Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 376 940
  • 66 966

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Olen miettinyt, että käyköhän Björn Wahlroos facebookissa peukuttamassa uutista, jossa kerrotaan Björn Wahlroosin saavan 14 miljoonaa osinkoja. Itse ainakin tekisin niin.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta miten käy avannossa Vanhan Lenin?

Mun mielestä toi Vanha Len juttu on mennyt jo vähän yli, joo kaveri tunnusti että hänellä on 20 senttinen. Mutta mitä siitä sitten? Ei mulla ainakaan ole niin kauheasti pitempi että olisi varaa toisia pilkata, ihmiset on erilaisia ja erikokoisia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olin katselemassa, kun Jakub Sindel antoi näyttöjä. Halpoja näyttöjä pääasiassa, putkinäyttöjä suurin osa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuupa tosi pahalta, Yksi ystävä oli poistanu minut fb kavereista. Ei olis koskaan pitäny hyväksyä sitä sadistia kaveriksi!

Oletko tosissasi? Olin itsekin joskus fb:ssa ja eräs sukulaiseni poisti minut kaverilistaltaan. Hän säästi minulta vaivan. Etköhän sä tuosta pääse yli ajan kanssa.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kaadoin äsken kaljat läppärin näppäimistölle. Virrat lähti hetkeksi, mutta kone näyttäisi olevan taas toimintakunnossa.
On tämä tietokoneen äärellä ryyppääminen melkoisen extremeä, en suosittele kenellekään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaadoin äsken kaljat läppärin näppäimistölle. Virrat lähti hetkeksi, mutta kone näyttäisi olevan taas toimintakunnossa.
On tämä tietokoneen äärellä ryyppääminen melkoisen extremeä, en suosittele kenellekään.
Kerran kun olin tietokoneella, niin mulla kaatui juoma siihen pöydälle. Se koneen keskusyksikkö oli maassa ihan sen pöydän vieressä ja silloin se oli vielä sattumoisin ilman sen koteloa/kantta, joten sinne sisällehän sitä juomaa sitten meni. *Zup* vaan kuului kun kone sammui. Samalla meni paskaksi myös stereot, niiden kautta kun kuuntelin musaa.
 

Ameno

Jäsen
Pieni tärinä päällä, kun kävin äsken puhumassa laitoksen pääroffan kanssa mahdollisesta diplomityöstä kesäksi ja hällä olikin vielä joku paikka mahdollisesti tiedossa, tosin kovin tarkkaa infoa ei ollut hänellä vielä antaa, tai en ainakaa itse vielä paljon minkäänlaista kuvaa saanut millainen työ kyseessä olisi. Ensi viikolla kuulemma tulossa lisäinfoa ja lupasi sitten mailailla infoa minullekin päin. Olisi suotavaa, että alottaisin jo ennen kesää, mutta enpä osannut sanoa juuta enkä jaata, kun onhan tässä nyt näitä muitakin kursseja...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten jouhevaa mahtaa touhu olla jatkossa kun Finnair lopettaa nuo palvelutiskinsä? Voin kuvitella, ettei noiden automaattien käyttö vanhemmille ihmisille ihan itsestäänselvää ole. Miten mahtaa tuon nopeamman toiminnan kanssa olla. Jonot siirtyvät tiskeiltä automaateille, jotka hidastuvat entisestään kun niiden kanssa vaikeuksissa olevat sähläilevät.

Koska matkustajat joutuvat itse lentämään koneita jollain nokkelalla IPad-sovelluksella.

Sopisi oikeastaan paremmin lentomatkailun ketjuun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoaika tunkee uniin. Näin viime yönä unta, että tänne ilmestyi nimimerkki "Jicci", joka paljastui nimimerkin HIFK uudeksi inkarnaatioksi. Pitipä tarkistaa, onko täällä nimimerkkiä "Jicci". Ei ole, eli olkaapas modet varuillanne.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Ihan juuri pian viisi tuntia epic sax -tyyppiä putkeen täynnä. Maanantai, check.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Hyvää ystävänpäivää kaikille Jatkiksen körmyille ja pirttihirmuille!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kävin vuoden tauon jälkeen parturissa ja päätin duunin naapurissa olevaa parturia, jonka omistaa nuori arabi. Kaikki meni siihen asti normaalisti, kunnes tämä kyseinen heppu kysäisi: "Ystävä hei, haittaako sua toi musiikki?".

Olen käynyt erilaisissa partureissa yli 25 vuoden ajan eikä minulle ole koskaan esitetty tuollaista kysymystä. Eikä varsinkaan tuota sanaa. "Ystävä".
Erikoisen leväperäisesti tuotakin arvonimeä nykyään jaellaan.

En halua uskoa, että tällä päivällä olisi jotain vaikutusta hänen sanavalintaansa.
 

Ralph

Jäsen
Kellopa on jo paljon. Pitäisiköhän sitä nukahtaakin, että jaksaa sitten aamulla herätä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kellopa on jo paljon. Pitäisiköhän sitä nukahtaakin, että jaksaa sitten aamulla herätä.

Just äsken Frasierissä Roz tuskaili, kuinka kertoa lapselleen tämän hamsterin kuolemasta. Daphne kysyi, kuinka Rozin vanhemmat sitten olivat asian aikanaan hoitaneet. Huonolla tavalla, vastasi Roz. Tämän isä oli laittanut tytärtään nukkumaan ja kertonut, kuinka kuolema on sitä, että käy nukkumaan, eikä enää koskaan herää. Ja toivotellut sitten hyvää yötä.

Muistuttaa paljon klassista Homer-hetkeä tämän laittaessa Bartin nukkumaan:

"Don't let Krusty's death get you down, boy. People die all the time, just like that. Why, you could wake up dead tomorrow! Well, good night."
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oho, penkkaripäivä. Kyllä vuodet vierivät nopeasti, omista penkkareista on 11 vuotta.
Silloin lähdettiin ABI-risteilylle, niin lähdetään tänäänkin. Saa nähdä miltä se touhu työntekijän näkökulmasta näyttää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oho, penkkaripäivä. Kyllä vuodet vierivät nopeasti, omista penkkareista on 11 vuotta.
Taitaa tulla 20 vuotta mulla. Hitto, miten siellä kuorma-auton lavalla oli kylmä Alex DeLargen vaatteissa, kun pakkasta oli lähes 20...
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oho, penkkaripäivä. Kyllä vuodet vierivät nopeasti, omista penkkareista on 11 vuotta.
Silloin lähdettiin ABI-risteilylle, niin lähdetään tänäänkin. Saa nähdä miltä se touhu työntekijän näkökulmasta näyttää.

15 vuotta siitä on! Taivas varjele, olisi pitänyt vääjätä aikaa. Oli se hieno päivä kuitenkin vaikka perse jäätyi. Pirniskaa olisi ollut joka sormelle, mutta onnistuin vääjäämään joka toosan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Laitan paremmaksi, 24 vuotta. Kylmä oli silloinkin, sen muístan. Ja hyvin hämärästi myös sen, kun lomakeskus Huhmarin ravintolan portsari ilmoitti mulle, että "Juu ei tänään".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös