Pidän tästä suunnitelmasta.
No vittu oikeesti, näinä jatkuvan syrjinnän ja loukkaantumisen aikoina tuota pitäisi kokeilla.
Pukeutumisen mukaan on viimeksi valikoitu asiakkaita vissiin joskus ysärillä, jos edes silloinkaan. Joskus ysärin lopulla ei päästy Lahdessa baariin, kun kaverilla oli koriskengät (kyllä, luitte oikein,
koriskengät, minä nauran), mutta muita vastaavia tapauksia en muista viimeisen vajaan 25 vuoden ajalta. Turussa ysärillä ja nollarilla jotkut portsarit vähän vittuilivat opiskelijahaalareista, mutta en muista, että kukaan olisi jäänyt niiden takia ovelle. Jos jäivät, niin enemmän se liittyi pelikuntoon.
Juuri siksi tämä pelipaita-case pitäisi kunnolla testata. Eihän tässä ole kyseessä kuin yksi baari ja yksi tiukkapipoinen portsari, mutta voisi tästä ilmiö tulla, jos tästä joku Iltalehti jutun tekisi. Siellähän on vankkaa perinnettä kohujutuista. Kyseessähän on ihan selvä syrjintä. Pelkästään
vaatteista vedetään se johtopäätös, että te aiheutatte järjestyshäiriöitä, mikä on ihan hevonpaskaa.
Minulle on lopulta aika sama, jos minä en pääse jonnekin räkälään, mutta jos sitä perustellaan pukeutumisella, niin sen haluaisin oikeasti testata.