Luulen että se veren mukana tarttuva tauti, koska homot eivät saa luovuttaa verta
Tällaista mäkin olen kuullut, mutta mites, voiko tummempi pigmentti tarttua kosketuksesta vai tuleeko se pisamatartuntana?
Luulen että se veren mukana tarttuva tauti, koska homot eivät saa luovuttaa verta
Tällaista mäkin olen kuullut, mutta mites, voiko tummempi pigmentti tarttua kosketuksesta vai tuleeko se pisamatartuntana?
Luulisin sen tulevan roiskeena. Miten valkoisesta siemenestä voi tulla mustia lapsia, vai onko neekerin sperma mustaa?
Edit: Nyt kun tarkemmin mietin, niin kyllähän se tumma pigmentti tarttuu roiskeena. Ainakin alenevassa polvessa, kun tumma isä roiskaisee äitiä kohti niin tumma lapsihan siitä tulee.
Ja se yksi apina näytti ihan Michael Jacksonilta.Olen varma, että näin äsken Kummolan vilahtavan tossa apinoiden planeetta leffassa.
Yks tähtinen Jallu laitettu jääkaappiin viilenemään.
Mä luulin aina, että se on Markku ja että hänet laitetaan viilenemään boxiin hyökkäyspään turhasta koukusta.
Yks tähtinen Jallu laitettu jääkaappiin viilenemään.
Sanonnasta Kun syö paljon pullia, se kasvattaa kullia, syntynyt myytti on murettu kaverini toimesta joka ei yhdeksän pullan jälkeen havainnut fyysisiä muutoksi genitaalialueellaan. Mythbusters.
Usko Eevertti Luttisen ylivoima vie mielenkiinnon.
Se vaan, että Jani-Petteri tulee voittamaan tällä kaudella skaban. Ei Lutinenkaan huono ole.
Mie kuulin että avantouinnilla mulukusta tulee 5-senttinen. Kokeilin, mutta ei se kasvanut.Sanonnasta Kun syö paljon pullia, se kasvattaa kullia, syntynyt myytti on murettu kaverini toimesta joka ei yhdeksän pullan jälkeen havainnut fyysisiä muutoksi genitaalialueellaan. Mythbusters.
Tuntuupa tosi pahalta, Yksi ystävä oli poistanu minut fb kavereista. Ei olis koskaan pitäny hyväksyä sitä sadistia kaveriksi!