Oon tylsä hetsku. No, opiskeluaikoina pari kertaa... Mutta olen onnellisesti naimisissa nykyään.
Sekö on ennenkään ketään estäny tekemästä mitään :D
Oon tylsä hetsku. No, opiskeluaikoina pari kertaa... Mutta olen onnellisesti naimisissa nykyään.
Hienoja ovat, mutta rakas Iisoppi, voitko lähettää minulle tuon vasemmalla alakulmassa olevan. Voisin kokeilla syttyykö tuo.Tänään syntyy sytykkeitä munakennoista ja talouspaperirullista sekä "kynttilämassasta". Toimii kuin junan vessa... ;-)
Et oo sitten Pendolinolla kulkenut.... ;-)... Toimii kuin junan vessa... ;-)
Laitan postiin. Katsotaan nyt hukkaako, polttaako tai muuten tärveleekö posti sen ennen kuin on perillä... ;-)voitko lähettää minulle tuon vasemmalla alakulmassa olevan.
Täytyy myöntää että en ole. Olen muutenkin kulkenut junalla hyvin vähän. Jos ei lasketa "pääkaupunkiseudun sisäistä liikennettä" niin varmaan yhden (kahden) käden sormilla laskettavat kerrat... Olen bussi-ihmisiä...Et oo sitten Pendolinolla kulkenut....
Niin - kuten ehkä arvaatkin, Pendolinon vessat eivät aina ole toimineet niin mutkattomasti kuten ne, joista tuo siteeraamasi sanonta on saanut alkunsa....
Täytyy myöntää että en ole. Olen muutenkin kulkenut junalla hyvin vähän. Jos ei lasketa "pääkaupunkiseudun sisäistä liikennettä" niin varmaan yhden (kahden) käden sormilla laskettavat kerrat... Olen bussi-ihmisiä...
Ennen älykelloa ja uniseurantaa ei tuota tullut edes kunnolla tajuttua, kuinka iso vaikutus muutamallakin tuopilla on yöuniin ja nimenomaan unenlaatuun, vaikka sen tavallaan kyllä jollain tasolla tiedostikin. Toki toki, eivät ranteessa olevat kellot unenseurantaan mitään absoluuttista faktaa anna eikä niihin aivan täysin voi luottaa, mutta sen verran hyvin osuvat tuntemuksiin nukutun yön jälkeen, että kyllä ne edes jonkinlaista suuntaa antaa.Vanhaksi sitä on mies tullut, kävin eilen lenkillä kuuden jälkeen kavereiden kanssa. Siitä paikalliseen ottamaan 3 tuoppia ja puoli kahdeksan aikaa illalla kotiin. Sitten vettä/iltapalaa tms sohvalla TV:tä katsoessa ja 10 jälkeen nukkumaan. Nukuin helvetin huonosti koko yön :D
Näköjään 3 tuoppia riittää pilaamaan yöunet.
Mä haluaisin kotiin jonkun kauniin patjan. Siinä kelpaisi maata.Siis elämässä pitäis oppia tyytymään vähään. Suostuisi johonkin duuniin ja illat sitten katselis vaan jotain vain elämäätä. Nykyään ei ole noloa pelata videopelejäkään. Mut ihan lautapeleihin tai kirjojen lukemiseen en ehkä lähtis. Ei joka päivä tarvii hakea sitä limittiä. Kävis lenkillä ja katselis oravia. Hommais kotiin jonkun sohvan.
Eikös patjoja myydä esim. Jyskissä?Mä haluaisin kotiin jonkun kauniin patjan. Siinä kelpaisi maata.
Yön änäreitä ootellessa katselen elämäni ensimmäistä kertaa keilauskisoja, kun Viaplay lähettää paraikaa Weber Cupia Eurooppa vs. USA. Kokemus se on tämäkin :D
Tykkään ihan vitusti työnteosta piiiiitkään aikaan.
Siis elämässä pitäis oppia tyytymään vähään. Suostuisi johonkin duuniin ja illat sitten katselis vaan jotain vain elämäätä. Nykyään ei ole noloa pelata videopelejäkään. Mut ihan lautapeleihin tai kirjojen lukemiseen en ehkä lähtis. Ei joka päivä tarvii hakea sitä limittiä. Kävis lenkillä ja katselis oravia. Hommais kotiin jonkun sohvan.
Mitenkäs kauan se Scorpionsin jäähyväiskiertue kesti? Viisi vuotta? Kuopiossa mainostivat aikoinaan, että "näe Scorpions viimeisen kerran Suomessa!" Kas, Scorpions oli Tahkolla pari vuotta myöhemmin. Sen jälkeen en ole kyllä ostanut lainkaan yhtään julistusta viimeisestä kiertueesta.
Hectorhan on tehnyt tästä taidetta, taitaa olla jo kolme jäähyväiskiertuetta tehtynä.