Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 845
  • 66 813

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tallentava digiboksi on keksitty. Sellainen olis kätevä. Vois katsoa leffoja milloin haluaa. Pitäiskö siirtyä futuristiseen aikaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt mulla on ihan normiboksi. Pari vuotta sitten Pernis oli tulossa kylään ja kysyi että näkyyhän koris. Mulla oli sellainen vanha rätisevä kuvaputki-tv ja äkkiä digiboksia metsästämään.

Ainut ostokseni ikinä kirppikseltä. Sammuttiin kyllä ennen korispeliä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vaimoni on sysipaska lumitöiden tekijä. Tykkää kyllä lumitöistä tosi paljon mutta jälki on kuin 5-vuotiaan lapsen ja kehitysvammaisen simpanssin työtä.

Itse siis teen lumityöt kirurgin tarkkuudella ja muutenkin esteettistä silmää käyttäen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vaimoni on sysipaska lumitöiden tekijä. Tykkää kyllä lumitöistä tosi paljon mutta jälki on kuin 5-vuotiaan lapsen ja kehitysvammaisen simpanssin työtä.

Itse siis teen lumityöt kirurgin tarkkuudella ja muutenkin esteettistä silmää käyttäen.

Kuvittele mitä vaimosi kirjoittelee sinun keittiö -ja kotitöidesi tasosta suosikkipalstalleen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuvittele mitä vaimosi kirjoittelee sinun keittiö -ja kotitöidesi tasosta suosikkipalstalleen.
Ei kai hyvät lumenluojat ole välttämättä huonoja kokkeja, vaikka se äijjjjämäistä olisikin?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuvittele mitä vaimosi kirjoittelee sinun keittiö -ja kotitöidesi tasosta suosikkipalstalleen.
Saati sänkyhommista, jos tilanne on se ettei veli @ISH omista kuningasmunaa eikä silti ymmärrä vetää auneen?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
(Vaimo) Tykkää kyllä lumitöistä tosi paljon mutta jälki on kuin 5-vuotiaan lapsen ja kehitysvammaisen simpanssin työtä.
Itsekin tykkään lumitöiden tekemisestä myös (ja olen myös vaimo mutta en @ISHn vaimo). Mukavaa ulkoliikuntaa. Minusta hommani on usein kuin juosten kustu. Lumet kyllä lähtee mutta rantuja jää. Ikävä kyllä mieheni ei ole samaa mieltä ja sanoo että teen hyvää ja jopa parempaa työtä lumikolalla kuin hän. Tuo varmaan kertoo siitä että mieheni on tossun alla ;-). Tai sitten olen vain kriittinen itseäni kohtaan...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Itsekin tykkään lumitöiden tekemisestä myös (ja olen myös vaimo mutta en @ISHn vaimo). Mukavaa ulkoliikuntaa. Minusta hommani on usein kuin juosten kustu. Lumet kyllä lähtee mutta rantuja jää. Ikävä kyllä mieheni ei ole samaa mieltä ja sanoo että teen hyvää ja jopa parempaa työtä lumikolalla kuin hän. Tuo varmaan kertoo siitä että mieheni on tossun alla ;-). Tai sitten olen vain kriittinen itseäni kohtaan...
Tai miehesi on ovela ja noilla kehuillaan saa aikaan sen, ettei hänen itsensä tarvitse niitä lumitöitä tehdä.

Kyllähän niitä lumia työntelee, kun olisi paikka ja tilaa, mihin niitä kasailee.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tai miehesi on ovela ja noilla kehuillaan saa aikaan sen, ettei hänen itsensä tarvitse niitä lumitöitä tehdä.
Onhan tuokin strategia. Ja on myös on niin että itse teen osa-aikatöitä kotona (mies on töissä kaupungissa) joten ehdin paljon enemmän tekemään päivällä, valosalla lumitöitä. Niin ja tykkään niiden tekemisestä... jos en ole koskaan kertonut.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vein tossa koirat ulos ja lumessa tarpomisen jälkeen jäivät sohvalle lepäilemään vaimon viereen. Mun piti vielä mennä tekemään päivän toiset lumityöt. Sanoinkin koirille, ettei tää nyt ihan tasajako ole. No man's gotta do what man's gotta do.
 

Glove

Jäsen
Muistan kun talvella 92-93 särmättiin kasarmin edessä olevia kinoksia. Tienpuoleinen laita pystysuoraan ja päältä tasaiseksi. Vähän samaa homma kuin Tuntemattomassa sotilaassa Rokka ja pyöreät kivet. Joku herra isoherra oli tulossa käymään varuskunnassa, olisiko ollut maanpuolustusalueen komentaja.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kuvittele mitä vaimosi kirjoittelee sinun keittiö -ja kotitöidesi tasosta suosikkipalstalleen.
Itse asiassa mainitsee minut somessa maailman parhaana kokkina aika useinkin.

Ja kotitöistä: "Olipas ihana tulla taas kotiin kun mies on tehnyt keskellä kesää/syksyä/kevättä ns. joulusiivouksen".
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Huh. Heräsin aamulla klo 6 ja nukkumaan pääsen jo huomenna päivällä yhden maissa. Yritin kahteen otteeseen päiväuniakin, mutta kun en ole niitä koskaan osannut ottaa, niin en ottanut nytkään. Väsyttää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hei nyt keksin miten saa Kierrätyskeskuksen oikealle kohdalle, vaikka Moderaattoreita ei asiakaspalvelu kiinnosta. Kun valitsee, ettei huomioi löylyhuonetta – onpa muuten paska huone – niin Kierrätyskeskus asettuu mukavasti oikealle paikalleen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reffii pukkaa. Pitää muistaa pestä hampaat ennen viikonloppua. Parrankin vois ajaa. Kuukauteen taaskaan. Ja käyttää oikein shampoota. Ei nuuhkaise kalsareita lattialta vaan ottaa suoraan puhtaat. Huomaattekste. Meitsillä on kovat piipussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hei nyt keksin miten saa Kierrätyskeskuksen oikealle kohdalle, vaikka Moderaattoreita ei asiakaspalvelu kiinnosta. Kun valitsee, ettei huomioi löylyhuonetta – onpa muuten paska huone – niin Kierrätyskeskus asettuu mukavasti oikealle paikalleen.

Teen tämän heti. Nuo kateelliset ketjujensulkemiseen ja ketjunavauskieltoihin keskittyneet modet saivat nyt näpeilleen. Hähää.

Aihetunniste: kännissä, paskavisa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös