Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mie kuulin että avantouinnilla mulukusta tulee 5-senttinen. Kokeilin, mutta ei se kasvanut.
Mutta miten käy avannossa Vanhan Lenin?
Mie kuulin että avantouinnilla mulukusta tulee 5-senttinen. Kokeilin, mutta ei se kasvanut.
Mutta miten käy avannossa Vanhan Lenin?
Tuntuupa tosi pahalta, Yksi ystävä oli poistanu minut fb kavereista. Ei olis koskaan pitäny hyväksyä sitä sadistia kaveriksi!
Kerran kun olin tietokoneella, niin mulla kaatui juoma siihen pöydälle. Se koneen keskusyksikkö oli maassa ihan sen pöydän vieressä ja silloin se oli vielä sattumoisin ilman sen koteloa/kantta, joten sinne sisällehän sitä juomaa sitten meni. *Zup* vaan kuului kun kone sammui. Samalla meni paskaksi myös stereot, niiden kautta kun kuuntelin musaa.Kaadoin äsken kaljat läppärin näppäimistölle. Virrat lähti hetkeksi, mutta kone näyttäisi olevan taas toimintakunnossa.
On tämä tietokoneen äärellä ryyppääminen melkoisen extremeä, en suosittele kenellekään.
Onko koulukiusaus opettavaista sapuskaa?
Kellopa on jo paljon. Pitäisiköhän sitä nukahtaakin, että jaksaa sitten aamulla herätä.
Taitaa tulla 20 vuotta mulla. Hitto, miten siellä kuorma-auton lavalla oli kylmä Alex DeLargen vaatteissa, kun pakkasta oli lähes 20...Oho, penkkaripäivä. Kyllä vuodet vierivät nopeasti, omista penkkareista on 11 vuotta.
Oho, penkkaripäivä. Kyllä vuodet vierivät nopeasti, omista penkkareista on 11 vuotta.
Silloin lähdettiin ABI-risteilylle, niin lähdetään tänäänkin. Saa nähdä miltä se touhu työntekijän näkökulmasta näyttää.