Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 486
  • 68 306

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Hei jätkät. Voiks joku auttaa nopeasti. Mä oon nyt tässä naisen päällä, niin mitä tässä pitikään tehdä? Kiire!

No jos tarviit jonkun näyttämään mallia, niin eikun kyselyä tulemaan. Noin niinkuin ensi kertaa varten.

Mulla on muuten 27cm mulkku. Vitsivitsi. 31cm, haittaakse?

Sent from my matafaking iPad

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos tarviit jonkun näyttämään mallia, niin eikun kyselyä tulemaan. Noin niinkuin ensi kertaa varten.
No kyllähän mä nyt nussia osaan. En mä mikään dorka ole. Mä vaan en muistanut mihin reikään se piti laittaa. Siis se itse seksihän on tosi helppoa. Sisään, ulos, uudestaan sisään, ulos, kolmannen kerran sisään, ulos, kerran viel sisään ja siinähän se. Sit lopuks vaan maksat, jos et tehnyt sitä jo ennen seksiä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No kyllähän mä nyt nussia osaan. En mä mikään dorka ole. Mä vaan en muistanut mihin reikään se piti laittaa. Siis se itse seksihän on tosi helppoa. Sisään, ulos, uudestaan sisään, ulos, kolmannen kerran sisään, ulos, kerran viel sisään ja siinähän se. Sit lopuks vaan maksat, jos et tehnyt sitä jo ennen seksiä.
Perkele, mie olen tehnyt aina kaiken väärin. Ja siis nussinut olen jo 25 vuotta tai jotain. Mulla noita sisään-ulos-toistoja tulee aina helvetisti enemmän ja maksamisenkin olen unohtanut kokonaan. Siis helvetti, oisko siitä pitäny maksaa? Ei kukaan nainen ole vaatinut, ei edes tajunnan palattua.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäsköhän männä Kuopioon tänään. Ehkä pitäs.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun kerran 58 järkkää aina veteraanitapahtumia, niin pettter voisi oikeastaan järjestää Jatkoaika goes Tallinna -retken. Niin ja kuka mitäkin.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään alkoi Työväen Urheiluliiton jalkapallomestaruusturnaus Kotkassa. Yksi joukkueista on nimeltään Toejoen Veikot! Lyhenne ToVe. Ja myös ToTe eli Toukolan Teräs on mukana.

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Tänään alkoi Työväen Urheiluliiton jalkapallomestaruusturnaus Kotkassa. Yksi joukkueista on nimeltään Toejoen Veikot! Lyhenne ToVe. Ja myös ToTe eli Toukolan Teräs on mukana.

Toejoen Veikot on myös Timo "Furkka" Furuholmin kasvattajaseura.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Minkä vitun takia kaikki käyttävät sanontaa "vieraisiin pöytiin"? Miksei se voisi helvetti soikoon olla joku osuvampi nimitys, kuten "paljaisiin naisiin" tai "väärään perseeseen"? Ajaisi saman asian. Okei, aika asiatonta ja turhaa, mutta kunhan kommentoin asiaa. Saa toki sanoa mitä tahtoo, mutta olisihan se hauska kun esimerkiksi SaiPan seurantaketjuissa joku "vieraisiin pöytiin huuteleva" aloittaisi asiansa paljaisiin naisiin. Hämmentyisin suorastaan.

Joo, Boston-NY Islanders on erätauolla. Enkä keksinyt muutakaan tarkoitusperää 400. viestilleni Jatkoajassa. Olkoon se siis näinkin kunniakas!

Edit: No voi vittu, se olikin 401. viesti jatkiksessa. Taisi jäädä surkutellessa Tepsin tappiota se neljässadas ihan huomaamatta. Neljässadas viesti siis jossain TPS-ketjussa.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joo, Boston-NY Islanders on erätauolla. Enkä keksinyt muutakaan tarkoitusperää 400. viestilleni Jatkoajassa. Olkoon se siis näinkin kunniakas!

Edit: No voi vittu, se olikin 401. viesti jatkiksessa. Taisi jäädä surkutellessa Tepsin tappiota se neljässadas ihan huomaamatta. Neljässadas viesti siis jossain TPS-ketjussa.
Onhan täällä merkkipaaluviestiketju! Sinne kuuluisi laittaa tuollaiset viestit :P

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onhan täällä merkkipaaluviestiketju! Sinne kuuluisi laittaa tuollaiset viestit :P

Pitäähän 401. viestissä sisältöäkin olla, kuten viestistäni näette, pidän ajamaani asiaa hyvin tärkeänä. Neljässadaskin oli laadultaan niin täyttä paskaa, etten kehtaa kirjoittaa merkkipaaluviestiketjuun mitään. Joku kuitenkin alkaisi tutkia viestihistoriaani.

Ralph

Jäsen
"Juventus on tällä kaudella ollut kotona voittamaton, kun ovat ottaneet 1-0 johdon."

Nehän on ollut perkele voittamaton koko kauden, kotona ja vieraissa.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tampereen Tappara 2009-10:

Jori Lehtera------57O 19M 50S 69P
Jonas Enlund----58O 28M 21S 49P
Niclas Lucenius --56O 17M 29S46P

Wikipedia: (Jonas Enlund artikkeli) SM-Liigan maalikuninkuus: 09/10

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joskus aiemmin puhuin Viktor Kärpän karismaattisuudesta valkokankailla, mutta kyllä Jason Statham hakkaa kenet vaan, ihan sama missä roolissa. Huikea äijä!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nykyisin on kovasti yleistyneet tällaiset "tissiprotestit", eli protestoidaan jotain asiaa menemällä kadulle tissit paljaana heiluttelemaan jotain kylttejä. Hieno tapa protestoida minun mielestäni! Arvostan kovasti.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nykyisin on kovasti yleistyneet tällaiset "tissiprotestit", eli protestoidaan jotain asiaa menemällä kadulle tissit paljaana heiluttelemaan jotain kylttejä. Hieno tapa protestoida minun mielestäni! Arvostan kovasti.
Jo nuorena miehenä, kun luin jostain lehdestä feministien taipumuksesta nousta barrikadeille tissit paljaana, olin heti aatteen kannalla. Päätin jopa tarjoutua henkilökohtaisesti auttamaan rintaliivien riisumisessa, sillai symbolisena eleenä. Riistäjäsukupuolen edustaja auttaa riistettyjä vapautumaan kahleistaan. Kannatan emansipaatiota jyrkästi, ainakin silloin kun se tarkoittaa paljaita tisuja.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
45minuuttia ja sitten voi pitkästä aikaa katsoa NHL:ää televisiosta. Siihen päälle nykyisin harvinaista herkkua nimittäin saunomista ja pitkät yöunet, aijjjai!

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari pulloa kahden tähden jallua on nyt tuossa kirjahyllyssä. Melko mahtifiilis!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olipas piristävä iltapuhde töllön ääressä. JIM D näytti dokkarin Black Sabbathista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy