Myyrä olisi kyllä sopivan kokoinen eväs hieman isommille käärmeille. Aiemmille käärmeilleni syötin lähinnä hiren ja rotan poikasia. Tiikeripytonille voisi toki syöttää vaikka kaneja.Ehkä jakoajasta löytyy muitakin, joilla on käärme lisko tms tai on tällaisen hankkimista.
@nummenkallio näköjään tarjoaa safkat sille sun tulevalle käärmeelle.
Voisin heittää vastaavaksi tilanteeksi Ozzyn ja Paranoidin Hartwall Areenalla.Laitoin taas Led Zeppelinin soimaan. Toimii aina.
Elämäni suurimpia hetkiä oli se, kun Robert Plant alkoi laulaa Whole Lotta Lovea Porissa jokunen vuosi sitten. Harvoin olen kokenut niin maagista hetkeä.
Varohan vaan, @MyyräMyyrä olisi kyllä sopivan kokoinen eväs hieman isommille käärmeille. Aiemmille käärmeilleni syötin lähinnä hiren ja rotan poikasia. Tiikeripytonille voisi toki syöttää vaikka kaneja.
Kova on, mutta Ossin ja Paranoidin olen kuullut useamman kertaa. Roope Lanttu ja Zeppeliini on aika ainutkertainen tapaus.Voisin heittää vastaavaksi tilanteeksi Ozzyn ja Paranoidin Hartwall Areenalla.
Entäs toinen nimi? Roope Lanttu Nummenkallio?Kova on, mutta Ossin ja Paranoidin olen kuullut useamman kertaa. Roope Lanttu ja Zeppeliini on aika ainutkertainen tapaus.
Niin ja jos minulla on joskus poika, sen nimeksi tulee Roope. Robert Plantin mukaan.
Tuo nimeäminen on kyllä kova paikka, myönnetään. Nimiä on jonossa hirveästi. Tällä hetkellä nimi on Roope Nikki Liam Sebastiano.Entäs toinen nimi? Roope Lanttu Nummenkallio?
Minä voisin vähän kirjoitella koska minun pitkäaikainen haave on saada käärme lemmikiksi. Mies ei vastusta mutta miehen lapsi on sitä mieltä että jos tähän taloon tulee käärme niin hän ei ehkä tule. Viljakäärmeen minä haluaisin, olen tavannut sellaisia. Kuitenkaan en ole varma että olen valmis käärmeestä huolehtimaan kun ei ne mitään helppoja lemmikkejä ole. Kissa meillä on... projekti hänkin.”Projekti kissa” niminen ketju löytyy. Mun on varmaan ihan turha aloittaa ketjua ”projekti käärme” ei siihen kuitenkaan kukaan kirjoittaisi.
Unohdin juuri, että sille tulevalle lapselle pitäisi löytää joku nimi Manicseistakin. Mihin sen nyt tunkisi? Myös Brett Anderson, Damon Albarn ja Jarvis Cocker pitäisi saada mukaan. Ja Frank Lampard.Tuosta tuli mieleen, että James Dean Bradfieldin isä olisi halunnut nimetä poikansa Clint Eastwood Bradfieldiksi. Äiti pisti hanttiin. Tuo olisi kyllä ollut aika kova.
Nummis tietty tietää kuka, mutta siis Manic Street Preachersin nokkamies, mikäli jonnet ei muista.
Milla on kiva nimi. Oma naiseni on kuulkaas.Mulla on viisi lasta. Jokaisen nimeäminen oli iso prosessi. Piti löytää nimi, joka ei olisi kaikista suosituin mutta toisaalta ei myöskään liian erikoinen. Sellainen, josta ei vittuilla hiekkalaatikolla. Ei mitään Ridge-Thorneja eikä Caroline-Elizabethejä. Tytöistä tuli Silja, Vilma ja Milla. Pojat on Leevi ja Lenni. Mielestäni onnistuttiin aika hyvin.
Musiikki on parasta mistä ihminen voi nauttia housut jalassa.Mitä minäkin teen elämälläni kun nukuin ensin legit yhden vuorokauden yhteen soittoon ja nyt kuuntelen neljän aikaan yöllä musiikkia... no jaa, musiikki pitää pystyssä.
Tai ilmankin kuten minä nyt.Musiikki on parasta mistä ihminen voi nauttia housut jalassa.
"Nyt Kuulkaas saatte oikeen isin käestä! Ja jalkovälistä!" "Se on Kuulkaas semmonen homma että ny pylly pystyyn, paikat rennoks ja Johnny tuuraa mua välillä!"Oma naiseni on kuulkaas.