Höh, mää yritin inttää ihmisten kanssa, mutta ne luovutti. Oonko mää siis voittaja? Vai........?
Hyvin sä vedit. Näin oli tapana sanoa armeijassakin aikoinaan. Ja tunnustan itsekin miettineeni suutuspäissäni välillä miksi ihmisten täytyy just huvikseen matkustella juuri nyt. No, mä en ainakaan ole matkustellut missään ulkomailla tänä korona-aikana. Se on sassi se!
Iloitsen itse kun vaaka näytti tänä aamuna taas sellaista lukemaa että yhden merkkipaalun olen jälleen saavuttanut tässä viimeisen noin kuukauden aikana. Eli painoa pudonnut jo 5 kilogrammaa. Enkä mitään erityishössötysdieettejä ole noudattanut vaan pistänyt vain ruokavalion remonttiin ja läskit saa kyytiä.
Ja on nuo TV:n joulukalenterit tänä vuonna aika hyviä. Tonttu Toljanterihan inäistä on taas kyllä paras. Mutta on tämä ylelsötoiveäänestyksenkin voittanut Neposen joulukalenteri kyllä parantanut selkeästi ensimmäisen jakson jälkeen. Histamiini nyt on klassikko ja toimii yhä, etenkin ne tallikohtaukset. Näistä lyhyistä eläinvideoista en niin piittaa ja niistä käy selkeämmin ilmi se että ne on suunnattu pikkulapsille. Enkä nyt tälle uudelle kalenterille jossa nämä puutarhatontut seikkailee anna itse ihan täystyrmäystäkään. On siellä hyviäkin jaksoja ja hetkiä joukossa.