä välillä lukenut vanhoilla lukulaseilla, joilla en meinannut kunnolla enää nähdä.

Olen.Varjon. Voima.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään syntyy sytykkeitä munakennoista ja talouspaperirullista sekä "kynttilämassasta". Toimii kuin junan vessa... ;-)
 

Liitteet

  • -5998845212929144915_121.jpg
    -5998845212929144915_121.jpg
    176,8 KB · kertaa luettu: 119

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus duuniaikoina sitä aina viikonlopun jälkeen laski mustelmat kropasta, pe ja la kun kävi vaan radalla. Päästi sielun karsinasta kevätlaitumille. Arkisin tyytyi vaan jossain Espan puistossa vetämään sen 8-9. Mutta pitkään aikaan ei ole tullut ihmeempiä, paitsi nyt on ihan kivat leimat. Saattaa olla että pääkin on ottanut vähän osumaa. Vähän sellainen fiilis.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään syntyy sytykkeitä munakennoista ja talouspaperirullista sekä "kynttilämassasta". Toimii kuin junan vessa... ;-)
Hienoja ovat, mutta rakas Iisoppi, voitko lähettää minulle tuon vasemmalla alakulmassa olevan. Voisin kokeilla syttyykö tuo.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
voitko lähettää minulle tuon vasemmalla alakulmassa olevan.
Laitan postiin. Katsotaan nyt hukkaako, polttaako tai muuten tärveleekö posti sen ennen kuin on perillä... ;-)

Et oo sitten Pendolinolla kulkenut....
Täytyy myöntää että en ole. Olen muutenkin kulkenut junalla hyvin vähän. Jos ei lasketa "pääkaupunkiseudun sisäistä liikennettä" niin varmaan yhden (kahden) käden sormilla laskettavat kerrat... Olen bussi-ihmisiä...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Täytyy myöntää että en ole. Olen muutenkin kulkenut junalla hyvin vähän. Jos ei lasketa "pääkaupunkiseudun sisäistä liikennettä" niin varmaan yhden (kahden) käden sormilla laskettavat kerrat... Olen bussi-ihmisiä...
Niin - kuten ehkä arvaatkin, Pendolinon vessat eivät aina ole toimineet niin mutkattomasti kuten ne, joista tuo siteeraamasi sanonta on saanut alkunsa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Toinen kerta tänä syksynä kun joutuu tekemään töitä puoleen yöhön. Onneksi ensi viikolla pari päivää (to ja pe) pääsee viettämään syyslomaa mökillä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vanhaksi sitä on mies tullut, kävin eilen lenkillä kuuden jälkeen kavereiden kanssa. Siitä paikalliseen ottamaan 3 tuoppia ja puoli kahdeksan aikaa illalla kotiin. Sitten vettä/iltapalaa tms sohvalla TV:tä katsoessa ja 10 jälkeen nukkumaan. Nukuin helvetin huonosti koko yön :D

Näköjään 3 tuoppia riittää pilaamaan yöunet.
 

Nick Neim

Jäsen
Vanhaksi sitä on mies tullut, kävin eilen lenkillä kuuden jälkeen kavereiden kanssa. Siitä paikalliseen ottamaan 3 tuoppia ja puoli kahdeksan aikaa illalla kotiin. Sitten vettä/iltapalaa tms sohvalla TV:tä katsoessa ja 10 jälkeen nukkumaan. Nukuin helvetin huonosti koko yön :D

Näköjään 3 tuoppia riittää pilaamaan yöunet.
Ennen älykelloa ja uniseurantaa ei tuota tullut edes kunnolla tajuttua, kuinka iso vaikutus muutamallakin tuopilla on yöuniin ja nimenomaan unenlaatuun, vaikka sen tavallaan kyllä jollain tasolla tiedostikin. Toki toki, eivät ranteessa olevat kellot unenseurantaan mitään absoluuttista faktaa anna eikä niihin aivan täysin voi luottaa, mutta sen verran hyvin osuvat tuntemuksiin nukutun yön jälkeen, että kyllä ne edes jonkinlaista suuntaa antaa.

Esimerkiksi normaalisti oma leposyke nukkuessa pyörii 48-50 tienoilla, niin muutaman tuopin jälkeen nukuttuna yönä poikkeuksetta leposyke alkaakin jo lähenemään kutosella alkavaa numeroa. Sillä on ihan tietoisesti koittanut vähentää saunakaljojen juontia ja tissuttelua, kun aiheuttavat kuitenkin siinä mielessä ihan turhaa ylimääräistä rasitusta kropalle siihen saatuun "nautintoon" nähden, joka kuitenkin on aika helppo jättää välistäkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis elämässä pitäis oppia tyytymään vähään. Suostuisi johonkin duuniin ja illat sitten katselis vaan jotain vain elämäätä. Nykyään ei ole noloa pelata videopelejäkään. Mut ihan lautapeleihin tai kirjojen lukemiseen en ehkä lähtis. Ei joka päivä tarvii hakea sitä limittiä. Kävis lenkillä ja katselis oravia. Hommais kotiin jonkun sohvan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siis elämässä pitäis oppia tyytymään vähään. Suostuisi johonkin duuniin ja illat sitten katselis vaan jotain vain elämäätä. Nykyään ei ole noloa pelata videopelejäkään. Mut ihan lautapeleihin tai kirjojen lukemiseen en ehkä lähtis. Ei joka päivä tarvii hakea sitä limittiä. Kävis lenkillä ja katselis oravia. Hommais kotiin jonkun sohvan.
Mä haluaisin kotiin jonkun kauniin patjan. Siinä kelpaisi maata.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Maanantaina minulla tosiaan todettiin tuo kihti. Ja sen arveltiin aiheuttavan minulle suurimmaksi osaksi niitä varvaskipujakin. Oli minulla pikkuvarpaassa kyllä se tulehtunut känsäkin jossain vaiheessa ja siitä se kolmen viikon sairauslomakierre alkoikin alunperin mutta kun kivut eivät menneet millään ohitse kuitenkaan ja kun kipuja oli jalkapohjissa laajemminkin niin otettiin minulta myös kihtinäytteet. Kihtihän minulla sitten myös diagnosoitiin.

Maanantaista lähtien olen sitten syönyt kihtitulehdukseen lääkettä ja koittanut myös pitää ruokavalion kunnossa ja oikeanlaisena.

En tiedä sitten onko suurimmaksi osaksi kiittäminen lepoa, lääkitystä ja sitä että kihti on saatu hiljalleen kuriin vai kumpaakin näitä kahta asiaa. Joka tapauksessa, nyt ainakin jalkapohjani ja varpaani ovat hyvässä kunnossa. Ainakin näin kotioloissa. Kipuja ei tunnu juuri ollenkaan ja yllätyksekseni myös kivut muualta kuin varpaiden seudulta on kadonnut jalkapohjista.

En muistakaan milloin jalkani ovat edes olleet viimeksi näin hyvässä kunnossa. Ja askeleihinkin on aivan kuin tullut lisää voimaa. Olen toiveikas jatkon suhteen, ehkä minua jo pitkään vaivanneet jalkakivut on tosiaan nyt parantumassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös