Sent from my Samsung ZTE-308
Näillä mennään.
Sent from my Computer
Sent from my Samsung ZTE-308
Hei jätkät. Voiks joku auttaa nopeasti. Mä oon nyt tässä naisen päällä, niin mitä tässä pitikään tehdä? Kiire!
No kyllähän mä nyt nussia osaan. En mä mikään dorka ole. Mä vaan en muistanut mihin reikään se piti laittaa. Siis se itse seksihän on tosi helppoa. Sisään, ulos, uudestaan sisään, ulos, kolmannen kerran sisään, ulos, kerran viel sisään ja siinähän se. Sit lopuks vaan maksat, jos et tehnyt sitä jo ennen seksiä.No jos tarviit jonkun näyttämään mallia, niin eikun kyselyä tulemaan. Noin niinkuin ensi kertaa varten.
Perkele, mie olen tehnyt aina kaiken väärin. Ja siis nussinut olen jo 25 vuotta tai jotain. Mulla noita sisään-ulos-toistoja tulee aina helvetisti enemmän ja maksamisenkin olen unohtanut kokonaan. Siis helvetti, oisko siitä pitäny maksaa? Ei kukaan nainen ole vaatinut, ei edes tajunnan palattua.No kyllähän mä nyt nussia osaan. En mä mikään dorka ole. Mä vaan en muistanut mihin reikään se piti laittaa. Siis se itse seksihän on tosi helppoa. Sisään, ulos, uudestaan sisään, ulos, kolmannen kerran sisään, ulos, kerran viel sisään ja siinähän se. Sit lopuks vaan maksat, jos et tehnyt sitä jo ennen seksiä.
Tästä on pakko nostaa hattua, kun oma ennätykseni on vain joku puolisen tuntia.Ja siis nussinut olen jo 25 vuotta tai jotain.
No tietysti uni-, ruoka- ja juomatauot tuosta pois. Jää sellaiset 3 tuntia 28 minuuttia.Tästä on pakko nostaa hattua, kun oma ennätykseni on vain joku puolisen tuntia.
Tänään alkoi Työväen Urheiluliiton jalkapallomestaruusturnaus Kotkassa. Yksi joukkueista on nimeltään Toejoen Veikot! Lyhenne ToVe. Ja myös ToTe eli Toukolan Teräs on mukana.
Onhan täällä merkkipaaluviestiketju! Sinne kuuluisi laittaa tuollaiset viestit :PJoo, Boston-NY Islanders on erätauolla. Enkä keksinyt muutakaan tarkoitusperää 400. viestilleni Jatkoajassa. Olkoon se siis näinkin kunniakas!
Edit: No voi vittu, se olikin 401. viesti jatkiksessa. Taisi jäädä surkutellessa Tepsin tappiota se neljässadas ihan huomaamatta. Neljässadas viesti siis jossain TPS-ketjussa.
Onhan täällä merkkipaaluviestiketju! Sinne kuuluisi laittaa tuollaiset viestit :P
Jo nuorena miehenä, kun luin jostain lehdestä feministien taipumuksesta nousta barrikadeille tissit paljaana, olin heti aatteen kannalla. Päätin jopa tarjoutua henkilökohtaisesti auttamaan rintaliivien riisumisessa, sillai symbolisena eleenä. Riistäjäsukupuolen edustaja auttaa riistettyjä vapautumaan kahleistaan. Kannatan emansipaatiota jyrkästi, ainakin silloin kun se tarkoittaa paljaita tisuja.Nykyisin on kovasti yleistyneet tällaiset "tissiprotestit", eli protestoidaan jotain asiaa menemällä kadulle tissit paljaana heiluttelemaan jotain kylttejä. Hieno tapa protestoida minun mielestäni! Arvostan kovasti.